Komp na stół podpinasz Vag Tacho lub K+Can Commander i wyłączasz Immovigo1984sz pisze:Wiem, że sterownik od tego silnika z A8 D2 musi mieć jakoś wyłączoną funkcję immo, aby odpalić autko, gdzie i jak to zrobić?
Audi coupe by Vigo - V8 ABZ sezon 2016 :)
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Jedynie tylko potrzebna rozpiska Pinów z ECU i podpiąć trzeba pod wtyczkę Tacho lub Commandera.
Podłączyć napięcie +12V i próbować komunikować się z ECU
Wcześniej odczytać bitmapę i zapisać
i jest tam guzik IMMO OFF
Niektóre ECU są odporne na komunikację i czasami potrzeba ingerencji wewnątrz tzn wylut scalaka i zabawa programatorem.
Swoją drogą widze ze naprawdę porządny Motorek masz.
Zastanawiam się jak to będzie jeżdzić tzn przyśpieszać na śliskiej nawierzchni skoro brak ASR ...
Podłączyć napięcie +12V i próbować komunikować się z ECU
Wcześniej odczytać bitmapę i zapisać
i jest tam guzik IMMO OFF
Niektóre ECU są odporne na komunikację i czasami potrzeba ingerencji wewnątrz tzn wylut scalaka i zabawa programatorem.
Swoją drogą widze ze naprawdę porządny Motorek masz.
Zastanawiam się jak to będzie jeżdzić tzn przyśpieszać na śliskiej nawierzchni skoro brak ASR ...
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Wiesz szczerze mówiąc to nie wiem czego się spodziewać, rozpiskę pinów już gdzieś widziałem więc pokombinować można a urządzenie zawsze się dodatkowo przyda:) jeśli chodzi o przyczepność.... cały czas chcę do zrobić na automacie z 7a, jeśli uda mi się połączyć sprzęgło hydrokinetyczne z 7a z kołem rozruchowym od ABZ, jeśli przeróbki będą zbyt ryzykowne to zbieram na skrzynie manual, ale wtedy z trakcją może być więcej problemów...
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Przy tej mocy i Nm raczej niewiele pomoże. U mnie jest 130PS/290Nm i naprawdę porządne opony z górnej półki zarówno zima jak i lato.Mabrothrax pisze:Chyba będziesz musiał zainwestować w odpowiednie ogumienie.
Gdyby nie ASR to ruszenie z kopyta to byłby problem.
Nie jestem w 100% pewien ale chyba jest trochę inny konwerter dla skrzynki 4 bieg automat (zakładam że taką posiadasz) w A8 d2 przy tym motorze był Automat z Quattro + Tipvigo1984sz pisze:cały czas chcę do zrobić na automacie z 7a, jeśli uda mi się połączyć sprzęgło hydrokinetyczne z 7a z kołem rozruchowym od ABZ, jeśli przeróbki będą zbyt ryzykowne to zbieram na skrzynie manual, ale wtedy z trakcją może być więcej problemów...
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
R 888 i da rade, tylko trochę kosztująwidmo pisze:Przy tej mocy i Nm raczej niewiele pomoże. U mnie jest 130PS/290Nm i naprawdę porządne opony z górnej półki zarówno zima jak i lato.Mabrothrax pisze:Chyba będziesz musiał zainwestować w odpowiednie ogumienie.
Gdyby nie ASR to ruszenie z kopyta to byłby problem.
Poza tym, jak ma kolega zacięcie to może może równie dobrze dorobić sobie Q. Nawet wiem kto ma bude coupe q w dobrym stanie na spych
czyli wymiana budy a co za tym idzie zmiana auta tak po krótce ujmując....Mabrothrax pisze:może równie dobrze dorobić sobie Q
Bo raczej chyba nikt nie będzie spawał budy pod Q :evil:
Tych R888 nie znam ja jeżdze na Yokohama S.drive
Ale wracając do tematu to najlepiej by taki motorek pracował z Q
Z ośką na automacie będzie skrzynia biegów bardzo obciązona.
ano mam bezwypadek w ori lakierze :mrgreen:Mabrothrax pisze:R 888 i da rade, tylko trochę kosztująwidmo pisze:Przy tej mocy i Nm raczej niewiele pomoże. U mnie jest 130PS/290Nm i naprawdę porządne opony z górnej półki zarówno zima jak i lato.Mabrothrax pisze:Chyba będziesz musiał zainwestować w odpowiednie ogumienie.
Gdyby nie ASR to ruszenie z kopyta to byłby problem.
Poza tym, jak ma kolega zacięcie to może może równie dobrze dorobić sobie Q. Nawet wiem kto ma bude coupe q w dobrym stanie na spych
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Panowie, ale ja auta zmieniać nie chcę:) Co do Q to oglądałem gdzieś na www kilka projektów przerobienia ośki na Q i jak widać jest to możliwe. Powiem tak, najpierw uruchomione V8 a kolejnym etapem jaki mi chodzi po głowie to właśnie Q:D Wiadomo wszystkie kwestia czasu i $. Nie jestem aż takim napaleńcem, żeby zrobić na "już" i na odpiernicz, wolę dokładnie, wytrzymale a może z czasem nieco dłużej. Teraz niestety robota mi się wstrzyma na nieco dłużej bo muszę opuścić garaż. No, ale skoro pierwszy remont silnika robiłem w piwnicy to i V8 da się złożyć w piwnicy:P a montaż dopiero na wiosnę, na przełomie kwiecień - maj. Obecnie jestem na etapie wymyślania jak połączyć konwerter automata z 7a z tym ABZ:) Pozdrawiam!
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok