Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 ABT] brak ogrzewania. o co chodzi?

ODPOWIEDZ
Maniek1993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 09 sie 2011, 21:10

Post autor: Maniek1993 » 29 lis 2011, 21:42

odpowietrzałem tak jak mi mówili...
potempłynu miało brakować bo sie miało odpowietrzać. i tak też było

piotrek233
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 30 wrz 2011, 20:29
Lokalizacja: stopnica

Post autor: piotrek233 » 01 gru 2011, 21:50

tomek widzisz układ sie sam odowietrza. wiadomo na poczatku trzeba odpowietrzyc samemu ale pózniej sam jeszcze jak cos powietrza zostanie to układ sam sie odp[owietrza wiem to z doswiadczenia. :-P

[ Dodano: 2011-12-01, 21:54 ]
maniek co tam u ciebie z tym pogrzewaniem :?: jak jeszcze cos nie tak to teraz od nowa przepłukaj nagrzewnice tym razem kwaskiemn cytrynowym. tak samo miałem jak ty miałem wymieniac nagrzewnice ale zaryzykowałem i jes ok zapomniałem ci powiedziec pozniej tez płukałem kwaskiem

[ Dodano: 2011-12-01, 22:00 ]
i jeszcze jedno sprawdz waż wylotowy od nagrzewnicy jak jes goracy moze ciut mniej jak wlotowy to jest oki wiec wina moze juz lezec w czym innym. moze klapki lub tez z tym ze musisz poprowadzic obieg przez nagrzewnice. walczyłem ztym 2 lata tak dla pocieszenia :mrgreen:

LU CASH

Post autor: LU CASH » 01 gru 2011, 23:26

Najlepiej przepłukac cały układ plynem do plukania chłodnic i ukladu ,płyn Prestone-kosztuje 10 zl.Efekt jest.Robiłem juz tak w dwoch autach.

A jak nie chcesz płukac calego układu-to zrób tak jak koledzy podpowiadali.Ocet,wąż ogrodowy-dużo wody,najlepiej pod dobrym ciśnieniem.

Albo kup tzw.Kreta do rur :mrgreen:

Maniek1993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 09 sie 2011, 21:10

Post autor: Maniek1993 » 02 gru 2011, 16:38

no grzeje duzo lepiej niz było musze przyznac ale spocic sie w cudzysłowie to w samochodzie nie mozna, wszyscy mowie ze to termostat bo jak juz mowiłem jest zepsuty bo cały czas jest pełny obieg ale co ma pełny obieg do tego skoro temp w układzie jest 80 stponi powiedzmy a powietrze jest srednio cziepłe? :idea: a tak wgl brak filtru kabinowego :shock:

pawelk2002
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 450
Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: pawelk2002 » 02 gru 2011, 17:14

To jak przepłukałeś to teraz dobrze odpowietrz samochód musi się nagrzać dodajesz gazu tak do około 2-2,5tys i odkręcasz odpowietrznik albo opaskę tylko weź rękawice żebyś się nie poparzył. Jak to nie pomoże to w nagrzewnicy mogły ci paść gąbki

piotrek233
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 30 wrz 2011, 20:29
Lokalizacja: stopnica

Post autor: piotrek233 » 02 gru 2011, 19:21

maniek wez zobacz do tych trójników tzn wykrec jeden i zobacz jakie maja wyloty. ja mam trójniki z zwezkami na parownik to znaczy ze otwór jest o połowe mniejszyod tego co idzie na nagrzewnice wtedy masz duze cisnienie płynu na nagrzewnice to tez bardzo duzo robi. ja miałem zwykłe trójniki z 3 takimi samymi wylotami w zeszła zime załozyłem te ze zweżkami(koszt 10zł jeden) i mi sie ogrzewanie pojawiło bo tak samo wogóle nie grzała. ale teraz co pisałem miesiac temu przepierdzielilem dobrze nagrzewnice i ogien dosłownie ziora nawet na4 biegu dmuchawy. zobacz do nich tak jak ci pisze bo mało roboty a moze to byc to :roll:

Maniek1993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 09 sie 2011, 21:10

Post autor: Maniek1993 » 03 gru 2011, 19:42

własnie wszystkobyło na tym samym przekroju weża. ale przewoby od parownika popekały i ałozyłem inne. na nagrzewnice przekrój wewnwtrzny to 1.9 cm a na parownik 1.3 cm. mysłalem ze dajac wiekszy przekrój na nagzrzewnice bedzie wiecej płynu wiec wiecej ciepła... a powinno byc odwrotnie ze srednicami?

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 03 gru 2011, 23:19

[quote="piotrek233"]tomek widzisz układ sie sam odowietrza. wiadomo na poczatku trzeba odpowietrzyc samemu ale pózniej sam jeszcze jak cos powietrza zostanie to układ sam sie odp[owietrza wiem to z doswiadczenia. :-P

z doswiadczenia to i ja wiem ze jezeli nie dotyka sie nagrzewnicy to wtedy sie w 80 procentach uklad odpowietrzy sam
jezeli nagrzewnica jest przytkana lub zostala wymieniona , sam sie uklad nie odpowietrzy

piotrek233
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 30 wrz 2011, 20:29
Lokalizacja: stopnica

Post autor: piotrek233 » 05 gru 2011, 20:26

z tymi srednicami to dobrze zrobiłes tylko moze byc jeden minus tego jak u mnie. :cry: parownik przymarza mi od razu jak przełacze go z benzynki na gaz jak zimny silnik. musze przejechac ok 2km i dopiero wtedy przełanczam ale tak powinno byc, troszke nagrzac silnik i dopiero gaz i but <ok> a ztym ogrzewaniem zaryzykuj i jeszcze raz przepłukaj nagrzewnice tylko dłuzej trzymaj i płukaj na przemian. jak to nie pomoze jeszcze to nagrzewnica do wymiany :roll: przepłukaj lepiej tom zrobic niz dzien cały bebeszyc samochód w srodku :roll:

boro05
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 09 wrz 2010, 14:33

Post autor: boro05 » 08 gru 2011, 17:13

Tez kiedys mialem podobna sytuacje w swojej b4, marzlem plukalem uklad jezdzilem na zaparowanych szybach, nawet wymieniłem nagrzewnice ale i tak ciepla nie bylo takiego jak powinno potem doszedlem ze problem byl w zasniedzialej lince od pokretla cieplo/zimno i pokretlo krecilo sie poprostu w miejscu slizgajac sie na bolcu, moze warto tez zdjac pokretlo i zobaczyc czy bolec aby przypadkiem nie stoji w miejscu

Maniek1993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 09 sie 2011, 21:10

Post autor: Maniek1993 » 10 gru 2011, 17:27

robiłem to z kwaskiem cytrynowym... pomogło. fakt ognia nie ma ale niżle daje ciepłe na 4 biegu dmuchawy równo. chyba ze obroy sa jałowe to wtedy chłodniejsze ale daje rade. a co do parownika to nie ma problemu ze nie dogrzany bo tylko odpalam na pb i dodaje gazu i juz chodzi na lpg :-) dzieki chłopaki :mrgreen:

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 10 gru 2011, 18:39

naciagnij waz odkrec wode w kranie i ogien drugi waz naciagnij na wyjsciu nagrzewnicy i poloz sobie za auto by ci nie pochlapalo auta i niech tak pod cisnieniem z kranu sie leje i odetka

piotrek233
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 30 wrz 2011, 20:29
Lokalizacja: stopnica

Post autor: piotrek233 » 10 gru 2011, 19:39

no to fajnie maniek niech ziora ciepłem <piwo>

slanet1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 11 kwie 2011, 20:48
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Post autor: slanet1 » 24 gru 2011, 22:46

Kolego ja te trójniki od parownika wywaliłem i węże od nagrzewnicy połączyłem rurkami a parownik wpiąłem przed chłodniczkę oleju różnica jest zauważalna

licilsim
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 19 cze 2011, 00:57
Lokalizacja: Krosno

Post autor: licilsim » 05 lut 2012, 22:38

Witajcie:) Ja w swojej b4 tez mam problem z ogrzewaniem. powiem wiecej. jest masakra, tylko ze ja mam climatronic. jadąć autem jeszcze coś grzeje ale na biegu jałowym to juz jest masakra. temp. silnika odpowiednia. A i zauwarzyłem ze na climatroniku kiedy ustawie temp np. 23stopnie to lepiej grzeje niż na przykład na HI lub 29stopni. no sam nie wiem co moze być. co prawda w ostatnim czasie uzupełniałem trochę płyn chłodzący bo było ponizej minimum:P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl