80 B4 Coupe 2.0 ABK wysokie obroty
80 B4 Coupe 2.0 ABK wysokie obroty
Witam mam Audi z 1990 roku i mam problem z obrotami dzisiaj włożyłem nowy silniczek korkowy i nadal tak samo a chodzi o to ze jak go oddpale na zimnym to ma 1100 obr a po chwili jak pochodzi to ma odrazu 1800 obr dodam mu gazu tak do 3500 tys obr to spadna do 1100 i zaraz wracaja na 1800 a w czasie jazdy jak jade to przy zmiane biegu obroty wzrosna o 200 i spadaja. i co mam z tym zrobic dalej?
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Warto sprawdzić też banalną rzecz ale mogącą mieć na to wpływ. W przepustnicy masz regulację jej wychylenia. Śrubka od regulacji powinna mieć sprężynkę która utrzymuje ją w odpowiedniej pozycji. Może być taka sytuacja iż śrubka ma ruchy poziome przez co przepustnica wariuje. Taki problem mnie spotkał w 7A co prawda - wymiana sprężynki przy śrubce spowodowała iż obroty się ustabilizowały.
Również sprawdź czy nie masz uszkodzonego czujnika wtrysku rozruchowego - masz zwiększone spalanie?
Również sprawdź czy nie masz uszkodzonego czujnika wtrysku rozruchowego - masz zwiększone spalanie?
własnie wczoraj mierzyłem w wtyczce i miał na zimnym silniku 1225ohm ale sprawdze jeszcze raz jutro jak bedzie stał przez noc bedzie ok i wtedy sprawdze. bo to we wtyce sie mierzy czy na czujniku bo juz sie pogubiłem?
[ Dodano: 2011-12-07, 18:00 ]
teraz sprawdzałem tamten czujnik co wtedy miałem bo go wymieniałem na inny i jak podłacze to zaczyna miezyc od 1200ohm i rosnie do gory do 1900 i zwalnia wyszło ze tak ma 1956ohm ten stary
[ Dodano: 2011-12-07, 18:00 ]
teraz sprawdzałem tamten czujnik co wtedy miałem bo go wymieniałem na inny i jak podłacze to zaczyna miezyc od 1200ohm i rosnie do gory do 1900 i zwalnia wyszło ze tak ma 1956ohm ten stary
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Taki mój pomiar pomiędzy pierwszym i środkowym pinem. Pierwszym znaczy tym od strony błotnika.
http://www.youtube.com/user/francis1982 ... vhVMJkFeXc
http://www.youtube.com/user/francis1982 ... vhVMJkFeXc
jutro z rana sprawdzę jak u mnie bedzie
[ Dodano: 2011-12-08, 21:32 ]
sprawdzałem ten czujnik na ciepłym silniku miał gdzies 90stopni było 198ohm dobrze czy zle?
[ Dodano: 2011-12-15, 23:19 ]
sprawdzałem ten czujnik i jak ma sie otworzyć 2 przepustnica to z miernika wszystko znika wiec zamowiłem nowy i to samo sie dzieje co to moze byc nadal ten czujnik?
[ Dodano: 2011-12-08, 21:32 ]
sprawdzałem ten czujnik na ciepłym silniku miał gdzies 90stopni było 198ohm dobrze czy zle?
[ Dodano: 2011-12-15, 23:19 ]
sprawdzałem ten czujnik i jak ma sie otworzyć 2 przepustnica to z miernika wszystko znika wiec zamowiłem nowy i to samo sie dzieje co to moze byc nadal ten czujnik?