Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Cabrio] by wysio 2.6 v6 99R

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 25 gru 2011, 06:27

1) dzięki Łukasz za życzenia świąteczne :)

2) fajne cabrio. Widzę, że sentyment to V6 pozostał ;)

3) aż ciekaw jestem co Ty tutaj wyczarujesz :)

4) good luck!

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 25 gru 2011, 11:02

Kolczat pisze:otoz to, moja diagnoza -60, zakldajac profil 40 przy szerokosci 205 bedzie dziura jak caly kosmos ;]
oj już nie przesadzaj :-P

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 25 gru 2011, 11:09

Niki20, zaczniesz krecic gwintem zobaczysz ile frajdy jest jak na kazdej muldzie przeciera Ci kolo o nadkole albo blotnik, wtedy uznasz to samo co ja ze -60 to dobre na poczatek do przyzwyczajenia sie jezdzic na glebie

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 25 gru 2011, 11:17

Myślę, że źle nie będzie :-P Postaram się tak zrobić żeby nie przycierało :mrgreen:

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1370
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 25 gru 2011, 12:27

Kolczat, to nie jest frajda tylko złe ustawienie ;-) powkladaj odboje lepiej jak Ci tak trze, bo szkoda oponyi zrywających śrub z nadkola (chyba masz na mysli to plastikowe?) błotnika wsumie też bo lakier cierpi na zakretach jak dobije...

pzdr ;-)

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 25 gru 2011, 17:26

ogolnie to wina rozmiaru opon, gdybym wiedzial wczesniej ze istnieja 185/35 to pewno na takich nic by sie nei dzialo, ale 8,5J na 17" z et13 robi swoje, pozatym nie chce miec betonu totalnego po przez wydlzuenie odboju, a zarazem chcialem go miec posadzonego jak najnizej, wszystko zdalo egzamin przez sezon, takze nie plakac nie w tym temacie co trzeba :mrgreen:
pozdro

Awatar użytkownika
KORU
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 908
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:32
Lokalizacja: EPWR

Post autor: KORU » 27 gru 2011, 00:21

Obrazek

Awatar użytkownika
wysio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 624
Rejestracja: 13 cze 2009, 08:10
Lokalizacja: Lublin

Post autor: wysio » 27 gru 2011, 12:23

Kolczat pisze:Niki20, zaczniesz krecic gwintem zobaczysz ile frajdy jest jak na kazdej muldzie przeciera Ci kolo o nadkole albo blotnik, wtedy uznasz to samo co ja ze -60 to dobre na poczatek do przyzwyczajenia sie jezdzic na glebie
generalnie to narazie tył dopasuje z wysokością sprężyn przednich powinno siąść przymierzałem do seryjnych i są sporo krótsze ( chyba że dorwę gwint na przód) opony i tutaj mam dylemat 205/40 czy 215/35 i narazie sam nie wiem dziś przypasuję shapery i może jakąś decyzje podejmę .

Awatar użytkownika
wysio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 624
Rejestracja: 13 cze 2009, 08:10
Lokalizacja: Lublin

Post autor: wysio » 27 gru 2011, 16:40

przymiarka shaperów wygląda to jak poniżej i czekam na jakieś sugestie bo mam mieszane uczucia
Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek

Tył lekko wystaje za błotnik a przydałoby się dać dystans ze względu na mocowanie tylnej belki gdzie odstęp od niej to jest parę mm. Przód jest okey równo z błotnikiem co wy na to? Rozpychać tylny błotnik?
Ostatnio zmieniony 22 lut 2013, 18:55 przez wysio, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 27 gru 2011, 20:19

lekkie naciagniecie blotnika i bedzie git. Sa maszynki na takie sytuacje :)

Awatar użytkownika
GSF
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 878
Rejestracja: 29 cze 2008, 01:23
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: GSF » 27 gru 2011, 22:04

Wydaje mi się że u mnie troche mniej z tyłu wystają <ok>

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 27 gru 2011, 22:25

E jest git, jak mojebrocki bez opon i zawieszenia tez tak to wygladalo. Jak zarzucisz opone na felge i pojdzie gleba to sie wsunie troche kolo i nie bedzie to tak wygladac jak teraz <ok> nie panikuj za wczesnie ;)

Awatar użytkownika
wysio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 624
Rejestracja: 13 cze 2009, 08:10
Lokalizacja: Lublin

Post autor: wysio » 27 gru 2011, 22:30

Słonik pisze:E jest git, jak mojebrocki bez opon i zawieszenia tez tak to wygladalo. Jak zarzucisz opone na felge i pojdzie gleba to sie wsunie troche kolo i nie bedzie to tak wygladac jak teraz <ok> nie panikuj za wczesnie ;)
nie panikuje ale ogólnie myślałem że mniej będzie wystawać poddać się nie poddam , tylko jedna rzecz mnie zastanawia w zawieszeniu idzie taki wspornik i między kołem a tym wspornikiem to palca nie wsadzę jak zasadze opone i tutaj mam dylemat 205 czy 215 to nie będzie trzeć ? myśleć o jakimś dystansie ale to znowu wypcha koło na zewnątrz ....

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 27 gru 2011, 22:44

Absolutnie nie wyciągaj błotnika! Chyba, że chcesz potem dodać dystans i iść w szerokość. Ta felga wchodzi bez kombinacji, jedynie o wąską oponę należy zadbać. Sugerowałbym 215/40 przód i tył, albo 205/40 przód i 225/35 na tył.

O wahacz belki się nie ma co bać, bądź hardkorem, ja mogę pomiędzy felgę a ten wahacz włożyć jedynie żyletkę (dwie nie wchodzą) i nic się nie dzieje. Ale gdybam, że jak przywalę w jakąś hardkorową dziurę to mi zblokuje koło z wahaczem tak jakbym ręczny zaciągnął więc trzeba uważać. U Ciebie jest aż 6mm luzu, więc nie ma szans by coś się stało, śpij spokojnie i kupuj opony - będzie kosa! <ok>

Przy -50 powinieneś nie mieć obcierek nawet z oponami 235/40.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 27 gru 2011, 23:15

Na surowo tak się wydaje, ale założysz oponę i puścisz auto na dół to zobaczysz, że to wtedy zacznie wyglądać ;-)

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl