Max przy tym silniku i tym reduktorze o 0,10-0,20BAR.HeavenQueen pisze:- Ten spadek to był przy ostrym bucie - ile wtedy może spaść ciśnienie?
Tutaj przy butli wygląda na lekko zagiętą ale taki zagięcie nie powinno mocno dławić przepływ. Zagięcia lepiej nie próbować prostować bo wtedy łatwo się przełamuje rurkę.HeavenQueen pisze:- Co do rurki to nie wiem, nie sprawdzałem, ewentualnie wymienię całą na 8mm.
Ułożenie miedzi 8mm pod całym autem aby jej nie zagiąć to trudne i mordercze zadanie. Lepiej zainteresuj się przewodami faro (są zrobione z PCV czy czegoś w tym stylu). Nie załamuje się, odpowiednik miedzi 6mm ma większą średnicę wewnątrz. Baryłki na złączkach przy dociąganiu nie zgniatają jej tak jak miedzi tym samym nie zmniejszają przekroju.
Nie skręciłeś za mocno baryłki przy reduktorze? Bo wtedy ona potrafi zmniejszyć przekrój jak się mocno przegnie. Dokręca się do momentu gdy docisk stawia jednostajny opór i do tego z 1-2 obroty.