Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 tdi 1z] numer paska rozrzadu

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 02 gru 2011, 21:10

wiem wiem.te paski są identyczne wiec to na pewno nie jest od AFNa.musi to być jakiś inny pasek.

pawelk2002
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 450
Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: pawelk2002 » 02 gru 2011, 21:16

o boże raz już był taki temat ktoś kupił pasek od AFN do 1Z i pisano że to to samo ale jakiś magik napisał że od AFN są wzmacniane to pewnie o to ci chodzi a co do tego paska wzmacnianego to nie ma takiego paska załóż pasek Conti i jesteś w domu.

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 02 gru 2011, 21:21

pawelk2002 pisze:ale jakiś magik napisał że od AFN są wzmacniane

<ok>
jetta1911 pisze:bo jest więcej włókien w pasku
Tylko ciekawe jak zostały policzone 8-)

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 02 gru 2011, 23:49

Ten niby mocniejszy pasek ma oznaczenie CT945 i był stosowany również np. w silnikach AHU, to że szedł tylko do AFN jest bajką. Jak ktoś ma pompę 10mm to nie ma sensu zakładać CT945, spokojnie wystarczy CT867.

Według katalogu intercars do 90KM szły dwa paski (CT867 i CT945), a do 110KM podają tylko CT867. Słyszałem, że CT945 były zakładane do silników z pompą 11mm i potem zakładali do każdego TDI na VP <ok>

Awatar użytkownika
MARCIN 80B4
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 895
Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
Lokalizacja: Busko

Post autor: MARCIN 80B4 » 03 gru 2011, 11:13

spokojnie możesz zastosować CT 945
cytat ze strony Conti
# Dlaczego są 2 paski do starszych VW TDI / SDI: CT 867 i CT 945, jednak bez widocznej różnicy między nimi?

CT 945 jest potrzebny na większe obciążenia, np. wszystkie modele Sharan, Galaxy i Alhambra. Jednak CT 945 może być też używany za CT 867. (ale nie odwrotnie). Numer OE: 028109119AA.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 03 gru 2011, 17:49

Czyli ten drugi jednak jest mocniejszy a nie tak jak niektórzy twierdza że tylko różnią się oznaczeniami...

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Re: [b4 1.9 tdi 1z] numer paska rozrzadu

Post autor: VW_parts » 11 gru 2011, 19:00

hudy pisze:Witam.Panowie słyszałem że do 1Z są dwa paski rozrządu, zwykły i jakiś wzmacniany.czy ktoś może zna numer tego mocniejszego paska??
ja kupiłem w sklepie w promocji ( u nas u ziomka ) za 66zl powergrip gates i podobno wlasnie jakis wzmacniany jest. a pokazywal mi conti to w reku jakis dziwny sie wydawał jak by chiński wiec wolałem tamten. zależy na co sie tradi ale gatesa i ina to dobre firmy które moge polecić.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl