Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 - ABK] dziura w gazie ,brak mocy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
pawlik30
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 26 gru 2011, 11:35
Lokalizacja: kraków

[B4 - ABK] dziura w gazie ,brak mocy

Post autor: pawlik30 » 26 gru 2011, 11:49

:oops:
Mam problem z audi b4 silnik abk 2.0 115KM ,przy nagłym wciśnięciu pedału gazu jest przydławienie silnika i automatycznie w tym momencie auto muli (zarówno na benzyna i lpg) i brak pełnej mocy .Wymieniłem :2 czujniki temperatury na nowe orginalne ,sonda lambda orginal bosch ,świece,kable ,byłe przekładany przepływomierz z przepustnicą ,wymieniony przekażnik 30 ,ustawiony zapłon w autoryzowanym serwisie audi ,przekładany był aparat zapłonowy ,sprawdzany rozrząd ,brak błędów na komputerze ,wszystkie te zabiegi nie pomogły ,problem nadal występuje ,walka z tym zagadnieniem trwa już prawie rok odwiedziłem wiele warsztatów mechanicznych ,również autoryzowany serwis audi wszyscy twierdzą że autko w 100 % sprawne ale tak nie jest .Pomóżcie !!!!!!!! bo mi ręce mdleją :oops:

Awatar użytkownika
marbaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 13 lip 2007, 15:43
Lokalizacja: Krosno

Post autor: marbaj » 26 gru 2011, 14:28

Proponuję zdemontować mikser gazu, założyć gumę jak w oryginale i spróbować na benzynie. Problemem może być zbyt mały otwór a w związku z tym za mało powietrza i mułowatość.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 26 gru 2011, 14:49

Objaw jak uszkodzony przepływomierz, lub regulator wtrysku.

Uzasadnienie: Luźna sprezyna przepływki w momencie gwałtownego depnieca uchyla przepływke poza zakres dolewajac benzyny az zalewa. Regulator ma uszkodzona kompensacje po podcisnieniu i zalewa auto.

Sprawa jednak wystepuje też na gazie, moze zatem warto podmienić cewkę zapłonową, bo być może poprostu zdmuchuje iskrę.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 26 gru 2011, 15:12

Ale to nie wyjaśnia sprawy gazu. Sprawdź jaki masz prąd wychodzący z modułu i cewki. Może iskra jest za słaba lub kolejność zapłonu się wywala poprzez zwarcie.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 26 gru 2011, 15:18

Przeciesz napisałem by podmienił cewkę. :shock:

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 26 gru 2011, 15:31

Ja nie pisałem o podmianie tylko o sprawdzeniu prądu. Cewka może być okey a zwarcie będzie między cewką a modułem powodując słabszą iskrę pod obciążeniem.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 26 gru 2011, 15:57

Moduł tyrystorowo zmienia katy, wiec w przypadku przebicia iskry nie byłoby wcale.

pawlik30
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 26 gru 2011, 11:35
Lokalizacja: kraków

Post autor: pawlik30 » 26 gru 2011, 17:28

jak sprawdzić cewke zapłonową ponieważ ja ją już wymieniałem 5 miesięcy temu może ktoś mi napisze dokładnie jak to zrobić

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 27 gru 2011, 20:20

bloku pisze:Sprawdź jaki masz prąd wychodzący z modułu i cewki
Ciekawe jak przeciętny kowalski ma zmierzyć kilka kV?

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 27 gru 2011, 20:30

Zwykły miernik wystarczy + trochę wiedzy lub schemat skąd ma co wychodzić. Ja tak doszedłem u siebie w NMie co było powodem iż auto nie jechało powyżej 6 tys obr.

pawlik30
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 26 gru 2011, 11:35
Lokalizacja: kraków

Post autor: pawlik30 » 27 gru 2011, 20:30

witam cewke mamy z głowy podmieniłem i nic dalej to samo zapomniałem dodać ze na zimnym silniku jest wmiare dobrze po zagżaniu jest katastrofa raz na tydzien mu odwali i jedzie normalnie i ma moc jak powinien ale tylko przez 2,3kilometry i odnowa muł i dziura

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 27 gru 2011, 20:43

Taki efekt czujnika halla...rozgrzewa się i siada mu zapłon :/

pawlik30
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 26 gru 2011, 11:35
Lokalizacja: kraków

Post autor: pawlik30 » 27 gru 2011, 20:49

2 aparaty zapłonowe już przekładałem i bez zmian a czujnik hala raczej dziala albo nie tak mi się wydaje komputer przekładałem też i to samo

:-(

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 27 gru 2011, 21:01

Może poprostu podłaczyc vaga i zlogować co sie da?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 27 gru 2011, 21:20

Zwykły miernik wystarczy
Zwykły miernik jest do 1kV. Wiec jak można zmierzyć kilkanaście kV?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl