Pewnie że błąd jeśli chcesz to załóż 2 zaworki zwrotne na zasilaniu ale także na powrocie. Pompka elektryczna nie jest potrzebna jeśli wszystko będzie szczelne nie ma powodu do zapowietrzania a pompa sama sobie pobierze paliwko <ok>pawelrybak15 pisze:i na przewodzie powrotnym miałem zaworek zwrotny, jednak go wywaliłem stamtąd i zamontowałem na zasilaniu. Czyżby to był błąd ?
[B3 SB] Zapowietrzająca się pompa wtryskowa
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
To było na sto procent powietrze. Elektryczną pompę dodałem dla lepszych osiągów, bo w pompach wtryskowych pompy łopatkowe są zjechane i przy niższych obrotach dają za mało paliwa w stosunku do nastawionej dawki i to się czuje szczególnie gdy jest upał. W pompie z Cromy odczuwalne jest to o wiele mniej, w poprzedniej strasznie dawało w kość. Elektryczna pompa niskociśnieniowa wspomaga pracę zjechanej pompy łopatkowej, poprawiając osiągi, ułatwiając rozruch, przy wyższych obrotach też wóz o wiele lepiej się zbiera. Tak więc polecam każdemu kto ma diesla, TD, czy też TDI, nawet jesli nie mają problemów z odpalaniem