[b4 1.9 tdi 1z] numer paska rozrzadu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 450
- Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
- Lokalizacja: Strzyżów
Ten niby mocniejszy pasek ma oznaczenie CT945 i był stosowany również np. w silnikach AHU, to że szedł tylko do AFN jest bajką. Jak ktoś ma pompę 10mm to nie ma sensu zakładać CT945, spokojnie wystarczy CT867.
Według katalogu intercars do 90KM szły dwa paski (CT867 i CT945), a do 110KM podają tylko CT867. Słyszałem, że CT945 były zakładane do silników z pompą 11mm i potem zakładali do każdego TDI na VP <ok>
Według katalogu intercars do 90KM szły dwa paski (CT867 i CT945), a do 110KM podają tylko CT867. Słyszałem, że CT945 były zakładane do silników z pompą 11mm i potem zakładali do każdego TDI na VP <ok>
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
spokojnie możesz zastosować CT 945
cytat ze strony Conti
# Dlaczego są 2 paski do starszych VW TDI / SDI: CT 867 i CT 945, jednak bez widocznej różnicy między nimi?
CT 945 jest potrzebny na większe obciążenia, np. wszystkie modele Sharan, Galaxy i Alhambra. Jednak CT 945 może być też używany za CT 867. (ale nie odwrotnie). Numer OE: 028109119AA.
cytat ze strony Conti
# Dlaczego są 2 paski do starszych VW TDI / SDI: CT 867 i CT 945, jednak bez widocznej różnicy między nimi?
CT 945 jest potrzebny na większe obciążenia, np. wszystkie modele Sharan, Galaxy i Alhambra. Jednak CT 945 może być też używany za CT 867. (ale nie odwrotnie). Numer OE: 028109119AA.
Re: [b4 1.9 tdi 1z] numer paska rozrzadu
ja kupiłem w sklepie w promocji ( u nas u ziomka ) za 66zl powergrip gates i podobno wlasnie jakis wzmacniany jest. a pokazywal mi conti to w reku jakis dziwny sie wydawał jak by chiński wiec wolałem tamten. zależy na co sie tradi ale gatesa i ina to dobre firmy które moge polecić.hudy pisze:Witam.Panowie słyszałem że do 1Z są dwa paski rozrządu, zwykły i jakiś wzmacniany.czy ktoś może zna numer tego mocniejszego paska??