[B4 2.0 ABK] Sekwencja jaki reduktor oraz listwa wtryskowa..
[B4 ABK] Jaka instalacja LPG? Szczegóły techniczne
Witam.
Noszę się z zamiarem założenia "gazu" do auta.
Na 100 % sekwencja, ale interesuje mnie bardziej szczegółowo jkie wtryski, sterowanie itp. Do wydania plus minus 2500PLN. Gdzie zainstalować :?: - okolice Legnica=>Zgorzelec=>Jelenia Góra=>Bolesławiec
Noszę się z zamiarem założenia "gazu" do auta.
Na 100 % sekwencja, ale interesuje mnie bardziej szczegółowo jkie wtryski, sterowanie itp. Do wydania plus minus 2500PLN. Gdzie zainstalować :?: - okolice Legnica=>Zgorzelec=>Jelenia Góra=>Bolesławiec
Ostatnio zmieniony 24 gru 2011, 10:23 przez Satar, łącznie zmieniany 1 raz.
Poniżej masz mój temat i konfigurację gazu jaki założyłem sobie w moim ABK. Graty kupowałem na allegro, tylko butlę miałem. Sam zestaw sekwencji wyniósł mnie ok 1000zł (jak pisałem bez butli), ale z wężami od wody, rurkami miedzianymi itd. Wybierz tylko szybkie wtryski, ja na początku miałem czerwone valteki i to był mój błąd, ale zamieniłem cewki na żółte (szybsze) i jazda jest bez problemowa. Spalanie w cyklu mieszanym przy normalnej, dynamicznej jeździe to ok 11l lpg.
https://audi80.pl/80-b4-20-abk-nawie ... t60708.htm
https://audi80.pl/80-b4-20-abk-nawie ... t60708.htm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Myślę że u tańszego gazownika miałbyś wtryski Hana lub Matrix w tej cenie spokojnie, może nawet taniej, reduktor z zapasem mocy coś jak Zavoli Zeta N lub AC R01 choć niektórzy tani gazownicy bronią się przed wkładaniem reduktorów na zapas bo wolą wsadzić tomasetto alaskę na styk.Satar pisze:a interesuje mnie konfiguracja jaką mógłbym "wyciągnąć" za powyższą kwotę
proponował bym sterownik stag 300 isa2 wtryskiwacze hana h 2000 zielone reduktor acr01
i dobrego gazownika co to dobrze upchnie i wyreguluję
a co do ceny to zależne ile zawoła za robociznę
masz tu stronę --> http://lpg-forum.pl/ <-- poszperaj a na pewno kogoś znajdziesz
i dobrego gazownika co to dobrze upchnie i wyreguluję
a co do ceny to zależne ile zawoła za robociznę
masz tu stronę --> http://lpg-forum.pl/ <-- poszperaj a na pewno kogoś znajdziesz
cla, właśnie tam grzebałem.
Znalazłem na stronie http://www.ac.com.pl/pl/doc/312/konfekc ... -minikitow
zestaw ac 41311. W okolicznym warsztacie partnerskim wyceniono mi go na 2700 już z dopłatą do hany 2000 (czerwona) tylko Pan wystraszył się fulgrupy i stwierdził, że nie będzie to dobrze chodzić :shock:
Znalazłem na stronie http://www.ac.com.pl/pl/doc/312/konfekc ... -minikitow
zestaw ac 41311. W okolicznym warsztacie partnerskim wyceniono mi go na 2700 już z dopłatą do hany 2000 (czerwona) tylko Pan wystraszył się fulgrupy i stwierdził, że nie będzie to dobrze chodzić :shock:
Odświeżę trochę kotleta, zanoszę się z montażem sekwencji w mojej Audi czytałem, że najlepiej założyć jest STAG 300, ale w mojej okolicy bardzo dużo osób ma założone mieszane graty i gaz im chodzi bez problemu żadnych strzałów nic nie ma. Części jakie mi chcą założyć to jednostkę sterującą quick bądź sequel czy jakoś tak nie wiem jak to dokładnie się piszę, wtryski Hana bądź Baracuda. Tylko mam pewne wątpliwości co do tej jednostki sterującej, bo dowiedziałem się od innego gazownika, że ten quick jeszcze nie ma homologacji czy ktoś się orientuje jak to jest. Podobno gazownik to zakłada, a homologacje wystawia na inną jednostkę sterującą. Jak auto wróci od mechanika to podjadę do niego i dokładnie wypytam jak to jest. Będę wdzięczny za udzieloną mi odpowiedź. Cena takiego zestawu wyniosłaby mnie 2300, a STAGA 2400 tylko do końca tego gazownika nie polecają co zakłada STAGA. W Łomży jest jeszcze dobry gazownik, ale też wkłada mieszane nie STAGA miałem u niego zakładany już gaz do innego auta w 2000r jako nowe i przez 7 lat użytkowania, nie miałem żadnego problemu.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Przecież Stag 300 też jest montowany z mieszanymi gratami i to w zestawach producenta jest naprawdę wielki wybór. O tym quick-u pierwszy raz słyszę, poszukałem o nim tylko tyle, że to ma być na maksymalny automat ograniczający ręczne strojenie instalacji niemal do zera. A automat nie zawsze zastąpi ogarniętego człowieka. Z dobrymi wtryskami, reduktorem i słabym sterownikiem powinno to choć dobrze. To że sterownik niema homologacji nie powinno przeszkadzać bo nikt tego nie sprawdza (dlatego gazownicy w papierach wpisują sobie co im się podoba). Ważne aby działał dobrze, choć trudno to ocenić gdy sterownik jest taki niszowy że niema praktycznie o nim opinii.
aldi,
Właśnie o to mi chodzi, jak nie ma opinii i dopiero wchodzi na rynek to wiadomo różnie to może być,a jak homologacji nie wiadomo czy ją otrzyma,a co za tym idzie, może być wadliwy i potem tylko problemy. Zobaczę przejadę się do Łomży i co tam mi powiedzą może tam założę, bo tutaj gdzie ten gazownik STAGA zakłada to mam mieszane uczucia jedni chwalą drudzy nie jak ze wszystkim. Fakt jest taki, że ten co zakłada mieszane graty, ma większy ruch, i bardziej go chwalą.
Dzięki za odpowiedź
Właśnie o to mi chodzi, jak nie ma opinii i dopiero wchodzi na rynek to wiadomo różnie to może być,a jak homologacji nie wiadomo czy ją otrzyma,a co za tym idzie, może być wadliwy i potem tylko problemy. Zobaczę przejadę się do Łomży i co tam mi powiedzą może tam założę, bo tutaj gdzie ten gazownik STAGA zakłada to mam mieszane uczucia jedni chwalą drudzy nie jak ze wszystkim. Fakt jest taki, że ten co zakłada mieszane graty, ma większy ruch, i bardziej go chwalą.
Dzięki za odpowiedź
Ja na stagu 4 eco latam od grudnia. Od tej pory zaliczyłem 0 (słownie zero) jakichkolwiek niespodzianek. Gość w Jeleniej Górze zakładający tą instalację[partnerski warsztat stag-a] zestroił ją tak, że nawet się mapy nie rozjechały po pierwszym przeglądzie (1500 km). Kolejny przegląd mam przy 285tkm a mam 281 to niedługo dam znać co z mapkami. Podejrzewam, że lekko są rozjechane, bo spalanie skoczyło z 10,5 do 11,5/100 ale może to być moja wina, bo licznik kręci się teraz w okolicy3-4 tysięcy obrotów a nie jak na benzie 2-2,5
Nie śmiej się z tego spostrzeżenia, bo wcześniej było cały czas 10,5/100 w każdych warunkach,
Nie śmiej się z tego spostrzeżenia, bo wcześniej było cały czas 10,5/100 w każdych warunkach,