Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8 PGT] projekt turbo T3/T4

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 28 gru 2011, 18:25

Jakie masz oznaczenie skrzyni że na 2ce masz ponad 100/h ?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 28 gru 2011, 18:47

bardzo ładnie idzie. Warto wybrać się na hamownię.

@pawełrybak15 - pomysł ze sprężaniem mieszanki nie jest nowy i był z powodzeniem realizowany np. w Renault 5 Turbo w latach 90tych.
Jeśli jest dobrze zestrojone to będzie jeździć. Aczkolwiek przydałby się długodystansowy test np. godzina upalania.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 28 gru 2011, 18:58

Leo pisze:bardzo ładnie idzie. Warto wybrać się na hamownię.

@pawełrybak15 - pomysł ze sprężaniem mieszanki nie jest nowy i był z powodzeniem realizowany np. w Renault 5 Turbo w latach 90tych.
Jeśli jest dobrze zestrojone to będzie jeździć. Aczkolwiek przydałby się długodystansowy test np. godzina upalania.
Ale Renault pewno nie był na gaz ;-)
Zgadzam sie z Tobą Leo, że przydałaby się hamownia, bo tylko wtedy będzie tak naprawdę wiadomo jaką mocą dysponujemy. Test upalania przez godzinę to też dobry pomysł, będzie wiadomo czy auto mocno się grzeje, czy ta modyfikacja wcale nie zwiększyła nagrzewania się silnika, niemniej jednak podejrzewam, że mimo wszystko auto mocno się grzeje przez coś takiego, w końcu skądś musi się ta "moc" brać. Nie chcę być złośliwy, ale moim zdaniem tutaj nie ma dużej mocy i dużego momentu obrotowego, tylko auto wściekle szybko wkręca się na obroty i dlatego tak dobrze przyspiesza. Podejrzewam, że gdyby faktycznie było tutaj 200KM i jakiś konkretny moment obrotowy, to dół silnika już by się rozleciał :roll:
Jedź Turbofin na hamownie, wtedy będzie wiadomo co jest grane i może takie niedowiarki jak ja uwierzą :-P

Awatar użytkownika
michal1993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 13 paź 2010, 19:20
Lokalizacja: Sade Budy

Post autor: michal1993 » 28 gru 2011, 19:06

całkiem przyjemnie to sie zbiera <ok>

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 28 gru 2011, 19:28

To wygląda na fake. Kamerą nic nie trzęsie nawet przy zmianie biegów, w zegarach nie odbija się też zmieniające otoczenie. Nagraj coś normalnego jak np. nagrywał Grzegorz7A, tak by było widać też choć trochę drogi. Oczywiście nikomu zapewne nie chcesz niczego udowadniać, ale co za problem nagrać nowy filmik, skoro jeździsz autem na codzień. Pogoda rozpieszcza na pocieszenie dodatnimi temperaturami.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 28 gru 2011, 19:34

no skoro przykleił kamerę do kolumny to jak ma się trząść?! Ludzie pomyślcie trochę.

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 28 gru 2011, 19:38

Jak przez pół roku jazdy nic nie wybuchło to raczej teraz już nie poowinno.

pawelrybak15 a jaki jest sens z zapakowaniem całego auta i sprawdzaniu jego osiągów?
Sprężone jest palne, ale żeby wywołać samozapłon mieszanki to podejrzewam, że trzeba by sprężyć do kilkunastu barów. Co do nieszczelności to miałem już akcję, że pękła mi guma w dolocie i nic nie wybuchło.
Mam zamontowany zegar od temp. spalin i temp. w dolocie i nie przekroczyło 750 stopni i 52 stopni także nie są to krytyczne wartości.

GerB3 jak pisałem wcześniej skrzynia jest od audi 90 2,3 20v a oznaczenia na niej nie widać

Leo Przy regulacji skład mieszanki ma bardzo duży wpływ na temp. spalin co się potwierdziło w czasie jazd testowych. Po wzbogaceniu mieszanki EGT spadło o 150 stopni.
Z tym testem długodystansowym to niezbyt dobry pomysł bo obawiam się czy dół silnika i sprzęgło dały by radę.
Hamownia by się napewno przydała bo sam jestem ciekaw, ale mam jeszcze kilka pomysłów do zrealizowania no i może wtedy sie zdecyduję. ;-)




Na powyzszym filmiku widać trzy dodatkowe wskażniki .

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 28 gru 2011, 19:43

jak przypasowała skrzynia z 20v do 1.8? bez problemu ?

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 28 gru 2011, 19:44

Sens jest taki, że ten prosty test pokaże bez jazdy na hamownie, czy auto ma moc i moment, czy to tylko szybkie wkręcanie na obroty <ok>

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 28 gru 2011, 19:45

jak się przyklei kamere na obudowie to aż tak nie trzęsie

http://w202.wrzuta.pl/film/9se9uvL5ibD/1_8s

ciekawie to jedzie, ciekawe ile ma KM/NM mam nadzieję ze też kiedyś bedzię hamownia tak jak w przypadku Pawła.

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 28 gru 2011, 19:47

Leo pisze:jak przypasowała skrzynia z 20v do 1.8? bez problemu ?
Tak do silnika pasuje bez problemu.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 28 gru 2011, 19:48

ciekawe. A sprzęgło?

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 28 gru 2011, 19:55

Też, sprzęgło zostało seryjne 210 mm

pawelrybak15
ja nie piszę,że to auto ma 200KM. Chciałbym dojść do takiej granicy, ale napewno nie na tym dole co mam.
Kto obciaża maksymalnie auto i sprawdza max osiągi? Raczej dazy sie do uzyskania jak najmniejszej masy.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 28 gru 2011, 19:59

A widzisz, w mojej propozycji ukryty jest haczyk :-)
Jeśli masz moment obrotowy to nie obawiałbyś się takiego testu, bo wynik byłby minimalnie gorszy niż przy jeździe na pusto, tymczasem widze że bronisz się jak tylko się da, a więc pewno wiesz dobrze, że tu momentu obrotowego nie ma :-) Na pewno jedzie to lepiej niż zwykłe 1.8S, ale to nie jest moc ani moment, tylko przez tą kombinację z kompresorem auto lepiej Ci się wkręca na obroty i stąd przyspieszenie, ale tylko przy małym obciążeniu <ok>

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 28 gru 2011, 20:04

pawelrybak15 pisze:że tu momentu obrotowego nie ma
ale to nie jest turbo diesel żeby srał NM, po 2gie on ma seryjnie 150NM wiec nawet jakby doszło mu tylko 30NM to ma prawie tyle co Ty bo samym mądrze zrobionym wydechem można z 10NM zyskac.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl