Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A4 AFN 1.9 TDI]N18 nie zamyka EGRu

ODPOWIEDZ
Martinez
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 06 gru 2009, 22:47
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

[A4 AFN 1.9 TDI]N18 nie zamyka EGRu

Post autor: Martinez » 23 paź 2010, 22:52

Witam.
Mam problem z zaworkiem N18 i nie zamykaniem się zaworu recylkulacji w silniku AFN audi A4 1,9 TDI. Skutkuje to mułowatym autem i wywalaniem błędu przepływki oraz zwarcia N 18 na +.
N 18 po prostu cały czas trzyma otwarty EGR. Po wyciągnięcu wtyczki z N18 zawór EGR się zamyka a i błąd przepływomierza się nie pojawia.Samochód wyraznie lepiej jedzie.
Co jest nie tak z N18? Uwalony na cewce,bądż komp nie steruje nim.
Zawór był czyszczony i cyka gdy się przyłoży do niego napięcie.
Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 24 paź 2010, 18:50 przez Martinez, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 24 paź 2010, 13:24

_uwaga

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 paź 2010, 15:28

Martinez pisze:Co jest nie tak z N18? Uwalony na cewce,bądż komp nie steruje nim.
Wyglada na to że cały czas podawane jest napięcie na zawór n18 ,bo po odłaczeniu kostki zamyka EGR.odłącz tą kostkę na stałe i zapomnij o EGR bo to samo zło dla silnika ,puszcza do dolotu gorące spaliny co w połączeniu z niewielką ilością oleju z odmy ,powoduje zalepianie dolotu czarną przypaloną smołą .W skrajnych przypadkach swiatło dolotu od tego potrafi się zmniejszyć o połowę

Martinez
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 06 gru 2009, 22:47
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: Martinez » 24 paź 2010, 18:53

Wiem jakie zło silnikowi czyni EGR.
Denerwujący jest dla mnie ten błąd o zwarciu N18 do plusa w VAGu

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 24 paź 2010, 18:59

zaślep egr za pomocą blaszki odłącz przewód ciśnieniowy od niego i go zaślep a jak się będzie coś dalej działo z autem wstaw komplet logów to powiemy ci co może być nie tak

Martinez
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 06 gru 2009, 22:47
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: Martinez » 24 paź 2010, 21:15

Tak też zrobię.
Dzięki za pomoc , jak coś dalej będzie nie teges to wstawię logi.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 25 paź 2010, 01:46

w AFN odpięcie wtyczki powoduje wywalenie błędu N18 ale nic poza tym się nie dzieje, EGR trzeba zaślepić i będzie po problemie, możesz mieć coś nie tak z zasilaniem skoro dzieją się dziwne rzeczy po podpięciu N18 (zawsze można podłączyć drugi zawór żeby sprawdzić czy cewka nie ma gdzieś małego przebicia i czy nie bierze za dużo prądu)

Awatar użytkownika
spanky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 23 lis 2006, 10:40
Lokalizacja: Otwock

Post autor: spanky » 25 paź 2010, 18:27

zacznij od sprawdzenia kabelkologi/wtyczki ...

Rgg32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 01 cze 2009, 20:16
Lokalizacja: Olecko/Suwałki

Post autor: Rgg32 » 08 gru 2011, 23:46

Jakiej grubości ma być blaszka do zaślepienia egr?

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 09 gru 2011, 08:48

1-2mm wszystko masz na forum <szukaj>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl