[AAH+LPG] ciezko odpala trzeba długo krecic
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
[AAH+LPG] ciezko odpala trzeba długo krecic
Witam, od pewnego czasu w moim audi borykam się z problemem ciężkiego odpalania. Stało się to z dnia na dzień pewnego ranka wybierając się do pracy zęby zapalić autko musiałem chwile pokręcić rozrusznikiem zęby w ogóle złapało. I co koledzy może być przyczyną na vagu sprawdzałem były błędy z ssaniem ale je osunąłem i później się nie pokazywały znowu. Podejrzewałem pompę paliwa ale przecież jak by była zarżnięta to by w ogóle auto nie chciało jeździć a przyspiesza ładnie nic nie przerywa. Hm sam nie wiem gdzie dalej szukać przyczyn ciężkiego palenia
Ostatnio zmieniony 12 lut 2012, 12:09 przez slawek88yo, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Witam.
Troszkę mało dokładny opis tego przypadku. Moje pytania:
1. Długie kręcenie - czyli jak długie?
2. Silnik jest całkowicie "głuchy" czy próbuje zaskoczyć? Czy dodawanie gazu pomaga?
3. Napięcie akumulatora podczas kręcenia ?
4. Czy jest iskra? Czy jest sygnał wysterowania wtryskiwaczy [świece mokre?]? Czy masz LPG?
5. Jaką temperaturę silnika pokazuje VAG podczas próby nieudanego rozruchu ?
6. Czy ten układ ma kontrolkę awarii silnika na zegarach? Jeśli tak to czy świeci normalnie przed rozruchem?
Sporo pytań, ale nie wiem na ile orientujesz się w temacie wtrysku paliwa.
Takie przypadki najczęściej powodują proste rzeczy - które najtrudniej czasami znaleźć
Gdybym miał zgadywać to zacząłbym od czujnika temperatury lub czujnika położenia wału.
Troszkę mało dokładny opis tego przypadku. Moje pytania:
1. Długie kręcenie - czyli jak długie?
2. Silnik jest całkowicie "głuchy" czy próbuje zaskoczyć? Czy dodawanie gazu pomaga?
3. Napięcie akumulatora podczas kręcenia ?
4. Czy jest iskra? Czy jest sygnał wysterowania wtryskiwaczy [świece mokre?]? Czy masz LPG?
5. Jaką temperaturę silnika pokazuje VAG podczas próby nieudanego rozruchu ?
6. Czy ten układ ma kontrolkę awarii silnika na zegarach? Jeśli tak to czy świeci normalnie przed rozruchem?
Sporo pytań, ale nie wiem na ile orientujesz się w temacie wtrysku paliwa.
Takie przypadki najczęściej powodują proste rzeczy - które najtrudniej czasami znaleźć
Gdybym miał zgadywać to zacząłbym od czujnika temperatury lub czujnika położenia wału.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
Kręcę kolego kilka sekund koło 10s i nie łapie ale jak zaraz po tym kręceniu spróbuje znowu zapalić to wtedy złapie
Przy pierwszej próbie całkowicie głuchy za drugą bądź trzecia łapie
Iska jest świece suche LPG jest temperatury. temperatury na Vagu nie sprawdzałem, układ ma kontrolkę ale po przekręceniu kluczyka po chwili gaśnie.
Przy pierwszej próbie całkowicie głuchy za drugą bądź trzecia łapie
Iska jest świece suche LPG jest temperatury. temperatury na Vagu nie sprawdzałem, układ ma kontrolkę ale po przekręceniu kluczyka po chwili gaśnie.
[2.8 v6+ lpg] ciezko odpala trzeba długo krecic
Czy możesz spróbować uruchomić od razu na gazie?
Właściwie każda instalacja LPG ma funkcję "awaryjnego" rozruchu na LPG - wtedy wiedzielibyśmy czy problem leży w iskrze czy w paliwie.
Z drugiej strony , skoro piszesz że iskra jest to wygląda na układ paliwowy.
Nie zdarza się czasem, że przy rozruchu załapuje na 2-3sekundy i gaśnie?
Masz immobiliser w kluczyku ?
Słychać pompę po przekręceniu zapłonu ( kilka sekund )?
Właściwie każda instalacja LPG ma funkcję "awaryjnego" rozruchu na LPG - wtedy wiedzielibyśmy czy problem leży w iskrze czy w paliwie.
Z drugiej strony , skoro piszesz że iskra jest to wygląda na układ paliwowy.
Nie zdarza się czasem, że przy rozruchu załapuje na 2-3sekundy i gaśnie?
Masz immobiliser w kluczyku ?
Słychać pompę po przekręceniu zapłonu ( kilka sekund )?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
Mam sekwencje i nie da rady na gazie zapalić auta, dziś zauważyłem ze tak próbuje złapać i zgaśnie a jak się znowu spróbuje to po chwili złapie. Może coś być z tym gazem bo chyba zaczyna go więcej palić. Ale nie czuć nigdzie gazu koło auta. I w sumie ciepłą za oknem nie ma ale może mi się tylko wydawać ze więcej pali. Pompkę słychać ze coś tam cicho chodzi immo nie mam w kluczyku
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
problem dalej jest i jestem już na 100% pewien ze wina leży po stronie gazu gdy pojeździłem na benzynie to jak ręką odjął palił elegancko nawet w te największe mrozy za pierwszym razem zapalił. Panowie teraz pytanie jakie wtryski i reduktor dobrać pod stary sterownik i butle ??? może coś doradzicie żeby to jeździło