B4 limo AAH - FILM.ik s46
Ile bierze to Ci nie powiem. Jak u nich kupujesz (oczywiście znacznie drożej niż w innym miejscu) to Ci skracają w cenie, a jak jeszcze coś tam chcesz pomodzić przy charakterystyce pracy amorka (zmiana siły ściskania i rozciagania) to dopłacasz jakieś 50 PLN za sztukę. Teraz może jest już inaczej, ale było tak jakieś 4 miechy temu. Skracanie sprowadza się do włożenia większego tłoczka co sprawia, że tłoczysko mniej wystaje i pracuje w mniejszym zakresie.
powtarzam to co mi Pan Tadeusz Bieńczyk mówił i prezentował na przykładowym wkladzie, a nie mam podstaw mu nie wierzyć. Co prawda nie wchodziłem na zakład i nie patrzałem krok po kroku co faktycznie fachowcy tam robią.Maroonio pisze:Oj chłopaku pitolisz niestety. Skracanie nie sprowadza się do wymiany jakiegoś tłoczka.
Do skrócenia jest obudowa oraz tłoczysko w środku. Koszt podstawowej przeróbki to 200PLN od sztuki zakładając, że nic po drodze nie jest do wymiany.
ja tam kiedys dzwoniłem wypytać co i jak z tym tematem i to samo mi powiedziano.Maroonio pisze:Może coś źle usłyszałeś Jestem właśnie po zabiegu skracania i regeneracji B8 w Zerkopolu.
Bilsteiny pracują zupełnie inaczej niż "zwykłe" amortyzatory. Cała praca amorka wykonywana jest w tłoczysku na zasadzie upside-down. Żeby je skrócić należy obciąć obudowę, tłoczysko a także taki trzpień w środku. Widziałem wszystkie te bebechy na wierzchu.
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
dziś założyłem docelowe koło na sezon i troche się zdziwiłem ale nie ma tego złego. Kolumna zostanie skrócona o 9.3cm, obudowy wkładów o ~9cm (seria 36cm) i auto położy się na kolektorach wydechowych. Jest to mega hardkor i brak jakiegokolwiek zabezpiecznia na pierwszy rzut oka ale na codzień już jest patent ograniczający spadek do poziomu 0
tak wiec, czekać na po świętach i do boju.
dziś specjalnie też przeglądnąłem temat kolegi kubagti i jego cab też nie siadał do końca, choć już miał wkłady z zawieszenia gwintowanego dedykowanego do golfa
taką samą wysokość można ogarnąć przez założenie wkładów dedykowanych dla opla jedynie trzeba przedłużyć gwint na kolumnach i zbędną długość obeciąć żeby dokręcić odpowiednio wkłądy nakrętkami zabezpieczającymi. Taki prawie P&P i 3.7cm mamy niżej niż inni
edit:
aha i wydałem mały worek siana ale juz nie ucieka cisnienie z przodu założyłem jeszcze zwężki na okucia 1/4 bo pół calówki były troche za szybkie jak dla mnie ale przed zlotem mozna zawsze wyjąć :mrgreen:
tak wiec, czekać na po świętach i do boju.
dziś specjalnie też przeglądnąłem temat kolegi kubagti i jego cab też nie siadał do końca, choć już miał wkłady z zawieszenia gwintowanego dedykowanego do golfa
taką samą wysokość można ogarnąć przez założenie wkładów dedykowanych dla opla jedynie trzeba przedłużyć gwint na kolumnach i zbędną długość obeciąć żeby dokręcić odpowiednio wkłądy nakrętkami zabezpieczającymi. Taki prawie P&P i 3.7cm mamy niżej niż inni
edit:
aha i wydałem mały worek siana ale juz nie ucieka cisnienie z przodu założyłem jeszcze zwężki na okucia 1/4 bo pół calówki były troche za szybkie jak dla mnie ale przed zlotem mozna zawsze wyjąć :mrgreen: