Z tym się zdecydowanie zgadzam <ok> <ok> <ok>KoralB3 pisze:auto jedzie powyżej 300niutków
[Audi 90 B3] Cult by Small3r - foto str. 38
Wspominałeś że masz problem z wymianą filtra...
to powinno pomóc :
https://audi80.pl/80-b4-23-ng-wymian ... t10173.htm
to powinno pomóc :
https://audi80.pl/80-b4-23-ng-wymian ... t10173.htm
- Small3r
- Forum Audi 80
- Posty: 431
- Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
- Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
- Kontakt:
Witam po chwili przerwy Przy Niuńce prace trwają dalej. Dzisiaj specjalne podziękowania dla kolegi denzelek, który wymienił mi ten nieszczęsny filtr powietrza. Powiem, że kolega jest niezły specjalista. Bardzo dziękuję.
Tak wyglądał stary filtr:
Nie był pierwszej młodości.
Niunia jakby dostała skrzydeł! Sam nie wiem, może to jakieś placebo haha, ale bardzo ładnie jedzie Na potwierdzenie filmiki:
Przepraszam za jakość i to, że nie wszystko uchwyciłem, ale musiałem być kierowcą i operatorem kamery Ktoś mi powie dlaczego to auto ma odcięcie przy ponad 8000k rpm? :shock: haha
PS Nie patrzcie na temperaturę, silnik był rozgrzany. Po prostu mi na zegarach nie pokazuje temperatury, bo czujnik jest walnięty (koło wtorku przyjdzie nowy hihi, udało mi się zdobyć dzięki koledze delik - dzięki)
EDIT
Kto mi powie o co chodzi z tym odcięciem zapłonu?! bo jestem troszkę załamany... nie chce zakatować biednego silnika. Kto mi jest w stanie odpowiedzieć na pytanie "Przy ilu obrotach powinno odcinać zapłon w PS 2.0L?"
Tak wyglądał stary filtr:
Nie był pierwszej młodości.
Niunia jakby dostała skrzydeł! Sam nie wiem, może to jakieś placebo haha, ale bardzo ładnie jedzie Na potwierdzenie filmiki:
Przepraszam za jakość i to, że nie wszystko uchwyciłem, ale musiałem być kierowcą i operatorem kamery Ktoś mi powie dlaczego to auto ma odcięcie przy ponad 8000k rpm? :shock: haha
PS Nie patrzcie na temperaturę, silnik był rozgrzany. Po prostu mi na zegarach nie pokazuje temperatury, bo czujnik jest walnięty (koło wtorku przyjdzie nowy hihi, udało mi się zdobyć dzięki koledze delik - dzięki)
EDIT
Kto mi powie o co chodzi z tym odcięciem zapłonu?! bo jestem troszkę załamany... nie chce zakatować biednego silnika. Kto mi jest w stanie odpowiedzieć na pytanie "Przy ilu obrotach powinno odcinać zapłon w PS 2.0L?"