[B3 1.8s NE] dziwny problem z układem chłodzenia
[B3 1.8s NE] dziwny problem z układem chłodzenia
Witam posiadam 80 b3 1.8 NE z LPG problem wystąpił mi z dnia na dzień jadąc do pracy auto chodziło tylko na ssaniu dojechałem do pracy maska w górę górny wąż od chłodnicy gorący aż się dotknąć nie można było dolny zimny,mikser zaszroniony węże doprowadzajace do miksera też zimne tak samo jak i nagrzewnica wiec wywaliłem termostat bez termostatu wszystko ok to myślę kupie nowy termostat i będzie dobrze ale nadal to samo w górnym wężu od chłodnicy czuć takie jakby stuki ciśnienia na uruchomionym silniku odkręcałem kilka razy korek i płyn wywala chciałem odpowietrzyć poprzez ściagnięcie węża z nagrzewnicy ale niestety moja nagrzewnica okazała się już szrotem bo odłamała się jedna rurka przy ściaganiu węża jutro kupie nową i biorę się za zakładania.Zastanawiam się czy te stuki ciśnienia to nie jest wina zużytego miksera nie wiem czy jest taka opcja żeby waliło gazem do wody bo nie znam sie zbyt dobrze na LPG.pozdrawiam i prosze o szybkie odpowiedzi
Na gazie nie znam się zbytnio , ale miałem podobny problem, a mianowicie też chodził na ssaniu cały czas, aż się porzadnie nie nagrzał. a mikser, i węze od niego zimne i pokryte szronem, i na dodatek wywalało płyn ze zbiorniczka. problem się rozwiązał po wymianie termostatu i odpowietrzeniu porządnie układu.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
witam marko; ale u mnie np dolny wąż jest zimny do temp prawie 90 stopni; wtedy robi się lekkawo ciepły a grzanie mam od samego początku, jak odpale autko to pochodzi z 5 min i już leci ciepłe powietrze. Niewiem czy z tym dolnym wężem tak ma być. Bo na starym termostacie nagrzewał się prawie równo z górnym. Termostat kupiony w salonie Audi w sierpniu.
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
aha no ale teraz przejechałem 8 km i jak przyjechałem miałem temp przed 90, otwarłem maske a tu dolny wąż zimny.A tak to wszystko gorące, parownik, górny wąż, węże od nagrzewnicy. A napewno tak ma być??? Wcześniej prawie na równo mi się grzały te dwa węże przed zmianą termostatu. Czyli kiedy się otwiera?? Ma być 87 stopni czyli jak ja mam przed 90 to powinien się otwierać. Co wy na to??? Kiedyś robiłem testa i też był zimny dolny wąż, ale zostawiłem go na jałowym i po 5-7 minutach był już ciepły.
Witam,
nie bedę zakładał nowego tematu daltego podepnę się pod ten.
Moja audiczka to 1.8 RU i również mam podobny problem z układem chłodzenia.
Mianowicie, dzisiaj rano po przejechaniu 12 km pod pracą otwieram maskę dotykam węży i górny gorący a dolny zimny! do tego wszystkiego płyn w zbiorniczku jest zimny jak cholera. Zaznaczam że jadąc obserwowałem temperaturę która wskazywała mi 60-70stopni ( wahała się cały czas). Nie gasząc auta poczekałem ok 7 min na biegu jałowym i obserwowałem. Górny wąż gorący , dolny wąż gorący wskazówka pokazuje 75 stopni a płyn w zbiorniczku nadal zimny jak i wąż prowadzący od zbiorniczka do chłodnicy. Po tych 7 minutach wsiadłem w auto zrobiłem dosłownie 2 kilometry i wskazówka momentalnie spada między 60-70 stopni i za cholerę nie che mi się auto zagrzać. Czy ktoś wie jaka może być tego przyczyna?? Czy pompa wody ma coś z tym wspólnego?
nie bedę zakładał nowego tematu daltego podepnę się pod ten.
Moja audiczka to 1.8 RU i również mam podobny problem z układem chłodzenia.
Mianowicie, dzisiaj rano po przejechaniu 12 km pod pracą otwieram maskę dotykam węży i górny gorący a dolny zimny! do tego wszystkiego płyn w zbiorniczku jest zimny jak cholera. Zaznaczam że jadąc obserwowałem temperaturę która wskazywała mi 60-70stopni ( wahała się cały czas). Nie gasząc auta poczekałem ok 7 min na biegu jałowym i obserwowałem. Górny wąż gorący , dolny wąż gorący wskazówka pokazuje 75 stopni a płyn w zbiorniczku nadal zimny jak i wąż prowadzący od zbiorniczka do chłodnicy. Po tych 7 minutach wsiadłem w auto zrobiłem dosłownie 2 kilometry i wskazówka momentalnie spada między 60-70 stopni i za cholerę nie che mi się auto zagrzać. Czy ktoś wie jaka może być tego przyczyna?? Czy pompa wody ma coś z tym wspólnego?
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
Problem z układem płynu chłodzącego. Audi B4 ABT
Witam.
podłącze sie pod temat.
Wczoraj wymieniłem termostat i zanim termostat sie otworzył to górny wąż był gorący i część chłodnicy a dolny wąż był zimny. Jak już doszło do temperatury około 85 stopni C i termostat sie otworzył to i dolny wąż był gorący. W środku leci ciepłe powietrze . Jak jade rano tak około 10 km to nie potrafi się rozgrzać do 90 stopni. Czy tak powinno być czy nie? Coś jest zle? Mam też LPG i parownik jest też gorący. Termostat to Vernet.
podłącze sie pod temat.
Wczoraj wymieniłem termostat i zanim termostat sie otworzył to górny wąż był gorący i część chłodnicy a dolny wąż był zimny. Jak już doszło do temperatury około 85 stopni C i termostat sie otworzył to i dolny wąż był gorący. W środku leci ciepłe powietrze . Jak jade rano tak około 10 km to nie potrafi się rozgrzać do 90 stopni. Czy tak powinno być czy nie? Coś jest zle? Mam też LPG i parownik jest też gorący. Termostat to Vernet.