Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8 PGT] projekt turbo T3/T4

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 29 gru 2011, 21:49

ja również domyślam się jaki przebieg ma ten silnik z kompresorem, tam wcale dużo niutów nie ma.

zwierzak213a2

Post autor: zwierzak213a2 » 29 gru 2011, 21:56

Leo pisze:no i ? jaki wynik bo nie napisałeś?
Padal wtedy deszcz wiec nie mozna bylo na maxa cisnoc ale bylo ostro i tak , szlismy rowno ale zaraz trzeba bylo hamowac bo to na miescie bylo . Widzialem ze silnik Grzesia budzil sie na wyzszych obrotach , powiem ze bylem mile zaskoczony . Niestety nie udalo sie nam stanoc na prawdziwej kresce bo kolega opuscil juz nasze miasto .

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 29 gru 2011, 22:05

zwierzak213a2 pisze:
Leo pisze:no i ? jaki wynik bo nie napisałeś?
Padal wtedy deszcz wiec nie mozna bylo na maxa cisnoc ale bylo ostro i tak , szlismy rowno ale zaraz trzeba bylo hamowac bo to na miescie bylo . Widzialem ze silnik Grzesia budzil sie na wyzszych obrotach , powiem ze bylem mile zaskoczony . Niestety nie udalo sie nam stanoc na prawdziwej kresce bo kolega opuscil juz nasze miasto .
No właśnie padał deszcz, było ślisko jak wcisnąłem do dechy to na 1 i 2 nie mogłem złapać przyczepności a jak już złapałem to jechał przede mną samochód i musiałem hamować .
Dodam jeszcze, że miałem jeszcze zamontowaną oryginalną głowicę.

Szkoda, że musialem opuścić Koszalin, bo fajnie by było stanąć z Krzyśkiem na prawdziwej kresce i dopiero pokazać co moje auto potrafi ;-)

zwierzak213a2

Post autor: zwierzak213a2 » 29 gru 2011, 22:09

turbofin pisze:
zwierzak213a2 pisze:
Leo pisze:no i ? jaki wynik bo nie napisałeś?
Padal wtedy deszcz wiec nie mozna bylo na maxa cisnoc ale bylo ostro i tak , szlismy rowno ale zaraz trzeba bylo hamowac bo to na miescie bylo . Widzialem ze silnik Grzesia budzil sie na wyzszych obrotach , powiem ze bylem mile zaskoczony . Niestety nie udalo sie nam stanoc na prawdziwej kresce bo kolega opuscil juz nasze miasto .
No właśnie padał deszcz, było ślisko jak wcisnąłem do dechy to na 1 i 2 nie mogłem złapać przyczepności a jak już złapałem to jechał przede mną samochód i musiałem hamować .
Dodam jeszcze, że miałem jeszcze zamontowaną oryginalną głowicę.

Szkoda, że musialem opuścić Koszalin, bo fajnie by było stanąć z Krzyśkiem na prawdziwej kresce i dopiero pokazać co moje auto potrafi ;-)
Mysle ze dostalbym baty po tym jak widzialem jak rwalo do przodu na wyzszych obrotach . Spokojnie kiedys sie na wycieczke mozna wybrac :-P

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 29 gru 2011, 22:10

turbofin pisze:było ślisko jak wcisnąłem do dechy to na 1 i 2 nie mogłem złapać przyczepności
normalne 1,8 nawet na dobrych oponach też przyczepnosci wtedy nie ma ;-)

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 29 gru 2011, 22:16

No fakt dopiero jak przyczepność złapałem to widziałeś jak przyspiesza. Dobry pomysł, albo ja Was odwiedzę albo Wy wpadnijcie do mnie a może na jakimś zlocie się spotkamy <piwo>

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 29 gru 2011, 22:39

przyjedź do Poznania , zmierzysz się z 2.8 , z 20v, z s2... od wyboru do koloru ;)
a nawet hamownię Ci postawę :)

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 29 gru 2011, 23:34

Leo pisze:przyjedź do Poznania , zmierzysz się z 2.8 , z 20v, z s2... od wyboru do koloru ;)
a nawet hamownię Ci postawę :)

Dzięki kolego :-), ciekawa propozycja, jestem zainteresowany, będę pamiętał, ale obecnie pracuję w Warszawie i nie mam czasu.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 29 gru 2011, 23:47

nie mówię, że ma to być teraz, jak będziesz przy okazji to się odezwij.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 29 gru 2011, 23:47

zwierzak213a2, Muszę, Cię zmartwić, ale chyba musisz zając sie swoim autem, no chyba ze to kierownik nie ogarnia.

zwierzak213a2

Post autor: zwierzak213a2 » 30 gru 2011, 10:47

karolas123 pisze:zwierzak213a2, Muszę, Cię zmartwić, ale chyba musisz zając sie swoim autem, no chyba ze to kierownik nie ogarnia.
Mysle ze ogarniam bardziej niz ty swoje :-P a silnik nie jest demonem szybkosci kazdy to wie ale jakos tam idzie . Widze ze nikt tu nie daje wiary w to co sie dzieje ze auto Grzesia poprostu jest szybkie .

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 30 gru 2011, 11:00

zwierzak213a2 pisze:Widze ze nikt tu nie daje wiary w to co sie dzieje ze auto Grzesia poprostu jest szybkie .
Chyba niedokladnie czytasz wypowiedzi ;-) Samochód jest bardzo szybki, silnik potrafi praktycznie zamknąć obrotomierz i trzymać przybliżoną ilość NM. Dlatego tak jedzie przy sprincie ;-)
Jednakże mam przypuszczenia, że elastyczność tego samochodu już tak nie powala :-) Ot, wystarczy wbić 5 bieg i próbować się rozpędzać od powiedzmy 80 km/h. Jeśli w tym samochodzie siedzi skrzynia AKM to będzie przy 80km/h ok 2000 obr.
Co by nie mówić, samochód Grzesia idealny do killowania spod świateł <ok>

masrepus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 166
Rejestracja: 24 lip 2010, 20:09
Lokalizacja: Lbn

Post autor: masrepus » 30 gru 2011, 11:02

Mam sporo doświadczenia z autami o różnymi ich mocami. Jeżdzę paktycznie codziennie czym innym. Moc szacunkowa według mnie biorąc pod uwagę masę własną auta wraz z instalacją gazową i kierowcą oraz to co pokazuje licznik podczas przyspieszania, uwzględniając błąd licznikowy typowy dla audi, moc szacunkowa wynosi w tym przypadku pomiędzy 145-160KM.

zwierzak213a2

Post autor: zwierzak213a2 » 30 gru 2011, 11:36

trepek pisze:Jednakże mam przypuszczenia, że elastyczność tego samochodu już tak nie powala Ot, wystarczy wbić 5 bieg i próbować się rozpędzać od powiedzmy 80 km/h. Jeśli w tym samochodzie siedzi skrzynia AKM to będzie przy 80km/h ok 2000 obr.
Wlasnie mysle podobnie cos jak turbodziura moze tam wystepowac .

Awatar użytkownika
karol89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 414
Rejestracja: 08 maja 2011, 13:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: karol89 » 30 gru 2011, 11:52

zwierzak213a2 pisze:
trepek pisze:Jednakże mam przypuszczenia, że elastyczność tego samochodu już tak nie powala Ot, wystarczy wbić 5 bieg i próbować się rozpędzać od powiedzmy 80 km/h. Jeśli w tym samochodzie siedzi skrzynia AKM to będzie przy 80km/h ok 2000 obr.
Wlasnie mysle podobnie cos jak turbodziura moze tam wystepowac .
Przy silnikach doładowanych kompresorem praktycznie jest to nie spotykane takie coś jak turbodziura.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl