[ B4 ABK + LPG] Brak ładowania kontrolki świecą
[ B4 ABK + LPG] Brak ładowania kontrolki świecą
Witajcie, kolejny mam prblem z ta b4;[ Dzisiaj wracałem ze szkoły i 25 km pokonałem a tu zaczeło sie coś dziać...Zapaliła sie kontrolka aku i świeciła cały czas, na dodatek świeciły i mrygały dwie inne kontrolko od temperatury i ta z wykrzyknikiem. Pokonałem 130 km bo musiałem do domu dojechac i klapa nawet wycieraczki nie chodziły. Teraz juz nie chce zapalic bo rozładowało akumulator. Spójzcie w zdjęcie, powiedzcie co robić....
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/06b ... 26d0a.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/06b ... 26d0a.html
Pierwsza sprawa,maska w górę i zerknąć na alternator,czy są w nim kable,potem wymienić regulator napięcia..to nie jest droga sprawa,ja wymieniłem w zeszłym tygodniu i Topran kosztował 25plnów,,,,można także go wyjąc bo może skończyły sie szczotki,dokupić podobne,do mojego pasowały Skodowskie,10 plnów.
Re: [ B4 ABK + LPG] Brak ładowania kontrolki świecą
Glaca26 pisze:Witajcie, kolejny mam prblem z ta b4;[ Dzisiaj wracałem ze szkoły i 25 km pokonałem a tu zaczeło sie coś dziać...Zapaliła sie kontrolka aku i świeciła cały czas, na dodatek świeciły i mrygały dwie inne kontrolko od temperatury i ta z wykrzyknikiem. Pokonałem 130 km bo musiałem do domu dojechac i klapa nawet wycieraczki nie chodziły. Teraz juz nie chce zapalic bo rozładowało akumulator. Spójzcie w zdjęcie, powiedzcie co robić....
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/06b ... 26d0a.html
Kolego z zajrzałeś pod maske chociaż :roll: ? Jest pasek na alternatorze, kable przykręcone dobrze? Do wymiany najprawdopodobniej regulator w alternatorze. Koszt od 25do 100zł (zalezny od jakości). A aku obowiązkowo podpiąc pod prostownik, bo jeśli jest rozładowany to zamarznie i będzie do wyrzucenia.
Re: [ B4 ABK + LPG] Brak ładowania kontrolki świecą
spiczi pisze:Glaca26 pisze:Witajcie, kolejny mam prblem z ta b4;[ Dzisiaj wracałem ze szkoły i 25 km pokonałem a tu zaczeło sie coś dziać...Zapaliła sie kontrolka aku i świeciła cały czas, na dodatek świeciły i mrygały dwie inne kontrolko od temperatury i ta z wykrzyknikiem. Pokonałem 130 km bo musiałem do domu dojechac i klapa nawet wycieraczki nie chodziły. Teraz juz nie chce zapalic bo rozładowało akumulator. Spójzcie w zdjęcie, powiedzcie co robić....
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/06b ... 26d0a.html
Kolego z zajrzałeś pod maske chociaż :roll: ? Jest pasek na alternatorze, kable przykręcone dobrze? Do wymiany najprawdopodobniej regulator w alternatorze. Koszt od 25do 100zł (zalezny od jakości). A aku obowiązkowo podpiąc pod prostownik, bo jeśli jest rozładowany to zamarznie i będzie do wyrzucenia.
Pasek jest oki, myślałem na początku ze może za luźno jest i sie ślizga, ale to pewnie właśnie ten regulator będzie. Pytałem sie w sklepie za ile dostane taki regulator to mówili ze chcą numery z tego alternatora bo niby rózne regulatory są. Dzisiaj go wykręce.
[ Dodano: 2011-11-22, 19:48 ]
Dzisiaj wymontowałem regulator napięcia który wygląda tak:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/904 ... 56979.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c72 ... 8506a.html
To nie jest wina regulatora. Takie jest moje zdanie. Szczotki on ma i widac ze jescze pochodzi troche. Podobny przypadek miałem z regulatorem napiecia ale tam po 1 nie bylo wogole juz szczoek a po drugie akumulator sie tlił i nie migały ten kontroli na gorze. Po zatym obrotomierz powinien ci sie wyłaczyc. silnik tez 1.8 tyle ze na gazniku
kolczu pisze:To nie jest wina regulatora. Takie jest moje zdanie. Szczotki on ma i widac ze jescze pochodzi troche. Podobny przypadek miałem z regulatorem napiecia ale tam po 1 nie bylo wogole juz szczoek a po drugie akumulator sie tlił i nie migały ten kontroli na gorze. Po zatym obrotomierz powinien ci sie wyłaczyc. silnik tez 1.8 tyle ze na gazniku
Jak nie regulator to co ? Pasek sztywno jest, kabelki oki...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 450
- Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
- Lokalizacja: Strzyżów