Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.

ODPOWIEDZ
emsi25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 02 gru 2011, 17:25

Post autor: emsi25 » 02 gru 2011, 17:44

WItam !!!
Potrzebuje pięciocyfrowy login vag do sterownika 8A0 907 311 B soft PMC 02. Login wymagany jest np przy zmianie dawki paliwa, regulacji obrotów
Loginy 12233 i 1255 nie pasują
Z góry dziękuję za pomoc :-)

Awatar użytkownika
Przemo95
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1323
Rejestracja: 22 sie 2008, 13:34
Lokalizacja: Płońsk

Post autor: Przemo95 » 07 gru 2011, 22:27

mam problem z podłączeniem b4 do vag'a na b4 1.9tdi normalnie bangla, ale w b4 1.9td nie ma tej czarnej wtyczki na kabel vag. Czy tą wtyczke trzeba dokupić czy połączy bez niej?

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 07 gru 2011, 22:33

Przemo95 pisze:mam problem z podłączeniem b4 do vag'a na b4 1.9tdi normalnie bangla, ale w b4 1.9td nie ma tej czarnej wtyczki na kabel vag. Czy tą wtyczke trzeba dokupić czy połączy bez niej?
w 1,9TD nie ma kompa więc nie ma się z czym łączyć <ok>

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 08 gru 2011, 10:42

spiczi pisze:
Przemo95 pisze:mam problem z podłączeniem b4 do vag'a na b4 1.9tdi normalnie bangla, ale w b4 1.9td nie ma tej czarnej wtyczki na kabel vag. Czy tą wtyczke trzeba dokupić czy połączy bez niej?
w 1,9TD nie ma kompa więc nie ma się z czym łączyć <ok>
Jeśli jest ABS to powinna być wtyczka aby można było go zdiagnozować.

ruki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 71
Rejestracja: 13 lip 2011, 22:42
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: ruki » 13 gru 2011, 18:28

Proszę o ocenę logów
golf III 1,9 TDI

http://vaglog.rtnet.pl/zuko.karol_65630.html
http://vaglog.rtnet.pl/zuko.karol_65631.html

zaznaczyć chciałbym, ze logi zrobiłem pierwszy raz w życiu więc jeśli coś źle to proszę o wskazówki co zrobić aby lepiej było

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 13 gru 2011, 18:33

Poczytaj jak prawidłowo zalogować silnik. Jeżeli sterownik seryjny to wystarczy pokazać 003,0011 000BS ewentualnie 013. reszte poczytaj tu bądź na innych forach.

ruki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 71
Rejestracja: 13 lip 2011, 22:42
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: ruki » 13 gru 2011, 18:38

trochę czytałem i według znalezionych instrukcji (w tym temacie) zalogowałem silnik, zrobiłem na próbę 2 bloki i chodzi mi bardziej o wskazówkę czy dobrze są zrobione

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 13 gru 2011, 18:40

Zrobiłeś na wolnych obrotach. Zrób pod obciążeniem.

ruki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 71
Rejestracja: 13 lip 2011, 22:42
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: ruki » 13 gru 2011, 18:59

w instrukcji nie było nic o obciążeniach. miał być bieg jałowy, nic nie było o obrotach.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 13 gru 2011, 23:06

ruki pisze:w instrukcji nie było nic o obciążeniach. miał być bieg jałowy, nic nie było o obrotach.
Kiepska instrukcja :-P
ruki pisze:Proszę o ocenę logów
Ocena 5 + ;-) bo co tu oceniać :?: :mrgreen: obroty ok.dawka 3,4mg deko zwiększona ale ok. temp.ok.przepływomierz ok.bo na jałowym raczej zawsze będzie ok :-P .i tyle na jałowym .Nic nadzwyczajnego nie widac ,jak byś zrobił blok 000 ,było by widać kąt wtrysku ,Reszta ciekawych rzeczy do obejrzenia w logach dynamicznych . Zrób statyczny bloku 000 i dynamiczne bloków 003 ,011 wtedy dowiesz się wiecej o przepływomierzu i ciśnieniu doładowania <ok>

ruki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 71
Rejestracja: 13 lip 2011, 22:42
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: ruki » 14 gru 2011, 21:01

Zrób statyczny bloku 000
wlasnie nie moge bo mi wywala ograniczenia programu, chyba potrzebuję pełnej wersji

Awatar użytkownika
Adam__B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 18 lis 2011, 21:28
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: Adam__B4 » 14 gru 2011, 23:47

Witam

Proszę o ocenę logów, przpływka bosch :-/ niestety

statyczne - http://vaglog.rtnet.pl/wola2_65685.html
dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/wola2_65686.html

co ciekawe błędów żadnych nie było przed, ale po próbie dynamicznej wyskoczyło:

1 Fault Found:
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent

W razie gdyby coś było źle opisane lub zrobione proszę o wyrozumiałość i podpowiedzi.

Pozdrawiam

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 15 gru 2011, 22:37

Adam__B4 pisze:00550 - Start of Injection Regulation
Za dawkę startową ,jak i w czasie normalnej jazdy ,odpowiada nastawnik ,a ten błąd raczej nie wróży mu dobrze ,szczególnie że to potencjometr :-/ dynamiczne logi na boschu to strata czasu :-P W statycznych z przydatnych rzeczy ,można zobaczyć dawkę paliwa i kąt wtrysku...to akurat u ciebie może być ;-) choć kąt powinno się sprawdzać w BS ....

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 15 gru 2011, 22:44

MUNIOR, Ale przecież ten błąd to regulacja kąta wtrysku. po prawidłowym ustawieniu powienien zniknąć... Ten bład nic nie ma do dawki startowej.

Awatar użytkownika
Adam__B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 18 lis 2011, 21:28
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: Adam__B4 » 16 gru 2011, 01:28

Dzięki za odpowiedz. Co do tego błędu to nie wyskakuje on cały czas tylko właśnie po dynamicznej próbie mi go wywaliło wcześniej go nie widziałem, dlatego spytałem o niego.

Kolego MUNIOR mógłbyś powiedzieć o co chodzi z tym sprawdzaniem kąta wtrysku w "BS" ?? (jestem jeszcze troche zielony :) )

Pozdro!


sory za OT szukałem ale nic nie znalazłem na taki temat, ale tak siedząc sobie dziś w mojej B4 troszkę gazowałem, i zauważyłem, że mając 2000 obrotów nacisnąłem pedał hamulca, nie puszczając nogi z gazu, a tu obroty zaczęły spadać do 900 (bieg jałowy) i powoli do góry rosnąć :shock: i tak samo przy wyższych czy to jest aby normalne ??
Ostatnio zmieniony 16 gru 2011, 15:32 przez Adam__B4, łącznie zmieniany 2 razy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl