pozostało czekać na materiał, uchwyty do schowka i kończe kufer.
sory za "podpórki". Pomyślałem o zdjęciach jak rozkręciłem już cały interes.
PS. biała butla, będzie czarna. Jeszcze w tym tygodniu.
wszystko leciałem czarnym matem w spreju. Tylko, ze mialem innych producentow i wyszlo nieciekawie...ATLAS pisze:Wygląda lepiej niż się spodziewałem. Szkoda, że butla nie jest matowa![]()
Czym lakierowałeś kolumnę? Bo się zastanawiam jak moje lakierować.
wersja beta na seryjnym amortyzatorze. Teraz czekam na nowe tuleje w poduszki bo stare były za krótkie.Słonik pisze:Dobrze <ok>
Ja bym jeszcze w bagaju dolozyl medziany przewod idacy od butli w podloge.
Szuan pokaz mi zlozone tylne kolumny jak mozesz.
raczej nie z tą karoserią... Jak wyjdzie dobrze interes z duo, to będzie pracowita, a raczej przekładkowa wiosna i może się uda.Harry71 pisze:Czyli na kilejnym Zerkowie bedziesz psss pssss :mrgreen: roboty po pachy i efekty zadawalajace
Zerkopol w Warszawie. Zarówno skracają, jak i utwardzają amorki. Naprawiają np Bilsteiny B8 itd. Znam wiele osób zadowolonych z ich usług. Z drugiej strony wiem też, że skracanie może się nie udać. Ale skoro musisz, to walcz!szuan pisze:ps. jesli ktos ma sprawdzoną firme gdzie utwardzaja amorytzatory, bede bardzo wdzieczny za kontakt, bo pewnie skracaniem tez sie zajmują.