[B3 RU LPG] Zestaw naprawczy z allegro Lovato
[B3 RU LPG] Zestaw naprawczy z allegro Lovato
Pytanie do forumowiczów moje brzmi: Czym różnią się zestawy z allegro z czarną membraną (40 zł) oraz zestaw z różową membraną (34 zł)? Na starym mam 120k km i widoczne są objawy wykończenia (trudno wyregulować, dławienie, spadek mocy).
Ostatnio zmieniony 16 lis 2011, 20:42 przez Smalq, łącznie zmieniany 1 raz.
taką sumę nieraz wieczorem w knajpie się zostawia a spróbowac warto, chociażby czegoś się nauczę. jeżeli nie wypali to kupię nowy parownik za 185 zł i będe mieć z głowy problem na kolejne 100k km
Pytanie off topic: czy ważna jest kolejność i jak sprawdzić poprawne podłączenie przewodów od świec do kopułki? Wymieniłem ją ostatnio, podłączyłem jak leciało i odpala. Bo chyba nie powinien gdyby było 1,3,2,4 lub innej konfiguracji, krzyżującej się...
Pytanie off topic: czy ważna jest kolejność i jak sprawdzić poprawne podłączenie przewodów od świec do kopułki? Wymieniłem ją ostatnio, podłączyłem jak leciało i odpala. Bo chyba nie powinien gdyby było 1,3,2,4 lub innej konfiguracji, krzyżującej się...
wymieniłem świece, przewody do świec, kopułę i palec. następnie sam wyregulowałem gaz. na trasie spalił 9,4 l LPG. teraz zregenerowałem parownik i wymieniłem filtr gazu. żaden problem. wyreguluję i w niedzielę na trasie sprawdzę ile weźmie. tylko przed tą ostateczną regulacją chcioałbym znać parametry regulacji gaźnika na benzynie. i czy ktoś mi może w tym pomóc? ile wykręcić trzeba śrubę ze sprężyną a ile miedzianą? przed tym zaraz ustawię zapłon jeszcze. przy ruszaniu z 1 i na 2 w pierwszej fazie dodawania gazu w pewnym momencie dusi się a po chwili rusza dalej. na zimnym , jak i na ciepłym na benzynie.
proszę o pomoc i wskazówki
proszę o pomoc i wskazówki
a powiedz co w parowniku może się zuzyć oprócz membran :?: Bo chyba kanały w których idzie gaz się nie powycierają :?: Przy regeneracji parownika trzeba dokładnie go oczyścić każda śrubkę itd no i założyć nowe membrany wtedy efekt jest pełny. <ok>p-a-b-u pisze:Nie wiem czy nie lepiej od razu nowego parownika nie kupić.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 450
- Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
- Lokalizacja: Strzyżów
w kanałach osadza się coś w stylu zastygłego asfaltu, który wydrapałem. porządnie wymyłem każdą część, wymieniłem zatyczki i uszczelki, które były w zestawie (stare mocno wyrobione). rundka po mieście i auto nie do poznania. przed naprawami czułem mułowatość i brak mocy. teraz niebo lepiej. ustawienie zapłonu pomogło i na benzynie już się nie dławi. niewielka regulacja byłą potrzebna gazu, teraz zobaczę ile weźmie i ewentualnie na nowo całość wyreguluję.
co najlepsze, że wcześniej nie miałem nic wspólnego z autami a tym bardziej instalacją gazową. auto mam od 4 miesięcy.
70 zł zostało w kieszeni
a i nie wymieniłem jednej zatyczki z dzyndzlem (nie wiedziałem gdzie jej miejsce) bo były dwie w zestawie. jedna do tego długiego elementu poszła co odchodzi od sprężyny z plastikową śrubą ( regulacja napięcia membrany? tak to się nazywa?)
[ Dodano: 2011-12-05, 08:14 ]
<ok> po drobnych regulacjach, spalanie spadło do 9l LPG/100 km, zachowując moc i jestem z siebie dumny było warto poświęcić trochę czasu na posiedzenie w internecie i regeneracji parownika. temat można zamknąć
co najlepsze, że wcześniej nie miałem nic wspólnego z autami a tym bardziej instalacją gazową. auto mam od 4 miesięcy.
70 zł zostało w kieszeni
a i nie wymieniłem jednej zatyczki z dzyndzlem (nie wiedziałem gdzie jej miejsce) bo były dwie w zestawie. jedna do tego długiego elementu poszła co odchodzi od sprężyny z plastikową śrubą ( regulacja napięcia membrany? tak to się nazywa?)
[ Dodano: 2011-12-05, 08:14 ]
<ok> po drobnych regulacjach, spalanie spadło do 9l LPG/100 km, zachowując moc i jestem z siebie dumny było warto poświęcić trochę czasu na posiedzenie w internecie i regeneracji parownika. temat można zamknąć