[B3 PM] Remontowac silnik czy nie??
[B3 PM] Remontowac silnik czy nie??
Witam Panowie,
Dzis wreszcie udalo mi sie odkrecic glowice i moim ocza ukazal sie widok:
tloki czarne od nagaru jak by bylo palone weglem a nie benzyna wybuchala starlem paznokciem nagar ok 0,5mm cylindry czyste jedynie 50mm od "gory" cylindra sporo nagaru.
wyglad glowicy ??
zawory czarne od nagaru jedynie dwa z 4 te podajace mieszanke w miare czyste
Panowie nie jestem mechanikiem opieram sie tylko na ksiazkach remontowac ?? jesli tak to co ?? czy kupowac nowy engine ??
Dzis wreszcie udalo mi sie odkrecic glowice i moim ocza ukazal sie widok:
tloki czarne od nagaru jak by bylo palone weglem a nie benzyna wybuchala starlem paznokciem nagar ok 0,5mm cylindry czyste jedynie 50mm od "gory" cylindra sporo nagaru.
wyglad glowicy ??
zawory czarne od nagaru jedynie dwa z 4 te podajace mieszanke w miare czyste
Panowie nie jestem mechanikiem opieram sie tylko na ksiazkach remontowac ?? jesli tak to co ?? czy kupowac nowy engine ??
- Danek
- Forum Audi 80
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Kontakt:
Rób głowicę. Jak silnik ładnie pracował i nie stukał za bardzo to zrób porządnie (łącznie z prowadnicami zaworów) głowicę, bo nigdy nie wiadomo co kupisz i może się okazać, że i tak będzie trzeba go remontować. Szkoda, że nie zmierzyłeś sprężania przed zdjęciem czapki. Ja jak pierwszy raz 2 lata temu zdjąłem swoją to też byłem nieco przerażony. Ale teraz (po kolejnym remoncie głowicy - tym razem u naprawdę dobrego fachowca i dzięki pomocy CzarkaJ - szacunek) już jest wszystko cacy .
Powiem tak mierzylem cisnienie ale niestety bylo to po 2 tyg. przestoju robilem to na zimnym silniku bo juz nie maielm mozliwosci go odpalic.
Cisnienie bylo na wszytskich garach cos kolo 8 bar +/- 0,2 bara tylko mnie martwilo bo zeby napompowac manometr na pierwszym garze musialem niezle pokrecic kolem natomiast w reszcie przypadkow dosyc szybko sie pompowal. Nie wiem co o tym myslec.