[B3 1.6 RN/PP LPG] Nie odpala, wcześniej nie trzymał niskich
[B3 1.6 RN/PP LPG] Nie odpala, wcześniej nie trzymał niskich
W temacie miało być "Nie odpala, wcześniej nie trzymał na niskich obrotach" ale limit znaków nie pozwolił.
Od jakiegoś czasu auto nie trzymało niskich obrotów tj. po odpaleniu trzeba było chwilę przetrzymać na wysokich obrotach bo inaczej gasło, bez różnicy benzyna czy lpg. Ostatnio odpalając w ten sposób prawdopodobnie za szybko puściłem pedał gazu więc zgasło, potem już nie chciało odpalić tj. chwilę kręciło w porządku, później już znacznie wolniej, z tym że po odczekaniu chwili znowu kręciło dobrze. Iskra jest (świece wymienione na nowe), paliwo raczej dochodzi. Próba odpalania na hol tez nic nie dała, tzn. silnik niby chodził ale po wrzuceniu na luz gasł. Wie ktoś co może być przyczyną? Co można by jeszcze sprawdzić?
Od jakiegoś czasu auto nie trzymało niskich obrotów tj. po odpaleniu trzeba było chwilę przetrzymać na wysokich obrotach bo inaczej gasło, bez różnicy benzyna czy lpg. Ostatnio odpalając w ten sposób prawdopodobnie za szybko puściłem pedał gazu więc zgasło, potem już nie chciało odpalić tj. chwilę kręciło w porządku, później już znacznie wolniej, z tym że po odczekaniu chwili znowu kręciło dobrze. Iskra jest (świece wymienione na nowe), paliwo raczej dochodzi. Próba odpalania na hol tez nic nie dała, tzn. silnik niby chodził ale po wrzuceniu na luz gasł. Wie ktoś co może być przyczyną? Co można by jeszcze sprawdzić?
- damianek1234561
- Forum Audi 80
- Posty: 605
- Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
- Lokalizacja: Gdynia
- damianek1234561
- Forum Audi 80
- Posty: 605
- Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
- Lokalizacja: Gdynia
ruszyl podczas chlowania ale w jaki sposob? ktos cie ciagnal ty pusciles sprzeglo i tak auto chodzilo, czy czy jak juz staneliscie to dalej dzialal? i jak dzialal falowaly obroty czy byly niskie?(za niskie) zdjemij glowny przewod paliwa wloz do naczynia i zakrec rozrusznikiem dowiesz sie czy dochodzi paliwo, jesli nie wiesz ktory to przewod albo nawet jesli paliwo wleje sie do naczynia podlacz przewod zdejmij filtro powietrza (najlepiej cala obudowe) zakrec jeszcze raz rozrusznikiem najlepiej niech druga osoba patrzy do gaznika powinno byc widac a przynajmniej czuc mocno paliwo
- damianek1234561
- Forum Audi 80
- Posty: 605
- Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
- Lokalizacja: Gdynia
tak chodziło oczywiście o 1000W audi mamy zakres od 0-8tys obrotow na zegarach, wiec zapewne trzymal ci 1000obr.
raczej nie telepało. Postaram się sprawdzić czy jest dopływ paliwa i dam znać co i jak.wiec zrob tak jak pisalem wczesniej. a nie chodzil przypadkiem na 3 gary? nie telepalo silnikiem?
[ Dodano: 2011-12-27, 16:01 ]
Sprawdziłem tak jak pisałeś, po zdjęciu obudowy filtra i zakręceniu rozrusznikiem, było czuć benzynę, z tego wynika że paliwo raczej dopływa. Po odkręceniu filtra zauważyłem że jest on przykręcony tylko 2 śrubami z 3.
Jest to prawidłowe czy trzeciej śruby po prostu brakuje? Zauważyłem także, że pewien zielony element(zdjęcie) nie jest do niczego podłączony, co to jest i czy może mieć coś wspólnego z zapłonem?
- damianek1234561
- Forum Audi 80
- Posty: 605
- Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
- Lokalizacja: Gdynia
witaj, tak trzeciej sruby brakuje to moze byc przyczyna bo moze dostawac lewe powietrze wiec kup taka srube (wykrec jedna na wzor) a ten zielony element to on nie jest razem z obudowa filtra powietrza? bo nie widac dobrze, wydaje mi sie ze powinna tam byc rurka powietrza ktora potem idzie pod filtr (obejrzyj obudowe od spodu) ale tylko wydaje mi sie gdzyz nie widac dokladnie
Właśnie w tym jest problem że on nie jest do niczego podłączony (tylko przekręcony do uchwytu po lewej stronie). Do obudowy filtra od spodu były podłączone 2 rurki, jednak żadna nie była podłączona do tego zielonego.a ten zielony element to on nie jest razem z obudowa filtra powietrza? bo nie widac dobrze, wydaje mi sie ze powinna tam byc rurka powietrza ktora potem idzie pod filtr (obejrzyj obudowe od spodu) ale tylko wydaje mi sie gdzyz nie widac dokladnie
Jutro postaram się zrobić lepszą fotkę, tak żeby wszystko było widać.
- damianek1234561
- Forum Audi 80
- Posty: 605
- Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
- Lokalizacja: Gdynia
jeśli to PP to prawdopodobnie zdechło Ci to co we wszystkich PP czyli nastawnik przepustnicy / nastawnik przesłony wstępnej ( różnie to nazywają ).
http://www.google.pl/imgres?q=nastawnik ... 29,r:1,s:0
tak to wygląda.
a tego zielonego u mnie w PP nie było. gdzieś tu na forum ktoś o to już pytał tylko że chodziło o silnik 1.8 ( nie pamiętam jaki ), z tego co pamiętam miało to związek z podciśnieniem.
http://www.google.pl/imgres?q=nastawnik ... 29,r:1,s:0
tak to wygląda.
a tego zielonego u mnie w PP nie było. gdzieś tu na forum ktoś o to już pytał tylko że chodziło o silnik 1.8 ( nie pamiętam jaki ), z tego co pamiętam miało to związek z podciśnieniem.
Może to coś od instalacji LPG?powiem ci ze nie mam pojecia co to moze byc, cos tam bylo kombinowane,
Masz na myśli uszczelkę pomiędzy gaźnikiem, a filtrem czy coś innego?narazie obejrzyj gume pod gaznikiem(...)
Tyle że to chyba jest RN. Kiedyś znalazłem na forum fotkę (teraz już nie mogę jej znaleźć) "cechy charakterystyczne pp" i to co tam było zaznaczone u mnie nie występuje, a że jest to 1.6 to jeśli nie PP to pewnie RN. Z tym że nie jestem na 100% pewien to w temacie napisałem RN/PP. Wrzucam fotkę silnika, może jest ktoś w stanie zidentyfikować?jeśli to PP to prawdopodobnie zdechło Ci to co we wszystkich PP czyli nastawnik przepustnicy / nastawnik przesłony wstępnej ( różnie to nazywają ).
http://www.google.pl/imgr...=1t:429,r:1,s:0
tak to wygląda.
a tego zielonego u mnie w PP nie było. gdzieś tu na forum ktoś o to już pytał tylko że chodziło o silnik 1.8 ( nie pamiętam jaki ), z tego co pamiętam miało to związek z podciśnieniem.
W ogóle nie wiem czy tam czegoś nie brakuje/coś nie jest odłączone, bo rurka idąca z obudowy filtra z nad gaźnika gaźnika nie była z niczym połączona. Jutro postaram się zrobić fotki gaźnika z każdej strony to może ktoś będzie wiedział co jest nie tak.
[ Dodano: 2011-12-31, 15:18 ]
Zrobiłem zdjęcia, zaznaczyłem na nich miejsca w których jak myślę czegoś może brakować. Żółtym kolorem zaznaczyłem rurkę idącą do obudowy filtra, gdzie ona powinna wchodzić? Na 2 fotce strzałką zaznaczyłem miejsce w którym znajduje się jeszcze jedna pusta rurka(nic do nie niej nie jest podłączone). W miejscach które zaznaczyłem czegoś brakuje, czy wszystko jest ok? Zrobiłem także dokładne zdjęcie tego zielonego elementu, może teraz ktoś będzie wiedział?