Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.3 NG] na gaznik od poloneza

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 16 cze 2011, 22:44


pikloczes
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 28 kwie 2009, 21:43

Post autor: pikloczes » 29 gru 2011, 00:22

Przeglądając neta znalazłem taką fotkę
Obrazek
i widzę, że ktoś się pozbył tutaj mechanicznych wtryskiwaczy, pytanie jak?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 03 sty 2012, 21:41

Coś mało komory silnika obejmuje to zdjęcie. Tutaj w większej rozdzielczości: http://images37.fotosik.pl/1247/9e64d9bc44658287.jpg

Wygląda że rurki do wtryskiwacze są dziwnie poprowadzone. A pozbyciu się mechanicznego wtrysku było gdzieś pisane na forum.
Jeszcze alternatywą jest taki ECU master DET3 z softem fuel implat ale koszt zakupu jego i inny potrzebnych rzeczy to wyjdzie 1/3 wartości samochodu. Zlecenie wystrojenia tego i już mamy przekroczoną wartość auta (w średnim stanie).

Awatar użytkownika
karol89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 414
Rejestracja: 08 maja 2011, 13:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: karol89 » 03 sty 2012, 21:57

Odnośnie elektronicznego wtrysku do NG
<ok>

Awatar użytkownika
JarzynEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 13 lis 2010, 21:11

Post autor: JarzynEK » 09 lut 2012, 13:43

aldi pisze:Coś mało komory silnika obejmuje to zdjęcie. Tutaj w większej rozdzielczości: http://images37.fotosik.pl/1247/9e64d9bc44658287.jpg

Wygląda że rurki do wtryskiwacze są dziwnie poprowadzone. A pozbyciu się mechanicznego wtrysku było gdzieś pisane na forum.
Jeszcze alternatywą jest taki ECU master DET3 z softem fuel implat ale koszt zakupu jego i inny potrzebnych rzeczy to wyjdzie 1/3 wartości samochodu. Zlecenie wystrojenia tego i już mamy przekroczoną wartość auta (w średnim stanie).
DET3 wcale nie jest taki kosztowny znowu w porównaniu z innymi standalonami z tym że to dalej tylko świnka i nie jestem przekonany czy aby ta cena przemawiała tak mocno za wyborem Ecumastera
Użytkuje ktoś kto może coś wnieść do tematu?
Co do sensu jego montażu właśnie w starych sztruclach w miejsce mechanika chyba nie trzeba nikogo przekonywać
Po latach dzieją z nim sie takie cuda że mało kto to ogarnia i kolejna sprawa to przelewanie paliwem
Na standalonie można zaoszczędzić sporo paliwa otrzymując w zamian bonus w postaci nieco większej mocy <ok>

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 24 lut 2015, 19:36

:mrgreen: :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl