Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi coupe by Vigo - V8 ABZ sezon 2016 :)

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
widmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1267
Rejestracja: 18 sie 2007, 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: widmo » 08 gru 2011, 23:43

vigo1984sz pisze:Wiem, że sterownik od tego silnika z A8 D2 musi mieć jakoś wyłączoną funkcję immo, aby odpalić autko, gdzie i jak to zrobić?
Komp na stół podpinasz Vag Tacho lub K+Can Commander i wyłączasz Immo

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 08 gru 2011, 23:46

Teraz to mnie kolego pocieszyłeś, mam dostęp dość bliski bo kolega ma K+can commandera ale nigdy tego nie używałem, zaraz poczytam i chyba zamówię sobie własny:) Dzięki za info!!

Awatar użytkownika
widmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1267
Rejestracja: 18 sie 2007, 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: widmo » 08 gru 2011, 23:52

Jedynie tylko potrzebna rozpiska Pinów z ECU i podpiąć trzeba pod wtyczkę Tacho lub Commandera.

Podłączyć napięcie +12V i próbować komunikować się z ECU
Wcześniej odczytać bitmapę i zapisać
i jest tam guzik IMMO OFF

Niektóre ECU są odporne na komunikację i czasami potrzeba ingerencji wewnątrz tzn wylut scalaka i zabawa programatorem.

Swoją drogą widze ze naprawdę porządny Motorek masz.
Zastanawiam się jak to będzie jeżdzić tzn przyśpieszać na śliskiej nawierzchni skoro brak ASR ...

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 08 gru 2011, 23:56

Wiesz szczerze mówiąc to nie wiem czego się spodziewać, rozpiskę pinów już gdzieś widziałem więc pokombinować można a urządzenie zawsze się dodatkowo przyda:) jeśli chodzi o przyczepność.... cały czas chcę do zrobić na automacie z 7a, jeśli uda mi się połączyć sprzęgło hydrokinetyczne z 7a z kołem rozruchowym od ABZ, jeśli przeróbki będą zbyt ryzykowne to zbieram na skrzynie manual, ale wtedy z trakcją może być więcej problemów...

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 09 gru 2011, 07:41

Chyba będziesz musiał zainwestować w odpowiednie ogumienie.

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1370
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 09 gru 2011, 08:23

panowie bez spiny, ale jeszcze trzeba wlozyc i spiąć silnik... oczywiscie zycze jak najlepiej, a i jeszcze jedno... dla takich zapaleńców jak vigo wymyślono szpery ;-)


pzdr

Awatar użytkownika
Fanthom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 638
Rejestracja: 26 maja 2010, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Fanthom » 09 gru 2011, 09:50

Vigo w weekend dłubiesz cos w garażu?Bym podjechal na ploty jakies^^

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 09 gru 2011, 12:39

szuan, sa skrzynie od 8c zaszperowane?

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 09 gru 2011, 12:42

karolas123 pisze:szuan, sa skrzynie od 8c zaszperowane?
Nie , należy sobie dokupić Quife produkuje dedykowane do VAG koszt około 1000 euro

Awatar użytkownika
widmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1267
Rejestracja: 18 sie 2007, 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: widmo » 09 gru 2011, 13:06

Mabrothrax pisze:Chyba będziesz musiał zainwestować w odpowiednie ogumienie.
Przy tej mocy i Nm raczej niewiele pomoże. U mnie jest 130PS/290Nm i naprawdę porządne opony z górnej półki zarówno zima jak i lato.
Gdyby nie ASR to ruszenie z kopyta to byłby problem.

vigo1984sz pisze:cały czas chcę do zrobić na automacie z 7a, jeśli uda mi się połączyć sprzęgło hydrokinetyczne z 7a z kołem rozruchowym od ABZ, jeśli przeróbki będą zbyt ryzykowne to zbieram na skrzynie manual, ale wtedy z trakcją może być więcej problemów...
Nie jestem w 100% pewien ale chyba jest trochę inny konwerter dla skrzynki 4 bieg automat (zakładam że taką posiadasz) w A8 d2 przy tym motorze był Automat z Quattro + Tip

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 09 gru 2011, 13:07

widmo pisze:
Mabrothrax pisze:Chyba będziesz musiał zainwestować w odpowiednie ogumienie.
Przy tej mocy i Nm raczej niewiele pomoże. U mnie jest 130PS/290Nm i naprawdę porządne opony z górnej półki zarówno zima jak i lato.
Gdyby nie ASR to ruszenie z kopyta to byłby problem.
R 888 i da rade, tylko trochę kosztują :-)

Poza tym, jak ma kolega zacięcie to może może równie dobrze dorobić sobie Q. Nawet wiem kto ma bude coupe q w dobrym stanie na spych ;-)

Awatar użytkownika
widmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1267
Rejestracja: 18 sie 2007, 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: widmo » 09 gru 2011, 13:50

Mabrothrax pisze:może równie dobrze dorobić sobie Q
czyli wymiana budy a co za tym idzie zmiana auta tak po krótce ujmując....
Bo raczej chyba nikt nie będzie spawał budy pod Q :evil:

Tych R888 nie znam ja jeżdze na Yokohama S.drive

Ale wracając do tematu to najlepiej by taki motorek pracował z Q
Z ośką na automacie będzie skrzynia biegów bardzo obciązona.

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 09 gru 2011, 16:28

Mabrothrax pisze:
widmo pisze:
Mabrothrax pisze:Chyba będziesz musiał zainwestować w odpowiednie ogumienie.
Przy tej mocy i Nm raczej niewiele pomoże. U mnie jest 130PS/290Nm i naprawdę porządne opony z górnej półki zarówno zima jak i lato.
Gdyby nie ASR to ruszenie z kopyta to byłby problem.
R 888 i da rade, tylko trochę kosztują :-)

Poza tym, jak ma kolega zacięcie to może może równie dobrze dorobić sobie Q. Nawet wiem kto ma bude coupe q w dobrym stanie na spych ;-)
ano mam bezwypadek w ori lakierze :mrgreen:

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 09 gru 2011, 19:11

Panowie, ale ja auta zmieniać nie chcę:) Co do Q to oglądałem gdzieś na www kilka projektów przerobienia ośki na Q i jak widać jest to możliwe. Powiem tak, najpierw uruchomione V8 a kolejnym etapem jaki mi chodzi po głowie to właśnie Q:D Wiadomo wszystkie kwestia czasu i $. Nie jestem aż takim napaleńcem, żeby zrobić na "już" i na odpiernicz, wolę dokładnie, wytrzymale a może z czasem nieco dłużej. Teraz niestety robota mi się wstrzyma na nieco dłużej bo muszę opuścić garaż. No, ale skoro pierwszy remont silnika robiłem w piwnicy to i V8 da się złożyć w piwnicy:P a montaż dopiero na wiosnę, na przełomie kwiecień - maj. Obecnie jestem na etapie wymyślania jak połączyć konwerter automata z 7a z tym ABZ:) Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 09 gru 2011, 19:31

R888 to wcale nie taka dobra drogowa opona. Byle deszczyk i płynie gorzej niz nie jeden chinol.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl