[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jeśli jest ABS to powinna być wtyczka aby można było go zdiagnozować.spiczi pisze:w 1,9TD nie ma kompa więc nie ma się z czym łączyć <ok>Przemo95 pisze:mam problem z podłączeniem b4 do vag'a na b4 1.9tdi normalnie bangla, ale w b4 1.9td nie ma tej czarnej wtyczki na kabel vag. Czy tą wtyczke trzeba dokupić czy połączy bez niej?
Proszę o ocenę logów
golf III 1,9 TDI
http://vaglog.rtnet.pl/zuko.karol_65630.html
http://vaglog.rtnet.pl/zuko.karol_65631.html
zaznaczyć chciałbym, ze logi zrobiłem pierwszy raz w życiu więc jeśli coś źle to proszę o wskazówki co zrobić aby lepiej było
golf III 1,9 TDI
http://vaglog.rtnet.pl/zuko.karol_65630.html
http://vaglog.rtnet.pl/zuko.karol_65631.html
zaznaczyć chciałbym, ze logi zrobiłem pierwszy raz w życiu więc jeśli coś źle to proszę o wskazówki co zrobić aby lepiej było
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Kiepska instrukcjaruki pisze:w instrukcji nie było nic o obciążeniach. miał być bieg jałowy, nic nie było o obrotach.
Ocena 5 + bo co tu oceniać :?: :mrgreen: obroty ok.dawka 3,4mg deko zwiększona ale ok. temp.ok.przepływomierz ok.bo na jałowym raczej zawsze będzie ok .i tyle na jałowym .Nic nadzwyczajnego nie widac ,jak byś zrobił blok 000 ,było by widać kąt wtrysku ,Reszta ciekawych rzeczy do obejrzenia w logach dynamicznych . Zrób statyczny bloku 000 i dynamiczne bloków 003 ,011 wtedy dowiesz się wiecej o przepływomierzu i ciśnieniu doładowania <ok>ruki pisze:Proszę o ocenę logów
Witam
Proszę o ocenę logów, przpływka bosch niestety
statyczne - http://vaglog.rtnet.pl/wola2_65685.html
dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/wola2_65686.html
co ciekawe błędów żadnych nie było przed, ale po próbie dynamicznej wyskoczyło:
1 Fault Found:
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
W razie gdyby coś było źle opisane lub zrobione proszę o wyrozumiałość i podpowiedzi.
Pozdrawiam
Proszę o ocenę logów, przpływka bosch niestety
statyczne - http://vaglog.rtnet.pl/wola2_65685.html
dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/wola2_65686.html
co ciekawe błędów żadnych nie było przed, ale po próbie dynamicznej wyskoczyło:
1 Fault Found:
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
W razie gdyby coś było źle opisane lub zrobione proszę o wyrozumiałość i podpowiedzi.
Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Za dawkę startową ,jak i w czasie normalnej jazdy ,odpowiada nastawnik ,a ten błąd raczej nie wróży mu dobrze ,szczególnie że to potencjometr dynamiczne logi na boschu to strata czasu W statycznych z przydatnych rzeczy ,można zobaczyć dawkę paliwa i kąt wtrysku...to akurat u ciebie może być choć kąt powinno się sprawdzać w BS ....Adam__B4 pisze:00550 - Start of Injection Regulation
Dzięki za odpowiedz. Co do tego błędu to nie wyskakuje on cały czas tylko właśnie po dynamicznej próbie mi go wywaliło wcześniej go nie widziałem, dlatego spytałem o niego.
Kolego MUNIOR mógłbyś powiedzieć o co chodzi z tym sprawdzaniem kąta wtrysku w "BS" ?? (jestem jeszcze troche zielony )
Pozdro!
sory za OT szukałem ale nic nie znalazłem na taki temat, ale tak siedząc sobie dziś w mojej B4 troszkę gazowałem, i zauważyłem, że mając 2000 obrotów nacisnąłem pedał hamulca, nie puszczając nogi z gazu, a tu obroty zaczęły spadać do 900 (bieg jałowy) i powoli do góry rosnąć :shock: i tak samo przy wyższych czy to jest aby normalne ??
Kolego MUNIOR mógłbyś powiedzieć o co chodzi z tym sprawdzaniem kąta wtrysku w "BS" ?? (jestem jeszcze troche zielony )
Pozdro!
sory za OT szukałem ale nic nie znalazłem na taki temat, ale tak siedząc sobie dziś w mojej B4 troszkę gazowałem, i zauważyłem, że mając 2000 obrotów nacisnąłem pedał hamulca, nie puszczając nogi z gazu, a tu obroty zaczęły spadać do 900 (bieg jałowy) i powoli do góry rosnąć :shock: i tak samo przy wyższych czy to jest aby normalne ??
Ostatnio zmieniony 16 gru 2011, 15:32 przez Adam__B4, łącznie zmieniany 2 razy.