Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 1,6 Turbo D SB ->AKN swap czas zacząć !!

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 01 gru 2011, 22:54

w zakopcu masz Staszka S2jkę która objedzie każde auto w promieniu 100 km.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 01 gru 2011, 23:03

Leo pisze:w zakopcu masz Staszka S2jkę która objedzie każde auto w promieniu 100 km.
A b2 4.2 V8 z Krakowa? :mrgreen:

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 01 gru 2011, 23:08

Mój PM idzie lepiej, ma chip duży wydech i nowe częsci.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 01 gru 2011, 23:29

co b2 ? Staszka S2 ma ponad 500 koni.

Awatar użytkownika
Lucazzz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2239
Rejestracja: 11 maja 2009, 17:35
Lokalizacja: Kraków/ WSW

Post autor: Lucazzz » 01 gru 2011, 23:40

trepek pisze:w zakopcu masz Staszka S2jkę która objedzie każde auto w promieniu 100 km.


A b2 4.2 V8 z Krakowa?
z krakowa do zakopanego jest 107 km... :mrgreen:

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 01 gru 2011, 23:40

gornik pisze:Nie chcę robić OT, ale będzie znów majówka mimo tych strat? Potwierdzone?
dotychczasowy organizator jeszcze nie potwierdzil ale tez nie przekreslal jak z nim ostatnio gadalem wiec 3majcie kciuki i kto nie jedzie na Kronach niechaj odklada finans.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 01 gru 2011, 23:42

Lucazzz pisze:
trepek pisze:w zakopcu masz Staszka S2jkę która objedzie każde auto w promieniu 100 km.


A b2 4.2 V8 z Krakowa?
z krakowa do zakopanego jest 107 km... :mrgreen:
koniec OFF TOPIC ;)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 05 gru 2011, 23:22

W tym tygodniu będzie hamownia <zly>
A tak poza tematem, to poważnie rozważam zmianę silnika :roll:
Co prawda kocham stare TDki, niemniej jednak jak to kiedyś ktoś od nas z forum powiedział (ten ktoś wie o kim mówię) nie można stać w miejscu tylko trzeba iść do przodu. W grę wchodzą 2 rozwiązania. Albo TDI + pompa VE (takie coś to połączenie zalet TDka i TDIka, proste modyfikacje, brak elektroniki, oraz spora ilość niutonometrów i niskie spalanie), albo zaszaleć po całości i zrobić coś, czego jeszcze nie było, a ściślej wsadzić do B3ki TDI PD.
SB z 10mm pompą z Cromy jeździ bardzo fajnie, jednak niestety do dobrego człowiek się szybko przyzwyczaja i z czasem chce więcej i więcej. Myślę, że po zmianie turbosprężarki na T3 da się wyciągnąć z SB prawdziwe 130-140KM, jednak wtedy ten silnik będzie się naprawde konkretnie grzał. Już teraz jak butuję, to temperatura szybko idzie do góry, strach pomyśleć co to będzie na T3ce i jeszcze większej dawce paliwa. Dodajmy do tego kiepską wytrzymałość głowicy w SBku i wychodzi na to, że jak się chce poszaleć, to ten silnik niespecjalnie się do tego nadaje, co jednak nie oznacza, że mając go nie warto pokombinować i podkręcić go <ok>
Wracając do wymiany silnika, to zupełnie nie wiem co wybrać :roll:
mTDI niby jest proste, jednak jak w praktyce wychodzi inaczej, bo aby to dobrze jeździło trzeba się naprawdę konkretnie namęczyć z dobraniem odpowiedniej pompy wtryskowej, oraz jej wyregulowaniem, jednak jak już się zdobędzie odpowiednią pompę, to dalsze zabawy z mocą wyglądają dokładnie tak jak w przypadku SBka, czyli manometr do pomiaru ciśnienia doładowania i do tego śrubokręt i klucz do kręcenia śrubkami :mrgreen:
TDI PD to z kolei o wiele wyższy koszt samego silnika i kosztowne modyfikacje, jednak PDki mają mega kulturę pracy i ciągną równo od samego dołu aż do samego końca.
W przypadku obu rozwiązań będzie problem z zamontowaniem samego silnika, ponieważ będzie trzeba dorobić wsporniki do zamocowania silnika lub przyspawać łapy do podłużnic, czego jednak wolałbym uniknąć. Od PDka troche odstrasza mnie elektronika i koszty ewentualnych napraw, a od mTDI problemy z dobraniem pompy. Chciałbym aby osoby obeznane z tematem wypowiedziały się, co będzie lepsze i co wybrać. Mile widziane także porady odnośnie samej przekładki silnika.
Pozdrawiam i proszę o powstrzymanie się od ewentualnych złośliwości :-P

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 05 gru 2011, 23:31

AEL i skrzynia 6 gangbang :-)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 05 gru 2011, 23:42

Nie, nie, to odpada w przedbiegach, za dużo kombinacji. Jak zwykły TDI to na pompie VE :-P

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 05 gru 2011, 23:54

Podejrzewam, że wcale nie więcej kombinacji niż PD a może nawet mniej.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 05 gru 2011, 23:56

No ale dostać zdrowy AEL będzie bardzo, bardzo trudno, nie wspominając już o tym, że trzeba by chłodnicę na bok przestawić, itp itd :roll:
No i to troche ciężki silnik <zly>

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 06 gru 2011, 00:04

a co za problem z chłodnicą z boku ? Jakby co to mam jedną w zapasie.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 06 gru 2011, 00:05

A silnik nie cięższy niż 2.3 10v...

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 06 gru 2011, 08:59

Wsadzaj PD 3 kable i działa. I droga do 200 ps szybka i prosta. Z niczego innego tak szybko i tanio nie osiągniesz takich mocy.
Ael sobie daruj to fajny motor jak siedzi w C4 . Nie rozumiem tej całęj zabawy w mTDI??
Po co to ?? Skoro podłaczenie Czy VP czy PD to jakieś 3 przewody i działa.
I ma się pełną diagnostykę??
Szukaj PD i wsio.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl