Witam
Problem zaczął się kiedy wymieniłem ostatnio rozrząd.Strzały występuja przy redukowaniu, przyspieszaniu nie ma reguły strzela jak mu się podoba.Czy te strzały mogą być spowodowane ewentulanym przestawieniem zapłonu po wymianie rozrządu?Czy to może coś innego?
[B4 ABK] Strzały w dolot po wymianie rozrządu
Nie zdążyłem dzisiaj rano dojechać do mechanika poszedł strzał i rozerwało obudowe filtra powietrza..wymieniłem obudowe mechanik ustawił zapłon ale jest jeszcze gorzej niż było obroty falują auto nie ma mocy po prostu tragedia..ciężko znależć kogoś kto umie ustawić zapłon w ABK.Mam tylko nadzieje, że to ten przestawiony zapłon jest odpowiedzialny za te wystrzały bo jak nie to nie wiem gdzie szukać przyczyny.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.0 ACE
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
a mechanik zablokował sterownik? przed ustawieniem zapłonu? by ten nie korygował go sobie... ???
[ Dodano: 2011-11-17, 21:15 ]
https://audi80.pl/80-b4-20-abk-ustaw ... t13207.htm
https://audi80.pl/abk-b-4-ustawienie ... vt7816.htm
[ Dodano: 2011-11-17, 21:15 ]
https://audi80.pl/80-b4-20-abk-ustaw ... t13207.htm
https://audi80.pl/abk-b-4-ustawienie ... vt7816.htm
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nie do końca tak jest. Akurat koło walka posredniego można ustawić nie koniecznie na znaki a zapłon i tak można ustawić prawidłowo albo przez obrót obudową aparatu zaplonowego albo poprzez obrót samą osią aparatu jak brakuje zakresu i na koniec obudową. Ale do rzeczy.krisiun1 pisze:Mechanik sprawdził ustawienie kół rozrządu?Bo jeśli jest tak jak pisałem to żadne ustawienie zapłonu nie pomoże twojemu autu ponieważ ustawiasz na znak na kole zamachowym a problem tkwi w tym że palec aparatu zapłonowego nie znajduje się w pozycji w której powinien.
Najprawdopodobniej jak pisze delik mechanik nie zablokował sterownika a w ABK bez tego raczej ustawienie prawidłowo zapłonu jest mało realne. Chyba że jeszcze dochodzi nie[rawidłowy montaż rozrządu choć to wykluczam.
Po kilkudniowej walce samochód już jeździ na gazie bez zarzutu.Niestety wiązało sie to z wymianą kliku rzeczy plus odpowiedni ustawienie zapłonu.Wymieniłem kable WN bo okazało się, że mają przebicie, kopułke bo urwał się w niej przewód który leci od cewki a palec i świeczki przy okazji też.Ale główna przyczyna wystrzałów była sonda lambda, która się po prostu skończyła.Jeśli ktoś be dzie chciał ustawić zapłon w ABK polecam Bosh serwis ul.Łęczycka -jedyne miejsce w Elblągu gdzie potrafią to dobrze zrobić.
[ Dodano: 2012-03-18, 14:05 ]
Musze odkurzyć stary temat bo problem wciąż jest i auto strzela na gazie i traci moc...ostatnio był naprawiany wielozawór, pojeździłem ponad miesiąc było dobrze i teraz znowu strzela..co nie wymienie auto pojeździ miesiąc i znowu to samo...najgorsze jest to, że nie idzie wyeliminować przygasania auta po dojeżdzie do skrzyżowania, gdy wcisne sprzegło obroty spadają gdzieś na 600 lub 700 i silnik przygasa a czasami gaśnie..Czy przyczyną tego może być już "dobity" przepływomierz od strzałów?no i co może być przyczyną tego że auto ma już prawie wszystko nowe a mimo to po miesiącu znowu zaczyna odmawia współpracy?
[ Dodano: 2012-03-18, 14:05 ]
Musze odkurzyć stary temat bo problem wciąż jest i auto strzela na gazie i traci moc...ostatnio był naprawiany wielozawór, pojeździłem ponad miesiąc było dobrze i teraz znowu strzela..co nie wymienie auto pojeździ miesiąc i znowu to samo...najgorsze jest to, że nie idzie wyeliminować przygasania auta po dojeżdzie do skrzyżowania, gdy wcisne sprzegło obroty spadają gdzieś na 600 lub 700 i silnik przygasa a czasami gaśnie..Czy przyczyną tego może być już "dobity" przepływomierz od strzałów?no i co może być przyczyną tego że auto ma już prawie wszystko nowe a mimo to po miesiącu znowu zaczyna odmawia współpracy?