B4 limo AAH - FILM.ik s46
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
przełączniki musiały zmienić miejsce z popielniczki w górną ścianke pułki pod kierownicą, nic nie widać, a dostęp do najgorszych też nie należy.
pozostało czekać na materiał, uchwyty do schowka i kończe kufer.
sory za "podpórki". Pomyślałem o zdjęciach jak rozkręciłem już cały interes.
PS. biała butla, będzie czarna. Jeszcze w tym tygodniu.
pozostało czekać na materiał, uchwyty do schowka i kończe kufer.
sory za "podpórki". Pomyślałem o zdjęciach jak rozkręciłem już cały interes.
PS. biała butla, będzie czarna. Jeszcze w tym tygodniu.
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
wszystko leciałem czarnym matem w spreju. Tylko, ze mialem innych producentow i wyszlo nieciekawie...ATLAS pisze:Wygląda lepiej niż się spodziewałem. Szkoda, że butla nie jest matowa
Czym lakierowałeś kolumnę? Bo się zastanawiam jak moje lakierować.
kolumny:
- piaskowanie, podklad antykorozyjny, podklad w spreju bialy 4 warstwy i na koniec czarny mat cos tam proffesional czy jakos tam pisalo na puszcze (wydajna pucha byla)
butla
- to samo tylko, ze na koniec byla puszka matu noname za 6zł i efekt widac i zastanawiam sie nad wlepą na zbiornik w kolorze bialym tak dla kontrastu.
wersja beta na seryjnym amortyzatorze. Teraz czekam na nowe tuleje w poduszki bo stare były za krótkie.Słonik pisze:Dobrze <ok>
Ja bym jeszcze w bagaju dolozyl medziany przewod idacy od butli w podloge.
Szuan pokaz mi zlozone tylne kolumny jak mozesz.
raczej nie z tą karoserią... Jak wyjdzie dobrze interes z duo, to będzie pracowita, a raczej przekładkowa wiosna i może się uda.Harry71 pisze:Czyli na kilejnym Zerkowie bedziesz psss pssss :mrgreen: roboty po pachy i efekty zadawalajace
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
ATLAS, nawet tak o tym nie myślałem spodobała mi się ale jeszcze jej nie kupile, bo moze mi sie odwidzieć
Słonik, kwota jaką musiałbym zostawić blacharzowi i lakiernikowi za odbudowe wyjdzie tyle, co za prostą bude w przyzwoitej cenie
ponizej schemat narysowany na kolanie z poprawionymi wymiarami w paint'cie
1) okucie z poduszki powiekszyć trzeba do 43.5mm, a raczej otwór w tym stalowym końcu.
2) tuleję trzeba przyspawać do metalowego okucia z poduszki pneumatycznej scania ale tak, zeby tuleja nie wychodzila przez powiekszony otwor, w razie błedu zawsze mozna obszlifować wystający spaw i idealnie będzie dolegało do talerzyka dolnego na amortyzatorze.
3) z mocowania amortyzatora tego które przykreca sie do karoseri trzeba odciąć prowadnice spręzyny bo utrudnia montaż oraz wywiercić otwór do złączki pneumatycznej.
poduszka jest odwrócona o 180° w pionie niż zazwyczaj i porusza się po tulei, a uszczelniają to wszystko dwa oringi w poduszsce, które są seryjnie wkladane. Amortyzator normalnie pracuje tłumiąc drgrania.
Słonik, kwota jaką musiałbym zostawić blacharzowi i lakiernikowi za odbudowe wyjdzie tyle, co za prostą bude w przyzwoitej cenie
ponizej schemat narysowany na kolanie z poprawionymi wymiarami w paint'cie
1) okucie z poduszki powiekszyć trzeba do 43.5mm, a raczej otwór w tym stalowym końcu.
2) tuleję trzeba przyspawać do metalowego okucia z poduszki pneumatycznej scania ale tak, zeby tuleja nie wychodzila przez powiekszony otwor, w razie błedu zawsze mozna obszlifować wystający spaw i idealnie będzie dolegało do talerzyka dolnego na amortyzatorze.
3) z mocowania amortyzatora tego które przykreca sie do karoseri trzeba odciąć prowadnice spręzyny bo utrudnia montaż oraz wywiercić otwór do złączki pneumatycznej.
poduszka jest odwrócona o 180° w pionie niż zazwyczaj i porusza się po tulei, a uszczelniają to wszystko dwa oringi w poduszsce, które są seryjnie wkladane. Amortyzator normalnie pracuje tłumiąc drgrania.
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
kresek, wyjasniam ponizej i odezwij sie na gadu, bo bede zaniedlugo skracal amortyzatory, a wlasciwie obudowy wkladow i kolumny, bo te jednak sa za dlugie i wysoko stoi
minimum 4cm musze skrocic wklady i kolumny (minimum o caly gwint) :-x
ps. jesli ktos ma sprawdzoną firme gdzie utwardzaja amorytzatory, bede bardzo wdzieczny za kontakt, bo pewnie skracaniem tez sie zajmują.
minimum 4cm musze skrocic wklady i kolumny (minimum o caly gwint) :-x
ps. jesli ktos ma sprawdzoną firme gdzie utwardzaja amorytzatory, bede bardzo wdzieczny za kontakt, bo pewnie skracaniem tez sie zajmują.
Zerkopol w Warszawie. Zarówno skracają, jak i utwardzają amorki. Naprawiają np Bilsteiny B8 itd. Znam wiele osób zadowolonych z ich usług. Z drugiej strony wiem też, że skracanie może się nie udać. Ale skoro musisz, to walcz!szuan pisze:ps. jesli ktos ma sprawdzoną firme gdzie utwardzaja amorytzatory, bede bardzo wdzieczny za kontakt, bo pewnie skracaniem tez sie zajmują.
http://www.zerkopol.pl/kontakt.html