[80 B4 1.9 AAZ] Szybko rosnąca temp. silnika
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
[80 B4 1.9 AAZ] Szybko rosnąca temp. silnika
Witam
Wiem że jest dużo postów na ten temat, ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie.
Otóż sprawa wygląda tak: nie dawno wymieniałem króciec wodny w którym znajdują się dwa czujniki,które przełożyłem ze starego króćca do nowego(nic ich nie czyściłem tylko po prostu przełożyłem).Po jego wymianie silnik zaczął szybko łapać temp. i trzymać ją na poziomie 90-98 stopni, gdzie przed wymianą króćca temp. rosła w normalnym tempie i trzymała się na poziomie 70-80 stopni.
Moje pytanie jest takie czy czujnik od samego przełożenia ze starego króćca do nowego mógł się uszkodzić? Jeżeli nie to co może być tego przyczyną?
Wiem że jest dużo postów na ten temat, ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie.
Otóż sprawa wygląda tak: nie dawno wymieniałem króciec wodny w którym znajdują się dwa czujniki,które przełożyłem ze starego króćca do nowego(nic ich nie czyściłem tylko po prostu przełożyłem).Po jego wymianie silnik zaczął szybko łapać temp. i trzymać ją na poziomie 90-98 stopni, gdzie przed wymianą króćca temp. rosła w normalnym tempie i trzymała się na poziomie 70-80 stopni.
Moje pytanie jest takie czy czujnik od samego przełożenia ze starego króćca do nowego mógł się uszkodzić? Jeżeli nie to co może być tego przyczyną?
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
- carlos0101
- Forum Audi 80
- Posty: 91
- Rejestracja: 28 maja 2009, 18:29
- Lokalizacja: Łowicz woj.Łódzkie
Według mnie bardzo możliwe że to czujnik bo sam nie tak dawno w swoim AAZ wymieniałem prawie cały układ chłodzenia. Mógł być obruszany i mu się popierdzieliło wcześniejsze wskazania 70-80 to też błędne powinno być ok. 87 ja po wymianie tak mam . Możesz jeszcze sprawdzić wtyczki od czujników u mnie były zaśniedziałe i porostu trzeba było je trochę przeczyścić
Witam. Mam pytanko , mam problem z układem chłodzenia , a mianowice taki: raz mo grzeje nagrzewnica raz nie caly czas sie zapowietrza zmienilem termostat na nowy , i w zbiorniczu wyrównawczym raz ubywa płyny ,a raz jest go za dużo az sie wylewa . I co mi sie uda go odpowietrzyć to dzieje sie to samo . Mam wszystko szczelne . Wie ktos co sie dzieje ?? może to pompa?? Pozdrawiam
Pamiętaj o rozszerzalności cieplnejQuall1346 pisze:Witam. Mam pytanko , mam problem z układem chłodzenia , a mianowice taki: raz mo grzeje nagrzewnica raz nie caly czas sie zapowietrza zmienilem termostat na nowy , i w zbiorniczu wyrównawczym raz ubywa płyny ,a raz jest go za dużo az sie wylewa . I co mi sie uda go odpowietrzyć to dzieje sie to samo . Mam wszystko szczelne . Wie ktos co sie dzieje ?? może to pompa?? Pozdrawiam
Szybko rosnąca temp. silnika
No tak ale co to ma do tego ze mi sie zapowietrza, i do zbiorniczka powraca az sie przelewa?? i gotuje tam mysle ze to na 100% uszczelka pod glowica , pytałem o koszty na warsztacie to 700zł... Pozdrawiam