Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 RU LPG] Zestaw naprawczy z allegro Lovato

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Smalq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 20 sie 2011, 10:15

[B3 RU LPG] Zestaw naprawczy z allegro Lovato

Post autor: Smalq » 16 lis 2011, 08:16

Pytanie do forumowiczów moje brzmi: Czym różnią się zestawy z allegro z czarną membraną (40 zł) oraz zestaw z różową membraną (34 zł)? Na starym mam 120k km i widoczne są objawy wykończenia (trudno wyregulować, dławienie, spadek mocy).
Ostatnio zmieniony 16 lis 2011, 20:42 przez Smalq, łącznie zmieniany 1 raz.

p-a-b-u
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 337
Rejestracja: 10 mar 2010, 08:58
Imię: Pawel
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Cabrio
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Torun

Post autor: p-a-b-u » 16 lis 2011, 12:33

Nie wiem czy nie lepiej od razu nowego parownika nie kupić. Ta regeneracja to różnie wychodzi niestety. Sam kiedś KME Silver regenerowałem ( czarne membrany) i niby wszystko ładnie pięknie ale to już nie to samo co nowy parownik.

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 16 lis 2011, 12:44

ja tam też robiłem regeneracje parownika brc i wszystko śmiga nie widzę potrzeby wydawać parę stówek więcej

Smalq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 20 sie 2011, 10:15

Post autor: Smalq » 16 lis 2011, 16:08

taką sumę nieraz wieczorem w knajpie się zostawia a spróbowac warto, chociażby czegoś się nauczę. jeżeli nie wypali to kupię nowy parownik za 185 zł i będe mieć z głowy problem na kolejne 100k km :)

Pytanie off topic: czy ważna jest kolejność i jak sprawdzić poprawne podłączenie przewodów od świec do kopułki? Wymieniłem ją ostatnio, podłączyłem jak leciało i odpala. Bo chyba nie powinien gdyby było 1,3,2,4 lub innej konfiguracji, krzyżującej się...

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 16 lis 2011, 19:41

_uwaga

Key100l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 307
Rejestracja: 23 kwie 2010, 01:19
Lokalizacja: Grudziądz i okolice

Post autor: Key100l » 16 lis 2011, 22:36

Kme to lipa jakich mało wiec pewnie dlatego regeneracja nic nie dała

Smalq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 20 sie 2011, 10:15

Post autor: Smalq » 26 lis 2011, 10:49

wymieniłem świece, przewody do świec, kopułę i palec. następnie sam wyregulowałem gaz. na trasie spalił 9,4 l LPG. teraz zregenerowałem parownik i wymieniłem filtr gazu. żaden problem. wyreguluję i w niedzielę na trasie sprawdzę ile weźmie. tylko przed tą ostateczną regulacją chcioałbym znać parametry regulacji gaźnika na benzynie. i czy ktoś mi może w tym pomóc? ile wykręcić trzeba śrubę ze sprężyną a ile miedzianą? przed tym zaraz ustawię zapłon jeszcze. przy ruszaniu z 1 i na 2 w pierwszej fazie dodawania gazu w pewnym momencie dusi się a po chwili rusza dalej. na zimnym , jak i na ciepłym na benzynie.
proszę o pomoc i wskazówki

ysiul
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2576
Rejestracja: 14 wrz 2008, 09:10
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontakt:

Post autor: ysiul » 26 lis 2011, 11:12

p-a-b-u pisze:Nie wiem czy nie lepiej od razu nowego parownika nie kupić.
a powiedz co w parowniku może się zuzyć oprócz membran :?: Bo chyba kanały w których idzie gaz się nie powycierają :?: :-P Przy regeneracji parownika trzeba dokładnie go oczyścić każda śrubkę itd no i założyć nowe membrany wtedy efekt jest pełny. <ok>

pawelk2002
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 450
Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: pawelk2002 » 26 lis 2011, 11:39

Potwierdzam robiłem to rok temu auto było mulne i dużo paliło zakupiłem ori zestaw lovato z allegro po wyregulowaniu autko jak burza idzie i mniej pali

Smalq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 20 sie 2011, 10:15

Post autor: Smalq » 26 lis 2011, 12:00

w kanałach osadza się coś w stylu zastygłego asfaltu, który wydrapałem. porządnie wymyłem każdą część, wymieniłem zatyczki i uszczelki, które były w zestawie (stare mocno wyrobione). rundka po mieście i auto nie do poznania. przed naprawami czułem mułowatość i brak mocy. teraz niebo lepiej. ustawienie zapłonu pomogło i na benzynie już się nie dławi. niewielka regulacja byłą potrzebna gazu, teraz zobaczę ile weźmie i ewentualnie na nowo całość wyreguluję.

co najlepsze, że wcześniej nie miałem nic wspólnego z autami a tym bardziej instalacją gazową. auto mam od 4 miesięcy. :)

70 zł zostało w kieszeni :P

a i nie wymieniłem jednej zatyczki z dzyndzlem (nie wiedziałem gdzie jej miejsce) bo były dwie w zestawie. jedna do tego długiego elementu poszła co odchodzi od sprężyny z plastikową śrubą ( regulacja napięcia membrany? tak to się nazywa?)

[ Dodano: 2011-12-05, 08:14 ]
<ok> po drobnych regulacjach, spalanie spadło do 9l LPG/100 km, zachowując moc i jestem z siebie dumny :) było warto poświęcić trochę czasu na posiedzenie w internecie i regeneracji parownika. temat można zamknąć :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl