[80 B3 1.8 PGT] projekt turbo T3/T4
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Ale Renault pewno nie był na gazLeo pisze:bardzo ładnie idzie. Warto wybrać się na hamownię.
@pawełrybak15 - pomysł ze sprężaniem mieszanki nie jest nowy i był z powodzeniem realizowany np. w Renault 5 Turbo w latach 90tych.
Jeśli jest dobrze zestrojone to będzie jeździć. Aczkolwiek przydałby się długodystansowy test np. godzina upalania.
Zgadzam sie z Tobą Leo, że przydałaby się hamownia, bo tylko wtedy będzie tak naprawdę wiadomo jaką mocą dysponujemy. Test upalania przez godzinę to też dobry pomysł, będzie wiadomo czy auto mocno się grzeje, czy ta modyfikacja wcale nie zwiększyła nagrzewania się silnika, niemniej jednak podejrzewam, że mimo wszystko auto mocno się grzeje przez coś takiego, w końcu skądś musi się ta "moc" brać. Nie chcę być złośliwy, ale moim zdaniem tutaj nie ma dużej mocy i dużego momentu obrotowego, tylko auto wściekle szybko wkręca się na obroty i dlatego tak dobrze przyspiesza. Podejrzewam, że gdyby faktycznie było tutaj 200KM i jakiś konkretny moment obrotowy, to dół silnika już by się rozleciał :roll:
Jedź Turbofin na hamownie, wtedy będzie wiadomo co jest grane i może takie niedowiarki jak ja uwierzą
- michal1993
- Forum Audi 80
- Posty: 55
- Rejestracja: 13 paź 2010, 19:20
- Lokalizacja: Sade Budy
To wygląda na fake. Kamerą nic nie trzęsie nawet przy zmianie biegów, w zegarach nie odbija się też zmieniające otoczenie. Nagraj coś normalnego jak np. nagrywał Grzegorz7A, tak by było widać też choć trochę drogi. Oczywiście nikomu zapewne nie chcesz niczego udowadniać, ale co za problem nagrać nowy filmik, skoro jeździsz autem na codzień. Pogoda rozpieszcza na pocieszenie dodatnimi temperaturami.
Jak przez pół roku jazdy nic nie wybuchło to raczej teraz już nie poowinno.
pawelrybak15 a jaki jest sens z zapakowaniem całego auta i sprawdzaniu jego osiągów?
Sprężone jest palne, ale żeby wywołać samozapłon mieszanki to podejrzewam, że trzeba by sprężyć do kilkunastu barów. Co do nieszczelności to miałem już akcję, że pękła mi guma w dolocie i nic nie wybuchło.
Mam zamontowany zegar od temp. spalin i temp. w dolocie i nie przekroczyło 750 stopni i 52 stopni także nie są to krytyczne wartości.
GerB3 jak pisałem wcześniej skrzynia jest od audi 90 2,3 20v a oznaczenia na niej nie widać
Leo Przy regulacji skład mieszanki ma bardzo duży wpływ na temp. spalin co się potwierdziło w czasie jazd testowych. Po wzbogaceniu mieszanki EGT spadło o 150 stopni.
Z tym testem długodystansowym to niezbyt dobry pomysł bo obawiam się czy dół silnika i sprzęgło dały by radę.
Hamownia by się napewno przydała bo sam jestem ciekaw, ale mam jeszcze kilka pomysłów do zrealizowania no i może wtedy sie zdecyduję.
Na powyzszym filmiku widać trzy dodatkowe wskażniki .
pawelrybak15 a jaki jest sens z zapakowaniem całego auta i sprawdzaniu jego osiągów?
Sprężone jest palne, ale żeby wywołać samozapłon mieszanki to podejrzewam, że trzeba by sprężyć do kilkunastu barów. Co do nieszczelności to miałem już akcję, że pękła mi guma w dolocie i nic nie wybuchło.
Mam zamontowany zegar od temp. spalin i temp. w dolocie i nie przekroczyło 750 stopni i 52 stopni także nie są to krytyczne wartości.
GerB3 jak pisałem wcześniej skrzynia jest od audi 90 2,3 20v a oznaczenia na niej nie widać
Leo Przy regulacji skład mieszanki ma bardzo duży wpływ na temp. spalin co się potwierdziło w czasie jazd testowych. Po wzbogaceniu mieszanki EGT spadło o 150 stopni.
Z tym testem długodystansowym to niezbyt dobry pomysł bo obawiam się czy dół silnika i sprzęgło dały by radę.
Hamownia by się napewno przydała bo sam jestem ciekaw, ale mam jeszcze kilka pomysłów do zrealizowania no i może wtedy sie zdecyduję.
Na powyzszym filmiku widać trzy dodatkowe wskażniki .
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
jak się przyklei kamere na obudowie to aż tak nie trzęsie
http://w202.wrzuta.pl/film/9se9uvL5ibD/1_8s
ciekawie to jedzie, ciekawe ile ma KM/NM mam nadzieję ze też kiedyś bedzię hamownia tak jak w przypadku Pawła.
http://w202.wrzuta.pl/film/9se9uvL5ibD/1_8s
ciekawie to jedzie, ciekawe ile ma KM/NM mam nadzieję ze też kiedyś bedzię hamownia tak jak w przypadku Pawła.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
A widzisz, w mojej propozycji ukryty jest haczyk
Jeśli masz moment obrotowy to nie obawiałbyś się takiego testu, bo wynik byłby minimalnie gorszy niż przy jeździe na pusto, tymczasem widze że bronisz się jak tylko się da, a więc pewno wiesz dobrze, że tu momentu obrotowego nie ma Na pewno jedzie to lepiej niż zwykłe 1.8S, ale to nie jest moc ani moment, tylko przez tą kombinację z kompresorem auto lepiej Ci się wkręca na obroty i stąd przyspieszenie, ale tylko przy małym obciążeniu <ok>
Jeśli masz moment obrotowy to nie obawiałbyś się takiego testu, bo wynik byłby minimalnie gorszy niż przy jeździe na pusto, tymczasem widze że bronisz się jak tylko się da, a więc pewno wiesz dobrze, że tu momentu obrotowego nie ma Na pewno jedzie to lepiej niż zwykłe 1.8S, ale to nie jest moc ani moment, tylko przez tą kombinację z kompresorem auto lepiej Ci się wkręca na obroty i stąd przyspieszenie, ale tylko przy małym obciążeniu <ok>