Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A4 2.5 V6] Logi, proszę o ocene

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

[A4 2.5 V6] Logi, proszę o ocene

Post autor: karolas123 » 28 gru 2011, 15:46

Witam koledzy dzisiejszy pacjent to V6 2.5 TDI prosze o zerkniecie w logi, bo wiadomo, że człowiek nie jest nieomylny. Wiem, że logi nie sa idealne ale nie mogłem sam ich zrobić.
LOGI: MS statyczne
Log (0 - 000)
Log (0 - 001)
Log (0 - 003)
Log (0 - 004)
Log (0 - 007)
Log (0 - 013)
Log (0 - 014)
Log (0 - 018)
BS:
Log (0 - 011)
Tutaj chyba BS połączyły sie z dynamicznymi:
Log (0 - 000,000)
Log (0 - 003,003,003)
Log (0 - 004,004)
Log (0 - 007)
Log (0 - 018,018)
Dynamiczne:
Log (0 - 001)
Z góry dzieki za wszelka pomoc ;)

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 28 gru 2011, 17:35

Trzeba rozgrzać najpierw silnik, lub wymienić czujnik temp. Temperatura powinna być powyzej 80st a tu jest do 70st.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 28 gru 2011, 17:48

Temperatura jest ok, czujnik niedomaga. To znaczy logi o kant d?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 28 gru 2011, 18:11

karolas123 pisze:Temperatura jest ok, czujnik niedomaga. To znaczy logi o kant d?
Nic nie musisz tłuc :mrgreen: w logach ,tak czy siak widać że statyczny kąt wtrysku jest zbyt wczesny ,pompą dajesz z obrotami żeby opuznić .No i czujnik temp.zaniża ,skoro twierdzisz że był nagrzany ,a widac 63 stopnie ...choć w pużniejszych logach widać juz 71 stopni ,wiec rosła ,porównaj czy tą samą temp.widać na wskażniku i w logach ...Co do dawki się nie wypowiem ,bo nie wiem jaka powinna być w takim 2,5 tdi ...

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 28 gru 2011, 18:19

Temp na wskaźniku dochodzi podobno tylko do 75. Prosiłem logującego zeby nagrzał dobrze silnik bo inaczej nic z tego i mowił, ze tak zrobił. auto 2 godziny było na miescie i miało napewno tą temp. Pewnie chodzi Ci o to, że kąt jest około 1.6? A powinien być miedzy 2 a 4 stopnie mam racje? A czy cisnienie w dolocie jest ok?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 28 gru 2011, 21:03

karolas123 pisze: Pewnie chodzi Ci o to, że kąt jest około 1.6? A powinien być miedzy 2 a 4 stopnie mam racje?
Chodzi mi o to że jest 98 ,a ma byc co najmniej 33 ;-)
karolas123 pisze:A czy cisnienie w dolocie jest ok?
Jak zrobisz logi bloku 011 to ci powiem ;-) zrobiłeś mnóstwo zbednych logów ,wystarczyło 4 najważniesze bloki

[ Dodano: 2011-12-28, 21:09 ]
karolas123 pisze:Temp na wskaźniku dochodzi podobno tylko do 75
Termostat trzeba wymienić ,choć wielkiego wpływu na logi to nie ma ,to jednak watrości np.dawki paliwa zmieniają się do ok.85 stopni

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 28 gru 2011, 21:41

Niestety nie ja logowałem to auto wiec wiecej nie moge dodac ;/. Problem jest taki ze auto nie gaśnie po wyłaczeniu stacyjki i nie jest to wina kostki stacyjki, ale jak widac, silnika chyba tez nie.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 28 gru 2011, 22:25

karolas123 pisze:Niestety nie ja logowałem to auto wiec wiecej nie moge dodac ;/. Problem jest taki ze auto nie gaśnie po wyłaczeniu stacyjki i nie jest to wina kostki stacyjki, ale jak widac, silnika chyba tez nie.
No raczej na pewno nie silnika...tylko najprawdopodobniej zaworu stop n109 na pompie wtryskowej ;-) i takich rzeczy na pewno w logach nie zobaczysz ,choć np.brak zasilania na n109 widać jako błąd ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl