[Audi 90 B3] Cult by Small3r - foto str. 38
- Small3r
- Forum Audi 80
- Posty: 431
- Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
- Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
- Kontakt:
Okej panowie. Przekonaliście mnie. Zbyt dużo komplikacji z tymi gajgerami...
Dzisiaj przyszła paczuszka z takimi rzeczami:
Jestem szczęśliwy <ok> Tzn troszkę mi szczęścia uleciało jak zabrałem się za rozbieranie osłony pod silnikiem, aby dostać się do włącznika termicznego wentylatora, ale jakoś pod blokiem i samemu udało mi się to zrobić <ok> Niestety nie miałem klucza 29... Więc autko na tą chwilę sobie jeszcze stoi, wymieniłem tylko gumę odmy. Jutro ciąg dalszy.
A sprzedawca poprzedniego czujnika był na tyle miły, że przyśle mi nowy, pasujący już podobno czujnik od temperatury na zegary. Z czego się niezmiernie cieszę. Pozdrawiam! :mrgreen: :mrgreen:
Dzisiaj przyszła paczuszka z takimi rzeczami:
Jestem szczęśliwy <ok> Tzn troszkę mi szczęścia uleciało jak zabrałem się za rozbieranie osłony pod silnikiem, aby dostać się do włącznika termicznego wentylatora, ale jakoś pod blokiem i samemu udało mi się to zrobić <ok> Niestety nie miałem klucza 29... Więc autko na tą chwilę sobie jeszcze stoi, wymieniłem tylko gumę odmy. Jutro ciąg dalszy.
A sprzedawca poprzedniego czujnika był na tyle miły, że przyśle mi nowy, pasujący już podobno czujnik od temperatury na zegary. Z czego się niezmiernie cieszę. Pozdrawiam! :mrgreen: :mrgreen:
- Small3r
- Forum Audi 80
- Posty: 431
- Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
- Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
- Kontakt:
Witam. Otóż zrodził się pomysł na szybkie odetkanie wydechu w mojej niuni. Chcę wyciąć katalizator i ...
A. Wstawić w jego miejsce rurkę z obudową, dla picu.
B. Wstawić strumienice.
C. Podpunkt A plus, z racji że mam środkowy tłumik nowy, a końcowy już na wykończeniu, to środkowy zmontować jako ten końcowy.
D. Zamontować strumienice i zamienić tak samo tłumiki.
To rodzi pytanie, czy tłumik środkowy (nowy), może być użyty jako końcowy? Oraz czy lepiej wspawać rurkę? Czy może zastosować stumienicę? Jeśli tak, to jaką? Pozdrawiam!
A. Wstawić w jego miejsce rurkę z obudową, dla picu.
B. Wstawić strumienice.
C. Podpunkt A plus, z racji że mam środkowy tłumik nowy, a końcowy już na wykończeniu, to środkowy zmontować jako ten końcowy.
D. Zamontować strumienice i zamienić tak samo tłumiki.
To rodzi pytanie, czy tłumik środkowy (nowy), może być użyty jako końcowy? Oraz czy lepiej wspawać rurkę? Czy może zastosować stumienicę? Jeśli tak, to jaką? Pozdrawiam!
Katalizator jeśli ma działać poprawnie musi być zamontowany jak najbliżej kolektora wydechowego, żeby rozgrzewał się jak najszybciej - więc jak masz dać go daleko ( zamiast środkowego tłumika) to daruj sobie go w ogóle.
W tym układzie gdy wytkniesz kat i wstawisz rurę, to [ poza rejestracją ] nie będziesz miał problemów z silnikiem.
Pozostaje tylko kwestia dźwięku: sama puszka i strumienica będą brzęczeć, tak jak napisali koledzy. Według mnie najlepiej rozciąć kata od góry, wyjąć środek i wspawać rurkę - będzie nawet wyglądać jak kat.
Ewentualnie kup jakiś tańszy uniwersalny katalizator.
W tym układzie gdy wytkniesz kat i wstawisz rurę, to [ poza rejestracją ] nie będziesz miał problemów z silnikiem.
Pozostaje tylko kwestia dźwięku: sama puszka i strumienica będą brzęczeć, tak jak napisali koledzy. Według mnie najlepiej rozciąć kata od góry, wyjąć środek i wspawać rurkę - będzie nawet wyglądać jak kat.
Ewentualnie kup jakiś tańszy uniwersalny katalizator.
- Small3r
- Forum Audi 80
- Posty: 431
- Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
- Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
- Kontakt:
Fanthom, hahaha no rozumiem <ok> Po prostu jestem zdziwiony powiem szczerze...
Rozumiem. Tzn głównie mi chodzi o odetkanie wydechu. Każdy kto by wsiadł i przegazował moją niunie, miałby podobne wrażenie. Chciałbym też żeby z dostała takiego bardziej rasowego dźwięku. Może nie znowu takiego, że będzie mnie słychać przecznicę dalej, ale kiedy będzie pracowała na niskich obrotach, to żeby wydawała taki basowy bulgot, dopiero kiedy ostro się depnie pedał ma ryknąć.
Bardzo mi się podoba taki dźwięk. Od dołu ładny bulgot, a wyżej porządne darcie. Sami oceńcie. Tylko dla mnie troszkę za głośno...
Stąd też się wziął pomysł na przespawanie kata w miejsce środkowego. Facet napisał, że tak właśnie zrobił. Tak samo jak czytałem opisy Węglarskiego, to strumienica w miejsce tłumika środkowego daje ładne efekty.
To w takim razie zapytam o ten tłumik jeszcze raz. Czy środkowy mogę dać jako końcowy?
Rozumiem. Tzn głównie mi chodzi o odetkanie wydechu. Każdy kto by wsiadł i przegazował moją niunie, miałby podobne wrażenie. Chciałbym też żeby z dostała takiego bardziej rasowego dźwięku. Może nie znowu takiego, że będzie mnie słychać przecznicę dalej, ale kiedy będzie pracowała na niskich obrotach, to żeby wydawała taki basowy bulgot, dopiero kiedy ostro się depnie pedał ma ryknąć.
Bardzo mi się podoba taki dźwięk. Od dołu ładny bulgot, a wyżej porządne darcie. Sami oceńcie. Tylko dla mnie troszkę za głośno...
Stąd też się wziął pomysł na przespawanie kata w miejsce środkowego. Facet napisał, że tak właśnie zrobił. Tak samo jak czytałem opisy Węglarskiego, to strumienica w miejsce tłumika środkowego daje ładne efekty.
To w takim razie zapytam o ten tłumik jeszcze raz. Czy środkowy mogę dać jako końcowy?
- Small3r
- Forum Audi 80
- Posty: 431
- Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
- Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
- Kontakt:
Dzisiaj od rana wziąłem się za włącznik termiczny w chłodnicy... Kolejne zaskoczenie.
Po lewej czujnik od Pana z allegro. Po prawej mój.
Cały płyn z chłodnicy zleciał jak odkręciłem, ale wszystko chwyciłem w miskę. Wtyczka ma niby miejsce na 3 piny, ale kable idą z dwóch...
Na moim i na nowym jest 12V, ale u mnie pisze 90stopni, a na tym nowym 185 i 285 stopni....
Jest jakikolwiek cień szansy, że to będzie banglało?
Płyn też nie wyglądał zbyt ciekawie, więc odzyskałem co mogłem, Zlałem to w miarę czyste z góry, a reszta na śmieci.
PS Jak podniosłem autko, to na przedniej sprężynie ostało się trochę farby i jest niebieska. Mówi wam to coś?
Po lewej czujnik od Pana z allegro. Po prawej mój.
Cały płyn z chłodnicy zleciał jak odkręciłem, ale wszystko chwyciłem w miskę. Wtyczka ma niby miejsce na 3 piny, ale kable idą z dwóch...
Na moim i na nowym jest 12V, ale u mnie pisze 90stopni, a na tym nowym 185 i 285 stopni....
Jest jakikolwiek cień szansy, że to będzie banglało?
Płyn też nie wyglądał zbyt ciekawie, więc odzyskałem co mogłem, Zlałem to w miarę czyste z góry, a reszta na śmieci.
PS Jak podniosłem autko, to na przedniej sprężynie ostało się trochę farby i jest niebieska. Mówi wam to coś?
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.