[80 B4 ABT] brak ogrzewania. o co chodzi?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 112
- Rejestracja: 09 sie 2011, 21:10
-
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 30 wrz 2011, 20:29
- Lokalizacja: stopnica
tomek widzisz układ sie sam odowietrza. wiadomo na poczatku trzeba odpowietrzyc samemu ale pózniej sam jeszcze jak cos powietrza zostanie to układ sam sie odp[owietrza wiem to z doswiadczenia.
[ Dodano: 2011-12-01, 21:54 ]
maniek co tam u ciebie z tym pogrzewaniem :?: jak jeszcze cos nie tak to teraz od nowa przepłukaj nagrzewnice tym razem kwaskiemn cytrynowym. tak samo miałem jak ty miałem wymieniac nagrzewnice ale zaryzykowałem i jes ok zapomniałem ci powiedziec pozniej tez płukałem kwaskiem
[ Dodano: 2011-12-01, 22:00 ]
i jeszcze jedno sprawdz waż wylotowy od nagrzewnicy jak jes goracy moze ciut mniej jak wlotowy to jest oki wiec wina moze juz lezec w czym innym. moze klapki lub tez z tym ze musisz poprowadzic obieg przez nagrzewnice. walczyłem ztym 2 lata tak dla pocieszenia :mrgreen:
[ Dodano: 2011-12-01, 21:54 ]
maniek co tam u ciebie z tym pogrzewaniem :?: jak jeszcze cos nie tak to teraz od nowa przepłukaj nagrzewnice tym razem kwaskiemn cytrynowym. tak samo miałem jak ty miałem wymieniac nagrzewnice ale zaryzykowałem i jes ok zapomniałem ci powiedziec pozniej tez płukałem kwaskiem
[ Dodano: 2011-12-01, 22:00 ]
i jeszcze jedno sprawdz waż wylotowy od nagrzewnicy jak jes goracy moze ciut mniej jak wlotowy to jest oki wiec wina moze juz lezec w czym innym. moze klapki lub tez z tym ze musisz poprowadzic obieg przez nagrzewnice. walczyłem ztym 2 lata tak dla pocieszenia :mrgreen:
Najlepiej przepłukac cały układ plynem do plukania chłodnic i ukladu ,płyn Prestone-kosztuje 10 zl.Efekt jest.Robiłem juz tak w dwoch autach.
A jak nie chcesz płukac calego układu-to zrób tak jak koledzy podpowiadali.Ocet,wąż ogrodowy-dużo wody,najlepiej pod dobrym ciśnieniem.
Albo kup tzw.Kreta do rur :mrgreen:
A jak nie chcesz płukac calego układu-to zrób tak jak koledzy podpowiadali.Ocet,wąż ogrodowy-dużo wody,najlepiej pod dobrym ciśnieniem.
Albo kup tzw.Kreta do rur :mrgreen:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 112
- Rejestracja: 09 sie 2011, 21:10
no grzeje duzo lepiej niz było musze przyznac ale spocic sie w cudzysłowie to w samochodzie nie mozna, wszyscy mowie ze to termostat bo jak juz mowiłem jest zepsuty bo cały czas jest pełny obieg ale co ma pełny obieg do tego skoro temp w układzie jest 80 stponi powiedzmy a powietrze jest srednio cziepłe? :idea: a tak wgl brak filtru kabinowego :shock:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 450
- Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
- Lokalizacja: Strzyżów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 30 wrz 2011, 20:29
- Lokalizacja: stopnica
maniek wez zobacz do tych trójników tzn wykrec jeden i zobacz jakie maja wyloty. ja mam trójniki z zwezkami na parownik to znaczy ze otwór jest o połowe mniejszyod tego co idzie na nagrzewnice wtedy masz duze cisnienie płynu na nagrzewnice to tez bardzo duzo robi. ja miałem zwykłe trójniki z 3 takimi samymi wylotami w zeszła zime załozyłem te ze zweżkami(koszt 10zł jeden) i mi sie ogrzewanie pojawiło bo tak samo wogóle nie grzała. ale teraz co pisałem miesiac temu przepierdzielilem dobrze nagrzewnice i ogien dosłownie ziora nawet na4 biegu dmuchawy. zobacz do nich tak jak ci pisze bo mało roboty a moze to byc to :roll:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 112
- Rejestracja: 09 sie 2011, 21:10
własnie wszystkobyło na tym samym przekroju weża. ale przewoby od parownika popekały i ałozyłem inne. na nagrzewnice przekrój wewnwtrzny to 1.9 cm a na parownik 1.3 cm. mysłalem ze dajac wiekszy przekrój na nagzrzewnice bedzie wiecej płynu wiec wiecej ciepła... a powinno byc odwrotnie ze srednicami?
[quote="piotrek233"]tomek widzisz układ sie sam odowietrza. wiadomo na poczatku trzeba odpowietrzyc samemu ale pózniej sam jeszcze jak cos powietrza zostanie to układ sam sie odp[owietrza wiem to z doswiadczenia.
z doswiadczenia to i ja wiem ze jezeli nie dotyka sie nagrzewnicy to wtedy sie w 80 procentach uklad odpowietrzy sam
jezeli nagrzewnica jest przytkana lub zostala wymieniona , sam sie uklad nie odpowietrzy
z doswiadczenia to i ja wiem ze jezeli nie dotyka sie nagrzewnicy to wtedy sie w 80 procentach uklad odpowietrzy sam
jezeli nagrzewnica jest przytkana lub zostala wymieniona , sam sie uklad nie odpowietrzy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 30 wrz 2011, 20:29
- Lokalizacja: stopnica
z tymi srednicami to dobrze zrobiłes tylko moze byc jeden minus tego jak u mnie. :cry: parownik przymarza mi od razu jak przełacze go z benzynki na gaz jak zimny silnik. musze przejechac ok 2km i dopiero wtedy przełanczam ale tak powinno byc, troszke nagrzac silnik i dopiero gaz i but <ok> a ztym ogrzewaniem zaryzykuj i jeszcze raz przepłukaj nagrzewnice tylko dłuzej trzymaj i płukaj na przemian. jak to nie pomoze jeszcze to nagrzewnica do wymiany :roll: przepłukaj lepiej tom zrobic niz dzien cały bebeszyc samochód w srodku :roll:
Tez kiedys mialem podobna sytuacje w swojej b4, marzlem plukalem uklad jezdzilem na zaparowanych szybach, nawet wymieniłem nagrzewnice ale i tak ciepla nie bylo takiego jak powinno potem doszedlem ze problem byl w zasniedzialej lince od pokretla cieplo/zimno i pokretlo krecilo sie poprostu w miejscu slizgajac sie na bolcu, moze warto tez zdjac pokretlo i zobaczyc czy bolec aby przypadkiem nie stoji w miejscu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 112
- Rejestracja: 09 sie 2011, 21:10
robiłem to z kwaskiem cytrynowym... pomogło. fakt ognia nie ma ale niżle daje ciepłe na 4 biegu dmuchawy równo. chyba ze obroy sa jałowe to wtedy chłodniejsze ale daje rade. a co do parownika to nie ma problemu ze nie dogrzany bo tylko odpalam na pb i dodaje gazu i juz chodzi na lpg dzieki chłopaki :mrgreen:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 30 wrz 2011, 20:29
- Lokalizacja: stopnica
Witajcie:) Ja w swojej b4 tez mam problem z ogrzewaniem. powiem wiecej. jest masakra, tylko ze ja mam climatronic. jadąć autem jeszcze coś grzeje ale na biegu jałowym to juz jest masakra. temp. silnika odpowiednia. A i zauwarzyłem ze na climatroniku kiedy ustawie temp np. 23stopnie to lepiej grzeje niż na przykład na HI lub 29stopni. no sam nie wiem co moze być. co prawda w ostatnim czasie uzupełniałem trochę płyn chłodzący bo było ponizej minimum:P