Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 1,6 Turbo D SB ->AKN swap czas zacząć !!

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
kuba2955
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 233
Rejestracja: 25 paź 2007, 17:26
Lokalizacja: Hajnówka

Post autor: kuba2955 » 08 gru 2011, 07:38

nie no tyle stron przechwałek a wynik taki jak w moim byłym golfie aaz przy mniejszym ciśnieniu i tylko dawka zwiększona, poza tym równiej moment rozłożony miałem. ja widze tu taki wniosek że trzeba dłubać dalej, a następny wniosek to się nie chwal na zaś :mrgreen:
a z sb mozna więcej wyciągnąć jak z aaz kosztem elastyczności. big turbo pompa itp i 170km moze wyjśc, był tu na podlasiu taki jeden...wiec jeszcze dużo przed tobą
powodzenia w dalszych tjuningach

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 08 gru 2011, 07:54

no to teraz Wy pochwalcie się swoimi wykresami z hamowni ;)
a golf 170 konny z 1.6 to można śmiało między bajki włożyć

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 08 gru 2011, 08:09

Ja na wiosnę pokaże swój, tylko namierzę gdzieś w okolicy hamownie 4x4 :-)

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 08 gru 2011, 09:01

Leo pisze:golf 170 konny z 1.6 to można śmiało między bajki włożyć
Leo jak znajde wykres to ci podeśle. tylko podaj mi maila. Taka wydumka była zrobina.
Ale moc miała około 4 tys obr :lol: wydumka na 1/4 mili nic wiecej.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 08 gru 2011, 09:06


chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 08 gru 2011, 09:07

Dzisiaj bedziesz miał:)

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 08 gru 2011, 09:07

Prosze bardzo oto i ta bajka http://www.turbodiesel.pl/images/w/holset.jpg
1.6TD duuuzo moze :mrgreen:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 08 gru 2011, 09:09

Leo pisze:a golf 170 konny z 1.6 to można śmiało między bajki włożyć
Obrazek

Polski projekt, temat na forum vwgolf, samochód Zaprzala.

Najmocniejsze 1.6 TD było w USA i miało 220KM, głowica już od AAZ.

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 08 gru 2011, 09:21

Wszystko sie da ;) Tylko jest jeden zasadniczy problem z tymi TD'kami na komorze wirowej. One sraja ogniem przy wiekszej dawce i mocy, chwilowe upalanie powoduje skok temperatury a jesli dodamy do tego pompe wydumke z nieumiejetnie ustawionym katem wtrysku [za wczesny] to latwo usmazyc silnik. Grunt do TD'ka to dobra pompa wtryskowa , turbo i bigFmic. U mnie w AAZ'ecie po wymianie icka[ori b4 tdi] na fmic'a , temp juz tak nie skakala mocno. Byly aaz legitymowal sie moca (doladowanie okolo 1,3b)-->
Obrazek

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 08 gru 2011, 10:02

Fighter001 pisze:Prosze bardzo oto i ta bajka http://www.turbodiesel.pl/images/w/holset.jpg
1.6TD duuuzo moze :mrgreen:
niezła bajka :)
zwracam honor

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 08 gru 2011, 12:02

Chce prawdziwe 130KM, bo to SB zniesie w miarę bez problemów. Do poprawki jest kąt wtrysku statyczny (ale ja głupi ze to ruszałem, a jeszcze głupszy że nie potrafiłem odróżnić zapowietrzania pompy od złego kąta wtrysku...). Modzenie SB skończę na big turbo i dobrym zestrojeniu, a dalej tak jak mówiłem bedzie AVF :-D A może AWX :-P

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 10 gru 2011, 21:52

Za namową kolegi Mrozoo postanowiłem zakupić takie oto cuś, co będzie wspomagało moją pompę wtryskową <ok> http://allegro.pl/pompa-paliwa-uniwersa ... 66423.html
Prócz tego mam też nowy filtr powietrza BOSCH, jutro zostanie on zamontowany, ciekawe czy będzie odczuwalna zmiana :-P.

P.S. Dziś mój kumpel jadąc za mną stwierdził, że produkuję o wiele za dużo dymu :mrgreen:
Trzeba coś z tym zrobić, ale nie mogę już obniżać dawki paliwa, bo będzie makabrycznie słaby od dołu (kijowo się wkręca na obroty tak do 2200 gdy dawka jest mocno skręcona), podejrzewam, że faktycznie za duża, o wiele za duża dawka paliwa dała na hamowni skutki zupełnie odwrotne od zamierzonych :roll:

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 11 gru 2011, 10:05

pawelrybak15 pisze:że produkuję o wiele za dużo dymu :mrgreen:
zmień najpierw filtr powietrza, dopiero później myśl co dalej.

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 11 gru 2011, 10:51

Niki20 pisze:
pawelrybak15 pisze:że produkuję o wiele za dużo dymu :mrgreen:
zmień najpierw filtr powietrza, dopiero później myśl co dalej.
pawelrybak15 pisze:Prócz tego mam też nowy filtr powietrza BOSCH
Zmieniony, zmieniony :mrgreen: . A jak tam filtr paliwa?

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 11 gru 2011, 10:55

pawelrybak15 pisze:jutro zostanie on zamontowany
:-P

Jak założy to zobaczy, że ilość dymu z tyłu powinna znacznie spaść :!: Szczególnie widoczne to jest przy modzonych TDIkach.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl