Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 90 B3] Cult by Small3r - foto str. 38

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
Small3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 431
Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Small3r » 19 gru 2011, 21:47

Okej panowie. Przekonaliście mnie. Zbyt dużo komplikacji z tymi gajgerami...

Dzisiaj przyszła paczuszka z takimi rzeczami:
Obrazek

Jestem szczęśliwy <ok> Tzn troszkę mi szczęścia uleciało jak zabrałem się za rozbieranie osłony pod silnikiem, aby dostać się do włącznika termicznego wentylatora, ale jakoś pod blokiem i samemu udało mi się to zrobić <ok> Niestety nie miałem klucza 29... Więc autko na tą chwilę sobie jeszcze stoi, wymieniłem tylko gumę odmy. Jutro ciąg dalszy.

A sprzedawca poprzedniego czujnika był na tyle miły, że przyśle mi nowy, pasujący już podobno czujnik od temperatury na zegary. Z czego się niezmiernie cieszę. Pozdrawiam! :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
Small3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 431
Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Small3r » 19 gru 2011, 23:17

Witam. Otóż zrodził się pomysł na szybkie odetkanie wydechu w mojej niuni. Chcę wyciąć katalizator i ...
A. Wstawić w jego miejsce rurkę z obudową, dla picu.
B. Wstawić strumienice.
C. Podpunkt A plus, z racji że mam środkowy tłumik nowy, a końcowy już na wykończeniu, to środkowy zmontować jako ten końcowy.
D. Zamontować strumienice i zamienić tak samo tłumiki.

To rodzi pytanie, czy tłumik środkowy (nowy), może być użyty jako końcowy? Oraz czy lepiej wspawać rurkę? Czy może zastosować stumienicę? Jeśli tak, to jaką? Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 19 gru 2011, 23:54

opcja A

Awatar użytkownika
Bartek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 568
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Bartek90 » 20 gru 2011, 00:28

Będziesz miał problem z sondą, ja radzę zostawić kata w spokoju, jeżeli jest pucha pełna :-)

Awatar użytkownika
Small3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 431
Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Small3r » 20 gru 2011, 00:38

Bartek90, no właśnie problem jest taki, że nikt nie wie, co tam jest... Grzebane coś było, ale co to nikt pojęcia nie ma... :evil:

Awatar użytkownika
Fanthom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 638
Rejestracja: 26 maja 2010, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Fanthom » 20 gru 2011, 00:49

Przygotuj sie na meczacy bas po wycieciu kata , ja wycialem , wstawilem puche emitujaca kata i zaczynam sie chyba za jakims katem rozgladac;/...

Awatar użytkownika
Small3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 431
Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Small3r » 20 gru 2011, 00:55

Fanthom, ja nie chce puchy wstawiać. Bo pucha rozpręża, a to nie ma sensu, jeszcze silnikowi można zaszkodzić. Albo rurka w miejsce kata i kat w miejsce środkowego tłumika, albo zamiast kata strumienica i środkowy wyleci. Tak myślę...

Awatar użytkownika
Fanthom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 638
Rejestracja: 26 maja 2010, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Fanthom » 20 gru 2011, 01:05

Zle sie wyrazilem , mam w miejsce kata strumiennice wygladem emitujaca kata i jezeli chodzi o glosnosc w aucie to przegiecie...sam wiesz czego:P

Awatar użytkownika
serizzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 22 lis 2010, 20:32
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: serizzi » 20 gru 2011, 08:09

Katalizator jeśli ma działać poprawnie musi być zamontowany jak najbliżej kolektora wydechowego, żeby rozgrzewał się jak najszybciej - więc jak masz dać go daleko ( zamiast środkowego tłumika) to daruj sobie go w ogóle.
W tym układzie gdy wytkniesz kat i wstawisz rurę, to [ poza rejestracją :-/ ] nie będziesz miał problemów z silnikiem.
Pozostaje tylko kwestia dźwięku: sama puszka i strumienica będą brzęczeć, tak jak napisali koledzy. Według mnie najlepiej rozciąć kata od góry, wyjąć środek i wspawać rurkę - będzie nawet wyglądać jak kat.
Ewentualnie kup jakiś tańszy uniwersalny katalizator.

Awatar użytkownika
Small3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 431
Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Small3r » 20 gru 2011, 09:14

Fanthom, hahaha no rozumiem <ok> Po prostu jestem zdziwiony powiem szczerze...

Rozumiem. Tzn głównie mi chodzi o odetkanie wydechu. Każdy kto by wsiadł i przegazował moją niunie, miałby podobne wrażenie. Chciałbym też żeby z dostała takiego bardziej rasowego dźwięku. Może nie znowu takiego, że będzie mnie słychać przecznicę dalej, ale kiedy będzie pracowała na niskich obrotach, to żeby wydawała taki basowy bulgot, dopiero kiedy ostro się depnie pedał ma ryknąć.



Bardzo mi się podoba taki dźwięk. Od dołu ładny bulgot, a wyżej porządne darcie. Sami oceńcie. Tylko dla mnie troszkę za głośno...

Stąd też się wziął pomysł na przespawanie kata w miejsce środkowego. Facet napisał, że tak właśnie zrobił. Tak samo jak czytałem opisy Węglarskiego, to strumienica w miejsce tłumika środkowego daje ładne efekty.

To w takim razie zapytam o ten tłumik jeszcze raz. Czy środkowy mogę dać jako końcowy?

Awatar użytkownika
Fanthom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 638
Rejestracja: 26 maja 2010, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Fanthom » 20 gru 2011, 09:42

Na to pytanie nie potrafie Ci odpowiedziec ale wydaje mi sie ze nie bez powodu tak a nie inaczej sie nazywaja :mrgreen: ...A sam dzwiek 2.3 mi sie podoba bez zadnych przerobek <ok>

Awatar użytkownika
Small3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 431
Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Small3r » 20 gru 2011, 10:30

Fanthom, ja nie mówię, że mi się mój nie podoba, jest fajny. Ale chciałbym, żeby sobie tak bardziej bulgotnął czasem haha <ok> Pięć garków, to pięć garków, fajnie brzmią nawet 2 lytry :roll:

No to czekam jeszcze na jakieś odpowiedzi. Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Small3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 431
Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Small3r » 20 gru 2011, 12:07

Dzisiaj od rana wziąłem się za włącznik termiczny w chłodnicy... Kolejne zaskoczenie.

Obrazek
Po lewej czujnik od Pana z allegro. Po prawej mój.

Obrazek
Cały płyn z chłodnicy zleciał jak odkręciłem, ale wszystko chwyciłem w miskę. Wtyczka ma niby miejsce na 3 piny, ale kable idą z dwóch...

Obrazek
Na moim i na nowym jest 12V, ale u mnie pisze 90stopni, a na tym nowym 185 i 285 stopni....

Jest jakikolwiek cień szansy, że to będzie banglało?

Płyn też nie wyglądał zbyt ciekawie, więc odzyskałem co mogłem, Zlałem to w miarę czyste z góry, a reszta na śmieci.

Obrazek

PS Jak podniosłem autko, to na przedniej sprężynie ostało się trochę farby i jest niebieska. Mówi wam to coś?

Awatar użytkownika
Small3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 431
Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Small3r » 20 gru 2011, 13:27

Za to tył skończony. Zdjęcie jakoś chusteczkowo wyszło.... W realu jest miód malina.

Obrazek

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 20 gru 2011, 17:50

Co do czujnika to ten 3 pinowy jest od wersji z klimą. Aby to działało jak powinno z tego środkowego pinu puść kabelek i podłącz go do pinu wentylatora załączający pierwszy bieg. Wtedy załączy Ci się pierwszy bieg przy 95 stopniach, a drugi przy 105 stopniach.

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl