[Audi 90 B3] Cult by Small3r - foto str. 38
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- Small3r
- Forum Audi 80
- Posty: 431
- Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
- Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
- Kontakt:
karol89, to że zgasł to akurat problem z tym zasranym silniczkiem krokowym... Ale faktycznie, czytałem o tych gaśnięciach. Czytałem też, że mogą obroty falować jak się wyjmie miarkę od sprawdzania oleju, ale u mnie czegoś takiego nie ma <ok>
pawelec_, proszę... Tylko bez czepiania się tego mieszka hahah.. Był już taki jak kupiłem... Jak będzie kasa to zaraz idzie normalnie czarny. Tak samo były wycieraczki plastikowe koloru czarnego, imitujące blachę, wiecie co mam na myśli, z takimi niebieskimi chińskimi smokami.... Na całe szczęście właściciel zostawił zwykłe dywaniki jako "prezent" w bagażniku, z czego się niezmiernie cieszę. Ale niestety do jednego został bezczelnie przynitowany taki kawałek blachy :evil: co widać na zdjęciu. Ale lepsze te niż tamte...
No właśnie tak jak mówi olapiotr, według etki nie występowała, sprawdziłem...
Po prostu mi się wydaje, że dlatego iż nie ma takiej osłony, tak często lecą te uszczelki pod deklem. Nie da się jakoś dopasować od innego silnika takiego plastikowego "zabezpieczenia"? Byłoby bezpiecznie założenie takiej osłony, mimo iż seryjnie takowej nie posiada? Pozdrawiam! :mrgreen:
pawelec_, proszę... Tylko bez czepiania się tego mieszka hahah.. Był już taki jak kupiłem... Jak będzie kasa to zaraz idzie normalnie czarny. Tak samo były wycieraczki plastikowe koloru czarnego, imitujące blachę, wiecie co mam na myśli, z takimi niebieskimi chińskimi smokami.... Na całe szczęście właściciel zostawił zwykłe dywaniki jako "prezent" w bagażniku, z czego się niezmiernie cieszę. Ale niestety do jednego został bezczelnie przynitowany taki kawałek blachy :evil: co widać na zdjęciu. Ale lepsze te niż tamte...
No właśnie tak jak mówi olapiotr, według etki nie występowała, sprawdziłem...
Po prostu mi się wydaje, że dlatego iż nie ma takiej osłony, tak często lecą te uszczelki pod deklem. Nie da się jakoś dopasować od innego silnika takiego plastikowego "zabezpieczenia"? Byłoby bezpiecznie założenie takiej osłony, mimo iż seryjnie takowej nie posiada? Pozdrawiam! :mrgreen:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
W silnikach PS,NG i starszych nie występowały osłony wałka rozrządu kolego w ogóle :mrgreen:pawelrybak15 pisze:Brakuje Ci osłony wałka rozrządu. U mnie po odkręceniu korka wlewu oleju nie widać wałka rozrządu, bo jest on pod plastikową osłoną, dopiero ponad tym jest pokrywa rozrządu blaszana z wlewem oleju.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
kup gumową... nie kupuj korkowej bo bedzie ja wymieniał co chwile i pod nosem marudził, że znowu cieknie i cieknie... Żadnego silikonu nie trzeba - dobrze odtłuscic, zeskrobac pozostałosci po starej uszczelce i ewentualnym silikonie i jazda... widziałeś silnik u mnie - cieknie coś? i bez silikonu sie obeszło...karol89 pisze:porządną korkową to wytrzyma trochę
Może i racja z tą gumową jednak... :roll:icemerc pisze:kup gumową... nie kupuj korkowej bo bedzie ja wymieniał co chwile i pod nosem marudził, że znowu cieknie i cieknie... Żadnego silikonu nie trzeba - dobrze odtłuscic, zeskrobac pozostałosci po starej uszczelce i ewentualnym silikonie i jazda... widziałeś silnik u mnie - cieknie coś? i bez silikonu sie obeszło...karol89 pisze:porządną korkową to wytrzyma trochę
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Odpuść sobie takie teksty, dobra ?karol89 pisze:Mowa o silnikach napędzanych PB a nie żurkiem :mrgreen:pawelrybak15 pisze:A SB to niby nowszy od NG ? Chyba nie, a ma tą osłonę <ok>
Może po prostu w 5 garowcach nie było ?
Co do uszczelki to z tego co mi wiadomo do Diesla lepsza jest gumowa, a do benzyny korkowa, jednak może się mylę ? Dobry silicon na pewno nie zaszkodzi, sam miałem u siebie gumową uszczelkę doszczelnianą siliconem (ojca robota), jednak po ostatnim składaniu rozrządu przykręciłem dekiel bez żadnego siliconu i nic mi nie cieknie <ok>
co ma piernik do wiatraka? korek ma to do siebie , że chłonie olej... skoro niby takie dobre są to dlaczego producenci odeszli i zaczeli gumowe stosowac? mają dłuższa żywotność i lepiej uszczelniają pod warunkiem, że pokrywa jest prosta jak i głowica... jeżeli są wżery, nierównośći itp, uszczelka może niezbyt dobrze przylegać co skutkuje przesiąkaniem oleju...pawelrybak15 pisze:Co do uszczelki to z tego co mi wiadomo do Diesla lepsza jest gumowa, a do benzyny korkowa,
- Small3r
- Forum Audi 80
- Posty: 431
- Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
- Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
- Kontakt:
Widzę, że wywiązała się ostra dyskusja. Dziękuję za zainteresowanie i posty. W związku z tym moje pytanie. Silnik PS który posiadam ma na 99% uszczelkę gumową i na taką zamierzam wymienić. Z tego co wiem, to stosowanie uszczelki jednego lub drugiego typu zależy od tego jakie ma się śruby mocujące dekiel. Wyprowadźcie mnie z błędu jeśli się mylę. I wiem, że można je stosować zamiennie, ale wtedy trzeba również zmienić śruby :lol: