witam!
mam problem z ogrzewaniem jak samochód stoi na wolnych obrotach, wtedy leci zimne powietrze, kilka dni temu wymieniany był termostat bo stary był cały czas w pozycji otwartej i podczas jazdy temperatura spadała, a z nawiewów leciało ledwo ciepłe powietrze, po wymianie termostatu temperatura ładnie utrzymuje się w okolicach 90st. i leci ciepłe powietrze ale jak stanę to już wieje zimnym, co to może być pompa wody, nagrzewnica?
[90 B3 2.3 coupe 7A] problem z ogrzewaniem na postoju
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3827
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
zapowietrzony układ najprawdopodobniej. Jeśli nie chcesz czekać aby się sam odpowietrzył to na górze węży wchodzących przez gródź do nagrzewnicy, powinien być korek do odpowietrzania, spróbuj odpowietrzyć.
Pompa wody też może być, bo na wolnych może nie mieć siły przepychać. Kiedy ostatnio robiłeś rozrząd i czy wymieniałeś przy tej okazji pompę wody ?
Pompa wody też może być, bo na wolnych może nie mieć siły przepychać. Kiedy ostatnio robiłeś rozrząd i czy wymieniałeś przy tej okazji pompę wody ?
co do układu chłodzenia próbowałem odpowietrzyć ale leci tylko płyn bez powietrza, wydaje mi się że jak dam większe obroty to leci cieplejsze powietrze, chyba jednak pompa do wymiany.
co do hamulców tak zrobię ,dzięki za radę Leo, jest jeszcze problem z ręcznym najpierw hamował na jedno koło teraz już wcale, miałem zamówić jeszcze linki ręcznego ale wstrzymam się zobaczymy co będzię po wymianie tarcz i klocków (TRW).
ps: pytanie odnośnie rozrządu, jest tam jedna rolka napinająca czy dwie?
co do hamulców tak zrobię ,dzięki za radę Leo, jest jeszcze problem z ręcznym najpierw hamował na jedno koło teraz już wcale, miałem zamówić jeszcze linki ręcznego ale wstrzymam się zobaczymy co będzię po wymianie tarcz i klocków (TRW).
ps: pytanie odnośnie rozrządu, jest tam jedna rolka napinająca czy dwie?
U mnie tak było jak zakupiłem swoją.
Zrobiłem rozrząd oczywiście z pompa wody.Ale jeszcze oprócz tego robiłem inne prace związane z wnetrzem auta-a dokladniej konserwacja podlogi ,pranie wykladziny i od razu tez wymiana nagrzewnicy.Poprzednia nagrzewnica była dobra,ale jak miałem taki bałagan to postanowiłem wymienic na nowa-nie wiadomo kiedy mogła sie skończyć.
Dodatkowo płukalem jeszcze układ chłodzenia co poprawiło obieg i szybsze łapanie temp.
Hamulce -to tak jak Leo podpowiada-zapiekły sie .Najlepiej rozbierz wsio,wyczyść i nasmaruj-tym bardziej że jest okres zimowy.
Zrobiłem rozrząd oczywiście z pompa wody.Ale jeszcze oprócz tego robiłem inne prace związane z wnetrzem auta-a dokladniej konserwacja podlogi ,pranie wykladziny i od razu tez wymiana nagrzewnicy.Poprzednia nagrzewnica była dobra,ale jak miałem taki bałagan to postanowiłem wymienic na nowa-nie wiadomo kiedy mogła sie skończyć.
Dodatkowo płukalem jeszcze układ chłodzenia co poprawiło obieg i szybsze łapanie temp.
Hamulce -to tak jak Leo podpowiada-zapiekły sie .Najlepiej rozbierz wsio,wyczyść i nasmaruj-tym bardziej że jest okres zimowy.