Witam. Mój problem to piszczący przełącznik LPG podczas jazdy. Po przekroczeniu 2,1 tys. obr./min. zaczyna piszczeć przełącznik od gazu. Piszczy do momentu gdy silnik osiągnie 2,4 tys. obr./min. niezależnie od tego ile mam gazu w butli i czy jadę na gazie czy na benzynie. Dodam też że 2 miesiące temu wymieniałem filterki i membranę, więc instalacja powinna być sprawna.
Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam
[80 B3 1.9 E SD] Piszczący przełącznik LPG
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Aby mieć za słabe ciśnienie oleju musiałbyś mieć sporo za mało oleju. I nie próbuj traktować kontrolki ciśnienia oleju jako informacji że trzeba go dolać (chyba masz samochód z elektroniczną kontrolą poziomu oleju ale wtedy ta kontrolka świeci na inny kolor).
Powyżej 2000RPM brany jest odczyt z drugiego czujnika. Ale jak nie pali się kontrolka od oleju jednocześnie to może to też być niedomagający alternator bo on też lubi wszczynać takie alarmy.
Powyżej 2000RPM brany jest odczyt z drugiego czujnika. Ale jak nie pali się kontrolka od oleju jednocześnie to może to też być niedomagający alternator bo on też lubi wszczynać takie alarmy.