https://audi80.pl/b3-23-ng-modyfikac ... htm#418166
https://audi80.pl/23-ng-zamontowanie ... t11782.htm
https://audi80.pl/b4-23-ng-modyfikac ... t34897.htm
[2.3 NG] na gaznik od poloneza
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Coś mało komory silnika obejmuje to zdjęcie. Tutaj w większej rozdzielczości: http://images37.fotosik.pl/1247/9e64d9bc44658287.jpg
Wygląda że rurki do wtryskiwacze są dziwnie poprowadzone. A pozbyciu się mechanicznego wtrysku było gdzieś pisane na forum.
Jeszcze alternatywą jest taki ECU master DET3 z softem fuel implat ale koszt zakupu jego i inny potrzebnych rzeczy to wyjdzie 1/3 wartości samochodu. Zlecenie wystrojenia tego i już mamy przekroczoną wartość auta (w średnim stanie).
Wygląda że rurki do wtryskiwacze są dziwnie poprowadzone. A pozbyciu się mechanicznego wtrysku było gdzieś pisane na forum.
Jeszcze alternatywą jest taki ECU master DET3 z softem fuel implat ale koszt zakupu jego i inny potrzebnych rzeczy to wyjdzie 1/3 wartości samochodu. Zlecenie wystrojenia tego i już mamy przekroczoną wartość auta (w średnim stanie).
DET3 wcale nie jest taki kosztowny znowu w porównaniu z innymi standalonami z tym że to dalej tylko świnka i nie jestem przekonany czy aby ta cena przemawiała tak mocno za wyborem Ecumasteraaldi pisze:Coś mało komory silnika obejmuje to zdjęcie. Tutaj w większej rozdzielczości: http://images37.fotosik.pl/1247/9e64d9bc44658287.jpg
Wygląda że rurki do wtryskiwacze są dziwnie poprowadzone. A pozbyciu się mechanicznego wtrysku było gdzieś pisane na forum.
Jeszcze alternatywą jest taki ECU master DET3 z softem fuel implat ale koszt zakupu jego i inny potrzebnych rzeczy to wyjdzie 1/3 wartości samochodu. Zlecenie wystrojenia tego i już mamy przekroczoną wartość auta (w średnim stanie).
Użytkuje ktoś kto może coś wnieść do tematu?
Co do sensu jego montażu właśnie w starych sztruclach w miejsce mechanika chyba nie trzeba nikogo przekonywać
Po latach dzieją z nim sie takie cuda że mało kto to ogarnia i kolejna sprawa to przelewanie paliwem
Na standalonie można zaoszczędzić sporo paliwa otrzymując w zamian bonus w postaci nieco większej mocy <ok>