[80 B4 2.0 ] szara trzy pinowa wtyczka
[80 B4 2.0 ] szara trzy pinowa wtyczka
witam Wszystkich! Wyczytałem we wcześniejszych opisach jak można zdiagnozować uszkodzenie czujnika temperatury.Łączę szarą wtyczkę (odpowiedzialną za podanie na zegar impulsu o temp.) z masą (minus aku) kablem z każdą z trzech kolejno dziurek w w/w wtyczce ale zegar nawet nie drgnie.
Może ktoś mi podpowiedzieć jak krowie na rowie czy ja to dobrze sprawdzam,bo już głupi jestem.
Może ktoś mi podpowiedzieć jak krowie na rowie czy ja to dobrze sprawdzam,bo już głupi jestem.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
idziesz do jakiegoś hipermarketu i tam za 20 dychy kupujesz i masz.kix pisze:wszystko super i sie zgadza!tylko,że ja nie mam urządzonka,aby za pomocą jego zmierzyć oporność
przewodem to możesz sobie zmostkować piny we wtyczce aby sprawdzić czy jest przejście, czujnika niestety nie sprawdzisz.kix pisze:pomocą zwykłego przewodu sprawdzić ów czujnik czy jest do wymiany czy może zegar temp. w liczniku?
ok.powoli czaje baze... dobra w takim razie jutro bedzie miernik!
A teraz najważniejsze-jak to zrobić- bo zielony w tych sprawach jestem... :roll: (po co ja wybrałem te liceum,teraz człowiek lewy....)
Podłączam czarny przewód i czerwony miernika do kostki tyle wiem.
A jak byście byli tacy mili i powiedzieli na co nastawić ów miernik i w które dziury go zapodać?
A teraz najważniejsze-jak to zrobić- bo zielony w tych sprawach jestem... :roll: (po co ja wybrałem te liceum,teraz człowiek lewy....)
Podłączam czarny przewód i czerwony miernika do kostki tyle wiem.
A jak byście byli tacy mili i powiedzieli na co nastawić ów miernik i w które dziury go zapodać?
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
PieterB pisze:Takie wskazania powinny być
przy 0°C 5000...6500
- przy 10°C 3300...4500
- przy 20°C 2200...3000
- przy 30°C 1500...2000
- przy 40°C 1000...1400
- przy 50°C 700...950
- przy 60°C 540...680
- przy 70°C 400...500
- przy 80°C 275...375
- przy 90°C 200...275
- przy 100°C 150...225
Błędne dane skąd to wytrzasnąłeś? takie to są bodajże do niebieskiego.
chodziło mi o dziury w szarej wtyczce bo są trzy i nie chcę czegoś spalić....jaco80 pisze:Nastawiasz na pomiar oporu, a które dziury to instrukcja miernika powinna podpowiedzieć. BTW też jestem po liceum, w niczym nie przeszkadza;-)
ps. to szczęściaż z Ciebie :lol:
Jutro będzie sprzęt więc zabieram się do roboty i dam panowie znać cóż takiego mądrego wyczytałem z zakupionego nowo urządzonka.... <ok>
masz na pewno dwu pinowy czujnik,bo sam taki wymieniałem w mojej poprzedniej B3.
Ale tam nie potrzebowałem żadnego urządzonka aby go sprawdzić,wystarczyło zamostkować wtyczkę (dwie dziury przewodem ze sobą) i jak wskazówka szła na liczniku do góry wiadomo było ,że walnięty czujnik. Idąc tym tropem myślenia,liczyłem na to ,iż w ten sam sposób sprawdzę czujnik w mojej nowo zakupionej B4.
Ale tam nie potrzebowałem żadnego urządzonka aby go sprawdzić,wystarczyło zamostkować wtyczkę (dwie dziury przewodem ze sobą) i jak wskazówka szła na liczniku do góry wiadomo było ,że walnięty czujnik. Idąc tym tropem myślenia,liczyłem na to ,iż w ten sam sposób sprawdzę czujnik w mojej nowo zakupionej B4.
trochę tu mi teraz namieszłeś kolego nic z tego nie kumam....Jarewa pisze:Jak byś nie podłączył to byś nie spalił względem masy. Pin 2,3 patrząc się na czujnik to boczne prowadzenia górne to 1. Dla ścisłości można było i żarówką 1,2w sprawdzić.kix pisze:chodziło mi o dziury w szarej wtyczce bo są trzy i nie chcę czegoś spalić.
sprawdzić żarówką łącząc ją z szarą wtyczką czy z czujnikiem trzy pinowym na wężu???