Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 SD] wystaje bardziej jedno koło z tyłu

Awatar użytkownika
Ptaku KST
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 400
Rejestracja: 30 gru 2009, 13:35
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Ptaku KST » 13 gru 2011, 22:36

a dokładnie co sprawdzić bo jutro będę łożysko zmieniał w kole z przodu i u znajomego który robi w zawieszeniówcę co sprawdzić ???

Awatar użytkownika
elektronic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 530
Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
Imię: Wiesław
Lokalizacja: Turek

Post autor: elektronic » 13 gru 2011, 22:36

Ptaku KST pisze:jaka rada pomysł
Dobry spawacz??

Awatar użytkownika
Ptaku KST
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 400
Rejestracja: 30 gru 2009, 13:35
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Ptaku KST » 13 gru 2011, 22:39

elektronic, nie rozumiem

pawelk2002
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 450
Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: pawelk2002 » 13 gru 2011, 22:53

A może coś masz z rantem błotnika nie tak

Awatar użytkownika
Ptaku KST
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 400
Rejestracja: 30 gru 2009, 13:35
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Ptaku KST » 13 gru 2011, 22:58

wszystko ok i zamieniałem nawet felgi i to widać gołym okiem ze wystaje bardziej z jednej strony

Awatar użytkownika
elektronic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 530
Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
Imię: Wiesław
Lokalizacja: Turek

Post autor: elektronic » 13 gru 2011, 23:03

Ptaku KST pisze:elektronic, nie rozumiem
Belka tak czy tak jest spawana. Niech ci przetnie belke w którymś miejscu na spawie, skróci ile trzeba i pospawa od nowa. Ja tu lepszej opcji nie widzę. Dobry fachowiec da rade i zrobi jak trzeba, a tył to nie przód że jak coś pęknie to się wylatuje z drogi. Więc nie ma się czego obawiać...

Awatar użytkownika
Ptaku KST
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 400
Rejestracja: 30 gru 2009, 13:35
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Ptaku KST » 13 gru 2011, 23:10

niby jakieś wyjście ale wolałbym to zostawić na sam koniec ta opcję może jest coś łatwiejsze

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 13 gru 2011, 23:25

Na Vag Evencie 2011 chodziłem z suwmiarką do każdego samochodu kazzdej marki i tylko kilka aut na kilkadziesiąt (!) miało równo wystające tylne koła z obu stron. Przeważnie prawe koło wystawało o 1-2cm więcej. U mnie prawe koło wystaje bardziej o 8 lub 12mm (już zapomniałem). Bardzo mnie to irytuje i też szukałem rozwiązania. Jednak odpuściłem, bo zasłyszałem opinie że to norma i przeróbka zmieni geometrię. Oczywiście zdecydowana większość aut, które mierzyłem była raczej bezwypadkowa i bezstłuczkowa. Ja na ten sezon chyba lekko bardziej wypchnę prawy błotnik. Nie wiem jak to obejść. Przód jest co do milimetra równo (w innych mierzonych autach przeważnie też tak, tylko ten tył...).

Fachowcy, pisać! :-D

Awatar użytkownika
Ptaku KST
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 400
Rejestracja: 30 gru 2009, 13:35
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Ptaku KST » 13 gru 2011, 23:31

a u mnie prawa strona jest ok właśnie a z lewej wystaje :roll:

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 13 gru 2011, 23:39

To najpierw sprawdź geometrię. Ja to zrobiłem na najlepszej maszynie w stolicy jaka była i nie wykazało wady. Może mamy te drążki panharda do wymiany, albo tuleje wahacza belki.

Awatar użytkownika
Ptaku KST
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 400
Rejestracja: 30 gru 2009, 13:35
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Ptaku KST » 13 gru 2011, 23:45

muszę coś wymyślić bo będzie lipa z tymi felgami :(

Awatar użytkownika
elektronic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 530
Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
Imię: Wiesław
Lokalizacja: Turek

Post autor: elektronic » 14 gru 2011, 00:07

Teraz mi sie przypomniało że w przodzie miałem kiedyś przesunięte łożysko w piaście i tarcza heblowała i jarzmo. Może ty masz podobna sytuacje? Popatrz ino na wymiary z jednej i drugiej strony jak to względem siebie jest. A co do geometrii... nie wydaje mi się żeby coś się zmieniło jeśli bedzie równolegle skrócona belka. Skracanie to nie wyginanie. Tam wahaczy nie ma.

Awatar użytkownika
Ptaku KST
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 400
Rejestracja: 30 gru 2009, 13:35
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Ptaku KST » 14 gru 2011, 07:16

mowie spawanie cięcie belki to jest ostateczność moim zdaniem jest tu dużo osób znających się na modyfikacjach aut więc czekam na ich pomysły

Awatar użytkownika
piekarelk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 181
Rejestracja: 08 lis 2009, 17:34
Lokalizacja: Warmia/Mazury

Post autor: piekarelk » 14 gru 2011, 20:44

Moze jakis poprzedni wlasciciel za duzo na recznym hamulcu jezdzil??!! :roll: :-P :-P

Awatar użytkownika
Ptaku KST
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 400
Rejestracja: 30 gru 2009, 13:35
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Ptaku KST » 14 gru 2011, 20:51

dzisiaj po przejrzeniu zawieszenia znalazłem uszkodzone gumy na belce może to jest tego przyczyna

a na ręcznym czy jeździł to nie sądzę bo dziadek który jeździł nią przede mną to robił wszystko na czas i auto tez było sprowadzone od starszej osoby z Niemiec

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie tylne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl