AUDI B4 80, 2.8 V6
Witam, przeczytalem wszystkie posty i nie znalazlem kogos kto juz mialby podobny problem, a chodzi o to ze, kiedy wsiadam do autka i przekrecam kluczyk i zapalaja sie kontrolki to oprocz tych prawidlowych dodatkowo, lekko pali sie kontrloka od akumulatora, na wskaznikach napiecia mam powyzej 12V, kiedy zapalam ladowania brak bo napiecie stopniowo spada, az komputer informuje mnie o slabym napieciu bo zapala sie ikonka od akumulatorora no i ta czerwona malutka kontolka swieci coraz intensywniej. Wszystko byloby oki pomyslalbym sobie ze to alternator ewentualnie regulator ale kiedy akumulator mi calkiem padl po naladowaniu go i ponownym rozruchu autka wszystko bylo ok. samochod pracowal sobie bez zarzutu, zadnych kontolek od ladowania itd, a na wskazniku napiecia przy wlaczonym zaplonie 14V przy wylaczonym lekko powyzej 12V, zgasilem autko nigdzie nie jechalem, odpalam ponownie i znowu powtorka z hostorii! kontrolka czerwona lekko podswietlona, a na wskazniku napiecia 12V i stopniowo spada co jest grane????? dlaczego to raz dziala a raz nie???? raz laduje a raz nie???? pomocy.
[cabrio B4 2.8]Problem z ladowaniem - pomocy !!!!!
Dzisiaj bylem u elektryka popatrzyl i powiedzial mi ze mam wyciek z uszczelki pod glowica plynia sobie olej po obrzezach jakiejs tam oslony i zalewa delikatnie alternator wiec najpierw musze zlikidowac wyciek bo inaczej nawet na zrobiony alternator nie da mi gwarancji , takze zbieram kase i zabieram sie za rozbieranie silnika glowica bedzie splanowana i przy okazji walki pojda w ruch, poczekamy zobaczymy jak to wyjdzie chcialem kiedys sobie zwiekszyc moc ale nie spodziewalem sie ze to bedzie w tak niedalekiej przyszlosci bo autko mam dopiero od 2 miesiecy, pozdrawiam i dzieki za dobre checi, obyscie nie mieli podobnych problemow jak ja.