Witam.
Niedawno kupiłem audi i mam z nią mały problem. Auto bardzo słabo przyspiesza. Wcześniej też miałem audi z tym samym silnikiem i ciągło o wiele lepiej tylko niestety brat je skasował.
Wracając do tematu silnik cyka bardzo ładnie, obroty nie falują, w czasie jazdy nie szarpie. Na 1 i 2 biegu jest w miarę dobrze. Jednak później z rozpędzanie jest problem na 3 czy 4 biegu wciskam pedał do końca i dopiero czuć jak powoli sie zbiera i zbiera i potem złapie wyższe obroty i dopiero lepiej odchodzi. I jest tak za każdym razem.
Czytałem wiele postów i wydaje mi się że u mnie padł przepływomierz. Podniosłem maskę i odpiąłem kostkę przy przepływce i szczerze to rożnica była minimalna. Stąd też podejrzenie padło na ten element. Dodam tez że mam przepływkę BOSCH, wiem wiem lepiej mieć Pietburg. W papierach jest że auto powinno miec katalizator, jednak czy faktycznie on jest nie sprawdzałem.
Jeśli ktoś mógłby coś doradzić mi w tym temacie byłbym bardzo wdzięczny.
[93r B4 1.9 TDI 1Z] Auto słabo przyspiesza
Czyli jeśli mam katalizator to najlepiej sie go pozbyć...
O filtrach nic nie wiem, bo samochód mam od środy. W tym tygodniu wezmę się za ich wymianę i przy okazji olej. Jak dam radę to jutro podmienię też n75 bo mam od kogo i zobaczę. A ten nastawnik zostawię na koniec jak nie będzie poprawy.
A czy usterka przepływomierza może mieć takie objawy jakie opsiałem ?
Dodam jeszcze że auto nie dymi a spalanie hmm ma bardzo małe... bo zrobiłem tankowalem się i zrobiłem ze 150 km a wsaźnik paliwa leciutko oklapł tylko i tak troche mnie to dziwi może jest przykręcony na dawce paliwa ?
Czytałem o kolegach z forum co są profesorami w tej dziedzinie tylko niestety ja z Kujaw jestem i wszędzie mam daleko żeby podjechać
O filtrach nic nie wiem, bo samochód mam od środy. W tym tygodniu wezmę się za ich wymianę i przy okazji olej. Jak dam radę to jutro podmienię też n75 bo mam od kogo i zobaczę. A ten nastawnik zostawię na koniec jak nie będzie poprawy.
A czy usterka przepływomierza może mieć takie objawy jakie opsiałem ?
Dodam jeszcze że auto nie dymi a spalanie hmm ma bardzo małe... bo zrobiłem tankowalem się i zrobiłem ze 150 km a wsaźnik paliwa leciutko oklapł tylko i tak troche mnie to dziwi może jest przykręcony na dawce paliwa ?
Czytałem o kolegach z forum co są profesorami w tej dziedzinie tylko niestety ja z Kujaw jestem i wszędzie mam daleko żeby podjechać
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wątpię żeby winnym okazał się katalizator ,szczególnie po tym <ok>grecko87 pisze:Czytałem wiele postów i wydaje mi się że u mnie padł przepływomierz. Podniosłem maskę i odpiąłem kostkę przy przepływce i szczerze to rożnica była minimalna. Stąd też podejrzenie padło na ten element. Dodam tez że mam przepływkę BOSCH, wiem wiem lepiej mieć Pietburg. W papierach jest że auto powinno miec katalizator, jednak czy faktycznie on jest nie sprawdzałem.
Bo po odpieciu przepływki ,róznica powinna być bardzo wyrażna.Jakby coś to mam gdzieś sprawny przepływomierz z boschagrecko87 pisze: Podniosłem maskę i odpiąłem kostkę przy przepływce i szczerze to rożnica była minimalna.
Troszkę mnie nie było, ale wiele rzeczy już wiem...
Filtry, olej i płyn chłodniczy wymienione... okazało się że nie tak dawno były wymieniane.
Zawór N75 przełożyłem i różnicy nie było żadnej.
Katalizatora nie ma... wstawiony jest tłumnik przelotowy.
W święta byłem u znajomego i powiedział mi, że ERG mogę mieć zapchane...
Na podmianę przepływomierza chętnie bym podjechał tylko do Lubartowa to ja mam dobre 300km...
Filtry, olej i płyn chłodniczy wymienione... okazało się że nie tak dawno były wymieniane.
Zawór N75 przełożyłem i różnicy nie było żadnej.
Katalizatora nie ma... wstawiony jest tłumnik przelotowy.
W święta byłem u znajomego i powiedział mi, że ERG mogę mieć zapchane...
Na podmianę przepływomierza chętnie bym podjechał tylko do Lubartowa to ja mam dobre 300km...
Tego na pewno się nie da nie zauważyć, po odpięciu przepływki mój zetor prawie wcale nie jedzieMUNIOR pisze:Bo po odpieciu przepływki ,róznica powinna być bardzo wyrażna.
EGR możesz zaślepić, a jak coś już masz zapchane to dolot i sprawcą tego jest rzeczywiście EGR.W święta byłem u znajomego i powiedział mi, że ERG mogę mieć zapchane...
Zapnij VAG-a bo faktycznie możesz mieć dawkę bardzo oszczędną ustawioną, a mało paliwa to mniej mocy.
Sama podmiana przepływki to bardzo prosta sprawa i nie musisz jechać do Lubartowa, wystarczy że znajdziesz kogoś kto się z Tobą podmieni z Twojej okolicy.grecko87 pisze:Na podmianę przepływomierza chętnie bym podjechał tylko do Lubartowa to ja mam dobre 300km...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
<uhh> oszalałeśNa podmianę przepływomierza chętnie bym podjechał tylko do Lubartowa to ja mam dobre 300km.
Hehe ,to raczej na pewno, nie miało by żadnego ujemnego wpływu na osiągi silnika Takze EGR zostaw w spokoju ...Jakby coś to mam na zbyciu 100% sprawny przepływomierz boscha ...pisz na pw jakby cogrecko87 pisze:byłem u znajomego i powiedział mi, że ERG mogę mieć zapchane...