Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[NG] fotka ułożenia wtrysków

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

[NG] fotka ułożenia wtrysków

Post autor: subratri » 21 lis 2011, 08:20

ma ktoś zdjęcie jak ida wtryski w NG? Chyba mi się pomieszała kolejność bo niby się ułożyły ale jakoś tak, jak by nie tak jak powinny. chodzi mi o fotę z rozdzielonym już kolektorem. Niestet wszystkie mam umyte, i wszystkie z nowymi gumami... nie mam już żadnego punktu odniesiennia. Jak wyjmowałem to wkładałem w to samo miejsce, ale jakaś dobra dusza przyszła mi z pomocą i wyjeła mi wszystkie kładąc na kupce z boku...
No a jak nie fotka to może jakiś inny sposob identyfikacji tych że wtrysków
z góry dzięki.

Awatar użytkownika
Ne$
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 135
Rejestracja: 24 mar 2010, 22:49
Lokalizacja: St-ów RSR

Post autor: Ne$ » 21 lis 2011, 23:31

Witam

Podobno nie ma to żadnego znaczenia, tak kiedyś wyczytałem (chyba nawet na tym forum). Jak chcesz to jutro obczaję na ile się da, ale samo ułożenie przewodów paliwowych (tych metalowych rurek) nie jest przypadkowe. Chyba że je powykręcałeś z rozdzielacza, bo w głowicę idzie obczaić który gdzie :)

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 22 lis 2011, 10:00

no oczywiscie ze wykrecilem z rozdzielacza :) ja kumam ze wtryski sa takie same, ale jak zle je ulozylem to mogly mi sie w zlej kolejnosci nad rozdzielaczem ulozyc. w kazdym razie jeden przewod paliwowy jest teraz wyzej niz inne (znaczy przy kolektorze są nie na takim samym poziomie) to wlasciwie bez znaczenia ale ze na rozdzielaczu nie ma opisanych nr cylindrow to mam teraz kostke rubika.

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 22 lis 2011, 14:56

Jak je powkręcasz nie ma żadnego znaczenia,trzeba się tylko pomordować aby się ładnie poukładały.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 22 lis 2011, 16:16

Teoretycznie nie powinno mieć znaczenia bo to jest ciągły wtrysk. Nie mniej jednak nie zaleca się podłączania inaczej niż fabryka dawała z racji, iż długość przewodów dostosowana jest do konkretnego wtrysku - nie jako kolejność może mieć wpływ na "czas wtrysku". Jeśli pomieszałeś to zostaje Ci w tej chwili tylko metoda prób i błędów. Ze zdjęcia to ciężko Ci będzie chyba, że ktoś ma ponumerowane. I to jest bardzo dobra opcja na przyszłość.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 22 lis 2011, 16:52

Obrazek Aldi kiedys wrzucał.

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 22 lis 2011, 19:05

no kurde, rzeczywiscie wtrysk ciagly, alez ja zamotany jestem. Tak układałem wedłóg obrazka z ETKi jednak on nie całkiem odpowiada rzeczywistości.
dzieki Wtryski już na miejscu tylko teraz pompa przestała działać :( ale to w innym wątku chyba.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl