[AAH] Błędy wskazane przez VAG
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Tylko że, grzałki sond nie uniemozliwiaja pracy sond. Błąd jest ale sonda działa tylko poprostu dłuzej sie rozgrzewa co skraca jej zywotnosc. Nalezałoby sprawdzić sondy miernikiem wychyłowym. Jeśli bład nie wraca to może to poprostu był bład sporadyczny. Nalezałoby w takim razie sprawdzić przewody i poprawić styki i mieć spokoj. Jakie sa korekcje sondy w vagu?
No właśnie w vagu skacze 000 - 136, 000 - 255, 000 - 125, i sobie tak skacze jak dodaję gazu, na jałowcu jest 000 i czasem są jakieś skoki i to mnie dziwi, tylko, że jak ten przewód sygnałowy był wypięty to ta wartość była cały czas 000 i były błędy, a teraz żadnego błędu nie ma po tym, jak podpiąłem ten przewód. Jutro mówię, będę miał jazdy kawałek i sprawdzę po niej czy błędy są i wezmę tą drugą sondę co niby miała zwarcie z masą, sprawdzę styki i przewody i będziemy widzieć, bo mi nic innego na myśl nie przychodzi
No rano sprawdziłem błędy, nie było żadnego błędu sond, zrobiłem przejażdżkę znów się podpiąłem i prócz czujnika stuku żadnego innego błędu nie ma :mrgreen:
No rano sprawdziłem błędy, nie było żadnego błędu sond, zrobiłem przejażdżkę znów się podpiąłem i prócz czujnika stuku żadnego innego błędu nie ma :mrgreen:
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Witam ponownie więc tak dziś znalazłem czas i po dłuższej trasie sprawdziłem błędy i znów wrócił błąd czujnika stukowego i.....
00525 - Oxygen Sensor (G39)
03-10 - No Signal - Intermittent
Więc wychodzi na to, że sonda od strony kierowcy, ta co była odpięta jest ok, natomiast ta od strony pasażera umrzyła :-x Dodatkowo jak sprawdzałem wartości w grupie 000 to kolumna sond lambda, to kolumna gdzie pokazywane są wartości sondy ale dla cylindra 1-3 jak gdzieś przeczytałem, a nie dla obu jak myślałem więc by się zgadzało, bo to te cylindry od strony sondy G39, jeśli się mylę poprawcie mnie. Więc sonda pewnie będzie do wymiany :?:
[ Dodano: 2012-02-03, 12:27 ]
Po wymianie sondy i czujnika to nie ten silnik :mrgreen: już nie jest mułowaty i odzyskał moc
00525 - Oxygen Sensor (G39)
03-10 - No Signal - Intermittent
Więc wychodzi na to, że sonda od strony kierowcy, ta co była odpięta jest ok, natomiast ta od strony pasażera umrzyła :-x Dodatkowo jak sprawdzałem wartości w grupie 000 to kolumna sond lambda, to kolumna gdzie pokazywane są wartości sondy ale dla cylindra 1-3 jak gdzieś przeczytałem, a nie dla obu jak myślałem więc by się zgadzało, bo to te cylindry od strony sondy G39, jeśli się mylę poprawcie mnie. Więc sonda pewnie będzie do wymiany :?:
[ Dodano: 2012-02-03, 12:27 ]
Po wymianie sondy i czujnika to nie ten silnik :mrgreen: już nie jest mułowaty i odzyskał moc
"No właśnie w vagu skacze 000 - 136, 000 - 255, 000 - 125, i sobie tak skacze jak dodaję gazu, na jałowcu jest 000 i czasem są jakieś skoki i to mnie dziwi"
Witam
No właśnie ja mam ten sam problem w kolumnie nr 8 i mam błąd sondy tej g108 od strony kierowcy, pokazuje że styka się z masą, wykręciłem sonde i faktycznie przewód był przetarty więc go zaizolowałem i dokładnie sprawdziłem nic więcej nie było, ale nic się nie zmieniło, dalej to samo, bląd wyskoczył po jakimś czasie jazdy dopiero...
Czy kolumna nr 8 wskazuje zachowanie obu sond?
Błąd jest tylko na jednaj sondzie...
Obroty mi leciutko skaczą, silnikiem troszkę buja i mam większe spalanie sonda do wymiany?
W dodatku wykres z przepływki nie jest super płynny tylko postrzępiony, to dobrze czy jest walnięta?
Witam
No właśnie ja mam ten sam problem w kolumnie nr 8 i mam błąd sondy tej g108 od strony kierowcy, pokazuje że styka się z masą, wykręciłem sonde i faktycznie przewód był przetarty więc go zaizolowałem i dokładnie sprawdziłem nic więcej nie było, ale nic się nie zmieniło, dalej to samo, bląd wyskoczył po jakimś czasie jazdy dopiero...
Czy kolumna nr 8 wskazuje zachowanie obu sond?
Błąd jest tylko na jednaj sondzie...
Obroty mi leciutko skaczą, silnikiem troszkę buja i mam większe spalanie sonda do wymiany?
W dodatku wykres z przepływki nie jest super płynny tylko postrzępiony, to dobrze czy jest walnięta?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Z tego co pisze w SSP to tak http://translate.google.pl/#auto/pl/Anz ... 0gro%C3%9F.viper370 pisze:Czy kolumna nr 8 wskazuje zachowanie obu sond?