Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Green Audi

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 11 gru 2011, 00:40

nightfall7 pisze:jeszcze planuje jakieś lepsze felgi
Ogarnij najpierw ją z wyglądu weź normalne zderzaki itp. i dopiero potem baw się w dalsze przeróbki ;-)

durch

Post autor: durch » 11 gru 2011, 09:05

Jeśli chodzi o silnik, mówisz miałeś 170KM? hm było jeszcze coś takiego: 2,3 20V 170KM, ale to raczej mało prawdopodobne. :-P :mrgreen:
A jeśli chodzi o wygląd, to na pewno przedni zderzak. ;-)

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 11 gru 2011, 09:59

Powodzenia w użytkowaniu. Jak dla mnie to lampy przednie do śmietnika. No i końcówka wydechu.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 11 gru 2011, 10:15

Jako plus widzę tu zawias... Weź się za wygląd bo bardzo słabo to wygląda... :-/

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 11 gru 2011, 11:26

Kurka wodna, dopiero w powiększeniu zauważyłem, że faktycznie coś tu nie gra :roll:
Ogarnij zderzaki i wywal te dziadoskie światła przednie (zmień na ori), dodadkowo wywal tą ohydną końcówkę wydechu i wtedy nie będzie już do czego się przyczepić <ok>
Prócz tych mankamentów auto jest OK, nic więcej już nie rób z zewnątrz :-)

Awatar użytkownika
Math11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 522
Rejestracja: 18 kwie 2010, 23:15
Lokalizacja: LHR/LZA

Post autor: Math11 » 11 gru 2011, 11:26

Lampy przód zderzaki wydech jak koledzy wyżej wspomnieli możesz wymienić bo brzydko to wygląda ale Auto do odratowania ;-)
Działaj :mrgreen:

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 11 gru 2011, 11:28

Nikomu nie przeszkadzają tjuningowe progi?
Do uratowania auto, ale tanie to nie będzie.
Zamiana ACE na ABT to przeprowadzka z deszczu pod rynnę.

Życzę powodzenia i wytrwałości.

durch

Post autor: durch » 11 gru 2011, 11:28

I progi również... ten cały pakiet stylizacyjny musisz wymienić. ;-) <ok>
A co do silnika, to lekka kicha, trzeba było dać mu chociaż ABK :-)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 11 gru 2011, 11:55

gornik pisze:Nikomu nie przeszkadzają tjuningowe progi?
Do uratowania auto, ale tanie to nie będzie.
Zamiana ACE na ABT to przeprowadzka z deszczu pod rynnę.

Życzę powodzenia i wytrwałości.
Nie zgadzam się. ABT (o ile to w ogóle jest ABT, bo skoro gaźnik to chyba nie) jest na jednopunkcie i tam praktycznie nie ma co się zepsuć, a mechaniczny wtrysk w ACE to porażka :-P
durch pisze:I progi również... ten cały pakiet stylizacyjny musisz wymienić. ;-) <ok>
A co do silnika, to lekka kicha, trzeba było dać mu chociaż ABK :-)
Tu też się nie zgodzę. Miał 2,0 z GAŹNIKIEM (a więc nie ABT) na stanie, 100% sprawne i zdrowe, nie ma kasy na nic ciekawszego, to pozbył się kłopotliwego i paliwożernego ACE montując silnik, który raczej kłopotów nie sprawia i o wiele mniej pali <ok>

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 11 gru 2011, 12:47

ze starego silnika ACE dałoby rade wycisnąć 170+ kucy, tylko kto by pchał tyle kasy w takiego szrota? kompletna głowica do roboty, wałki, porting, pierdoł jak wydech i ssący to pikuś.

a co do tego autka, ładny gruz :lol:

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 11 gru 2011, 12:48

pawelrybak15 pisze:mechaniczny wtrysk w ACE to porażka :-P
mechaniczny wtrysk nie tylko w ACE to porażka <ok> mało kto potrafi to naprawić, wyregulować.

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 11 gru 2011, 12:50

gornik pisze:Nikomu nie przeszkadzają tjuningowe progi?
mi, ale czymże one są na gruzie? wtapiają się w otoczenie jedynie <ok>
gornik pisze: Zamiana ACE na ABT to przeprowadzka z deszczu pod rynnę.
każdy robi to co lubi :lol:
Życzę powodzenia i wytrwałości.
bardziej to drugie niż pierwsze

durch

Post autor: durch » 11 gru 2011, 14:30

pawelrybak15 pisze:
gornik pisze:Nikomu nie przeszkadzają tjuningowe progi?
Do uratowania auto, ale tanie to nie będzie.
Zamiana ACE na ABT to przeprowadzka z deszczu pod rynnę.

Życzę powodzenia i wytrwałości.
Nie zgadzam się. ABT (o ile to w ogóle jest ABT, bo skoro gaźnik to chyba nie) jest na jednopunkcie i tam praktycznie nie ma co się zepsuć, a mechaniczny wtrysk w ACE to porażka :-P
durch pisze:I progi również... ten cały pakiet stylizacyjny musisz wymienić. ;-) <ok>
A co do silnika, to lekka kicha, trzeba było dać mu chociaż ABK :-)
Tu też się nie zgodzę. Miał 2,0 z GAŹNIKIEM (a więc nie ABT) na stanie, 100% sprawne i zdrowe, nie ma kasy na nic ciekawszego, to pozbył się kłopotliwego i paliwożernego ACE montując silnik, który raczej kłopotów nie sprawia i o wiele mniej pali <ok>
No tak, racja, jeżeli ABT to nie gaźnik, bo ABT to raczej wtrysk. Hmm a 2.0 Gaźnik? Chyba raczej nie było czegoś takiego nawet w B3. ;-)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 11 gru 2011, 15:20

Może kolega się zwyczajnie pomylił ? W pierwszym poscie napisał, że 2,0 na gaźniku, a ABT był na jednopunktowym wtrysku, dlatego mi to nie pasi :roll:
W ogóle nie było w grupie VAG silnika 2,0 benzyna na gaźniku ?

durch

Post autor: durch » 11 gru 2011, 20:21

Z tego co ja się orientuje to VW z tych roczników to już raczej wtrysk. No bez jaj ze ktoś by wstawił do 2.0 Gaźnik? ;-)

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl