Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[b4 all] przygasają światła

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

[b4 all] przygasają światła

Post autor: hudy » 13 gru 2011, 20:55

Witam.Panowie od dwóch dni zauważyłem że niekiedy podczas zmiany ze świateł długich na krótkie światła się wyłączają.Musze wtedy wrzucić na długie i znów na krótkie by się załączyły.Stało mi się to dopiero 3-4 razy więc to na razie początek końca jakiegoś elementu.Pytanie czy to pająk czy coś innego??

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 13 gru 2011, 21:02

Miałem tak samo Ty kolego, i do tego czasem jak wrzucałem kierunkowskaz też potrafiły się zgasić, po wymianie pająka nie było tego problemu, pewnie styki już się wypalają.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 13 gru 2011, 21:47

no to ładnie.widzę że na alledrogo trochę sobie cenią za pająka.a wymieniłeś to wcześniej czy jak na stałe straciłeś światła bo zastanawiam się ile jeszcze pociągnie...

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 13 gru 2011, 21:59

hudy, ,,Pajączek" na bank. Osobiście u siebie zregenerowałem styk, który stwarzał problemy... przeczyściłem papierkiem ściernym gdyż był zaśniedziały, następnie psiknąłem WD-40 i śmigam tak już ponad rok i działa elegancko.

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 13 gru 2011, 22:03

Sposób kolegi andi77 jest dobry w połowie, druga połowa to założenie przekaźników do świateł i wtedy pająk przetrwa wieki, bo płynie przez niego minimalny prąd. Kolejną zaletą jest brak spadków napięć zanim prąd trafi na żarówki i co za tym idzie lepsza widoczność.

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 13 gru 2011, 22:52

hudy pisze:no to ładnie.widzę że na alledrogo trochę sobie cenią za pająka.a wymieniłeś to wcześniej czy jak na stałe straciłeś światła bo zastanawiam się ile jeszcze pociągnie...
trochę jeździłem ale z czasem będzie gorzej, jak jeździsz w nocy często to spróbuj jak koledzy radzą, byle Ci nie zgasły światła podczas jazdy w nocy to zobaczysz jak serce potrafi szybko bić :-P

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 13 gru 2011, 23:00

NorbertGSX pisze:byle Ci nie zgasły światła podczas jazdy w nocy to zobaczysz jak serce potrafi szybko bić :-P
U mnie tak było jak z mijania wrzucałem drogowe... ciemność :-P

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 14 gru 2011, 16:19

no właśnie w nocy mi się to stało jak leciałem przez las także ciekawie nie było.Na początek spróbuje to naprawić.są takie spreye do styków więc czymś takim popsikam.Co do przekaźników na światła to mam zrobione tylko na "krótkie" Andrzej a jak zdemontuje pająk to do styków jest jakieś dojście czy trzeba pająka jakoś rozkręcić na części??

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 14 gru 2011, 16:32

musisz rozkrecic i rozlozyc go ja u siebie dwa pajaki rozbieralem styki nie byly wypalone tylko troche brune po przeczyszczeniu i zlozeniu mialem problemy ze by coklowiek dzialalo kilkanascie razy rozbieralem i skladalem i nic poddalem sie i kupilem nastepny ktory dziala ale tez nie jest sprawne plyskanie dlugimi ale juz nei tykam bo i ten przestanie dzialac ja kteraz padnie kupuje zamiennik lepszej firmy ktory mozna juz kupic za ok 130-140 zł

tu masz foto story klubowicza
https://audi80.pl/all-how-to-przelac ... t17467.htm

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 14 gru 2011, 18:35

no pięknie to wygląda.chyba kupie jednak w zapasie nowy a ten postaram się naprawić bo jak coś spieprzę to będzie problem bez drugiego... zastanawiam eis tylko czy jak by bez rozkładania tego na części nie popsikać do środka tym środkiem do czyszczenia styków.jego nie trzeba wycierać bo sam odparowuje wiec może by coś pomogło.

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 14 gru 2011, 18:39

Nic Ci nie pomoże bez rozkładania ;) ja zamówiłem nowego pająka, wymieniłem i potem zacząłem naprawiać starego i naprawiłem teraz mam w razie jak by się tamten zepsuł, trochę zabawy z tym jest :-/ ale da się ogarnąć ;-)

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 14 gru 2011, 19:37

hudy pisze:Andrzej a jak zdemontuje pająk to do styków jest jakieś dojście czy trzeba pająka jakoś rozkręcić na części??
Po wyjęciu pająka nie rozbierałem go... gdyż przez niewielki otwór było dojście do tego styku.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 14 gru 2011, 21:00

NorbertGSX pisze:Nic Ci nie pomoże bez rozkładania ;) ja zamówiłem nowego pająka, wymieniłem i potem zacząłem naprawiać starego i naprawiłem teraz mam w razie jak by się tamten zepsuł, trochę zabawy z tym jest :-/ ale da się ogarnąć ;-)
no właśnie też muszę się tak zabezpieczyć bo jak by coś poszło nie tak to może być problem <ok> aha i jeszcze jedno.z jakich modeli audi pasuje pająk do b4??

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 15 gru 2011, 15:26

myślę że tylko od b4, ale c4 i b5 też mają ten pająky tylko czy wszystkie piny są jak u nas, tego nie wiem.

Awatar użytkownika
BLUECONECT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 227
Rejestracja: 10 paź 2009, 20:15

Post autor: BLUECONECT » 15 gru 2011, 18:47

...odradzam psikanie na nierozbieranego pająka... :!:
Dlaczego? Pomyśl... Zwarcie pewne na 100%... U mnie zrobił tak poprzednik i w trakcie jazdy miałem tylko dym spod kierownicy :!:
Trzeba rozebrać i wyczyścić na sucho i ewentualnie przemyć kontaktem i obowiązkowo osuszyć. W przełączniku zespolonym wszystkie styki i ścieżki są bardzo blisko siebie jeśli psikniesz tam jakiś płyn to rozlewa on się po całości i powoduje zwarcie :!:

Zablokowany

Wróć do „Oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl