Ogarnij najpierw ją z wyglądu weź normalne zderzaki itp. i dopiero potem baw się w dalsze przeróbkinightfall7 pisze:jeszcze planuje jakieś lepsze felgi
Green Audi
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Kurka wodna, dopiero w powiększeniu zauważyłem, że faktycznie coś tu nie gra :roll:
Ogarnij zderzaki i wywal te dziadoskie światła przednie (zmień na ori), dodadkowo wywal tą ohydną końcówkę wydechu i wtedy nie będzie już do czego się przyczepić <ok>
Prócz tych mankamentów auto jest OK, nic więcej już nie rób z zewnątrz
Ogarnij zderzaki i wywal te dziadoskie światła przednie (zmień na ori), dodadkowo wywal tą ohydną końcówkę wydechu i wtedy nie będzie już do czego się przyczepić <ok>
Prócz tych mankamentów auto jest OK, nic więcej już nie rób z zewnątrz
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Nie zgadzam się. ABT (o ile to w ogóle jest ABT, bo skoro gaźnik to chyba nie) jest na jednopunkcie i tam praktycznie nie ma co się zepsuć, a mechaniczny wtrysk w ACE to porażkagornik pisze:Nikomu nie przeszkadzają tjuningowe progi?
Do uratowania auto, ale tanie to nie będzie.
Zamiana ACE na ABT to przeprowadzka z deszczu pod rynnę.
Życzę powodzenia i wytrwałości.
Tu też się nie zgodzę. Miał 2,0 z GAŹNIKIEM (a więc nie ABT) na stanie, 100% sprawne i zdrowe, nie ma kasy na nic ciekawszego, to pozbył się kłopotliwego i paliwożernego ACE montując silnik, który raczej kłopotów nie sprawia i o wiele mniej pali <ok>durch pisze:I progi również... ten cały pakiet stylizacyjny musisz wymienić. <ok>
A co do silnika, to lekka kicha, trzeba było dać mu chociaż ABK
No tak, racja, jeżeli ABT to nie gaźnik, bo ABT to raczej wtrysk. Hmm a 2.0 Gaźnik? Chyba raczej nie było czegoś takiego nawet w B3.pawelrybak15 pisze:Nie zgadzam się. ABT (o ile to w ogóle jest ABT, bo skoro gaźnik to chyba nie) jest na jednopunkcie i tam praktycznie nie ma co się zepsuć, a mechaniczny wtrysk w ACE to porażkagornik pisze:Nikomu nie przeszkadzają tjuningowe progi?
Do uratowania auto, ale tanie to nie będzie.
Zamiana ACE na ABT to przeprowadzka z deszczu pod rynnę.
Życzę powodzenia i wytrwałości.
Tu też się nie zgodzę. Miał 2,0 z GAŹNIKIEM (a więc nie ABT) na stanie, 100% sprawne i zdrowe, nie ma kasy na nic ciekawszego, to pozbył się kłopotliwego i paliwożernego ACE montując silnik, który raczej kłopotów nie sprawia i o wiele mniej pali <ok>durch pisze:I progi również... ten cały pakiet stylizacyjny musisz wymienić. <ok>
A co do silnika, to lekka kicha, trzeba było dać mu chociaż ABK
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt: