
Co to filtra odmy, to jeszcze się zastanowię nad rozwiązaniem problemu

Niebieski czujnik "mierzy" temperaturę silnika i podaje te dane do ECU, który na tej podstawie steruje mieszanką - ten czujnik ma znaczenie jeżeli chodzi o spalanie;ślepak pisze:jakie znaczenie do spalania lpg ma niebieski czujnik dwu pinowy i szary 3 pinowy na górze króćca wodnego:)
Na zimnym silniku klapka jest zamknięta, czyli do filtra dostaje się tylko zimne powietrze. Na ciepłym silniku klapka się otwiera...ślepak pisze:tylko zastanawiam się bo wczoraj przy odpalonym silniku jak patrzyłem to u mnie ta klapka była zamkniętą mimo że mam jeszcze prawidłowo podłączony przewód widoczny na foto powyżej.... tak ma być ??
Według mnie przy nagrzanym silniku w "normalnych warunkach" ta klapka ma być otwarta... Koledzy sugerują tu, żeby to przerobić na "stale zamkniętą" aby obniżyć spalanie... Czyli w Twojej sytuacji nic nie musisz przerabiać :mrgreen:ślepak pisze:Bastek, no właśnie.... u mnie gdy silnik ma 90 stopni to ta klapka jest zamknięta.... co jest nie tak?